30 Aralık 2010 Perşembe

Kürk Mantolu Madonna -Sabahattin Ali

 Bu postu bu kadar çabuk yazacağımı düşünmezdim.Okuma listesinden bir kitap silindi bile!Ve eğer bir atak yapmazsam 31 aralığa kadar 2010 yılında okuduğum kitap sayısı 45 oldu.
Soldaki defter Japon Balığımındı Hollanda'ya giden bir arkadaşı hediye getirmiş yıllar önce tabii ki tarafımdan el konuldu.Okuduğum kitaplarda altını çizdiğim cümleleri geçiyorum deftere :)
Ve işte Kürk Mantolu Madonna 'da altı çizilenlerden biri .

Son zamanlarda şanssızdım kitaplardan yana baskı hatası,kelime hataları falan beni epey yormuştu.Bu sebeple Yapı Kredi Yayınlarına  milyonlarca kez teşekkür ederim hatasız,kaliteli bir kitap çıkarttıkları için tabii bana ulaştıran Seren'ime de teşekkürler :)

Kitap 160 sayfa ben yaklaşık 1 günde bitirdim.Dili çok akıcı,hikaye eski Türk filmleri gibi.Kitap bitmesin istedim.Bittiğinde ise kalakaldım öyle,hüzün oturdu yüreğime!İçime kapandım,sus pus oldum :(
Hala etkisindeyim başka bir kitap açıp okuyasım yok ! (şimdilik)

Okumak isteyenler an düşünmesin !

İyi okumalar !

11 yorum:

  1. Sergülcüm, rica ederim. Kartpostal etkniliği çok keyifliydi, istisnasız herkese severek yolladım. Senin de yeni yılın kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğenmiştim bu kitabı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba SErgül,
    Seni tanıdığıma çok memnun oldum. Bende senin gibi kitap altı çizip, bir yerde not tutmaya bayılıyorum.
    Bloglarını ziyaret ettim, çok keyif aldım. İzlemeye devam edeceğim . sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Lezzetli Somunlar
    Evet cok guzel oldu bu etkinlik.
    Tesekkur ederim sizin de kutlu olsun

    Berre
    Begenmeyen var midir acaba :)

    Zeynep Ozmen Unlu
    Bende cok memnun oldum.Tesekkur ederim,begenmene sevindim
    Sevgilerimle
    Sergul

    YanıtlaSil
  5. Ben de aldım ve elimdeki kitabı bitirir bitirmez başlayacağım Kürk Mantolu Madonna'ya!O kadar merak ediyorum ki!

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir kitap a benziyor serrose yazın çok da güzelmiş yani :D

    YanıtlaSil
  7. Ben de sevmiştim bu kitabı :) Beni geçmişsin; 2010'da 32de kaldım, çok üzücü benim için :(

    YanıtlaSil
  8. Kitap Kurduyum Ben
    hemen hemen basla ;) bayilacaksin

    tixxie
    yaa ben begenmem el yazimi tesekkur ederim ;)

    francesca mckennitt
    Ben de az okudum neyse bu sene insallah ;)

    YanıtlaSil
  9. Kitap Kurduyum Ben
    hemen hemen basla ;) bayilacaksin

    tixxie
    yaa ben begenmem el yazimi tesekkur ederim ;)

    francesca mckennitt
    Ben de az okudum neyse bu sene insallah ;)

    YanıtlaSil
  10. Bu kitapla ilgili bloglarda yazılmış yazılardan küçük bir derleme yaptık. Sizin görüşlerinize de yer verdik. Keyifle okumanızı dileriz.
    http://blog.mrmaana.com/2012/12/kurk-mantolu-madonna-hazin-bir-ask.html

    YanıtlaSil
  11. İlgilenenler için bloğumda tanıtımını yaptığım kitaplardan biriydi...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül