9 Şubat 2011 Çarşamba

Mabuhay*



Ben tam bu manzaranın karşısında bira içiyordum 2 gün önce...Yetmedi bize 3 gün 4 gece!
Anlatacaklarım,paylaşacaklarım çok ama :)

Şubat ayında bir anda bikini giyip,kilolarımla yüzleşmek mi daha zor yoksa bikinilerden kalın kazaklara,montlara geçmek mi bilemedim?

Ev pazar yeri gibi :(
*5 makine çamaşır yıkanmayı
*Bavul açılmayı
*Çarşaflar değişmeyi
*Ev süpürülmeyi
Bekliyor 
Bana bir süper güç lazım
Canım uzanmak,kitap okumak istiyor :)

*Mabuhay Tagalogca'da Merhaba,hoşgeldiniz demek

15 yorum:

  1. şahane bir deniz,manzara.çok huzurlu.)

    YanıtlaSil
  2. Heyecanla bekliyorum,lütfenn çok bekletme.:))

    YanıtlaSil
  3. bende orda olmak istiyorum:/
    ev işleri için kolay gelsin :) kacınılmaz son!

    YanıtlaSil
  4. süper bir yere benziyor.orda olmak vardı şimdi!

    YanıtlaSil
  5. orada olabilmek için neler vermezdim ah!

    YanıtlaSil
  6. inanılmaz güzel görünüyor. ne kadar şanslısın. nasıl isterdim o suyun içinde olmayı şimdi :D

    YanıtlaSil
  7. ben size gleirsem beni buraya götür tamam mı:)

    YanıtlaSil
  8. böyle cennet gibi yerden dünyaya düşmek ne kötü !

    YanıtlaSil
  9. Bunlar benim renklerim yaa!:)

    YanıtlaSil
  10. Ne guzel bir yermis ^_^
    Fotograflari bekliyorum ben de ^_^

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Bloğunuzu japonca ya da sizin anlattığınız Hiragana,katagana ve kanji yazılar ararken buldum. Bugün sabah japon bir arkadaşımızı yolcu ettik. Bizde 2 gün kaldı. Bu süre içinde onunla sadece ingilizce çat pat anlaşmaya çalıştık. Adı Toko ve Tokyo'da yaşıyor. Türkiye'ye ikinci gelişi. İlk geldiğinde eşimle tanışmışlar ve ikinci gelişinde ben tanıştım. Japonya'yı çok merak ediyoruz ve gelmek istiyoruz. Bloğunuzu takip etmeye devam edeceğim.
    Bunun dışında sizin Anasınıfı Öğretmeni olduğunuzu öğrendim. Ben de anasınıfı öğretmeniyim. hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  12. Bu hikayeden bile belli ne kadar hikaye olduğu...Merakla bekliyoruz efem:)

    YanıtlaSil
  13. Çoook güzeeeelllll.... Didem

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül