6 Aralık 2010 Pazartesi

Ayvası Var Narı Var :)

 Fuji gezisinde şelalelerin orada bir manav ya da manav takliti yapan bir dükkan/sergi vardı.Bir kaç bir şey koymuş satmaya çalışıyordu.Etrafta kimseler olmadığı için işi zordu bence.Neyse sergiye bir baktım kocaman Nar şok oldum tabii.Markette falan bulamazsınız.Şimdi buradameyve-sebzeler tek tek satılıyor genelde ee ben daha önce hiç nar seçmedim ki.1 tanesi 650 yen yaklaşık 12-13 lira yapıyor.Buraya göre de pahalı olunca sorumluluk daha da arttı.O kadar para bayılıp çöpe atmakta var.Neyse ben sorumluluğu satıcıya verdim ve Allah'tan süper çıktı :)
 Narı hemen yemeye kıyamadım tabii ki :) Ertesi gün postacı koca bir paket getirdi.Benim canım meleğim bana paket yollamış.Çubuk kraker sözü vardı :)
Ama paketi açınca ne göreyim AYVA burda söylemiştim ne kadar canımın çektiğini :) Ama ayva o kadar yolu yalnız gelmemişti coco starları açar açmaz mideye indirdim yalan yok :) Sonra antepli çikolatayı yedim :)
Akşam kendime türk dizisi açıp içten içe ayvası var narı var türküsünü(şarkısını) söyleye söyleye yedim.

Ohhh kendime geldim :) Ama şimdi fotoğrafları düzenlerken gene canım çekti :)
Meleğim çoook teşekkür ederim.Çoook mutlu ettin beni !!Seni çook seviyorum

Haa bir de bu paketi yollarken postanede çalışan bayan azıcık sorun çıkartmış meleğim hamile deyince izin vermiş :) O bayana da çook teşekkür ederim hamile değilim ama kronik aşericiyim (kendimi bildim bileli )
Kusura bakmasın artık :)

5 yorum:

  1. O şelaledeki manavdan bizde mandalina almıştık ve süper çıkmıştı :)

    YanıtlaSil
  2. :))))))
    ya kızım ufff ne desem nasıl anlatsam :):)
    ne yaptın sieeen yaaa!
    afiyet olsun insan öyle arar tabi haklısın ne diyim burda aklına gelmez yakın olunca:(

    YanıtlaSil
  3. ohh ne guzel afiyet bal seker olsun tatlim sifa olsun insallah:)sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. evet ya tam ayvası var narı var olmuş, harika bir paket buram buram burası kokuyor : ) nar mevsimi güzeldir eminim hepsi ama orada teker teker satılması değişik geliyor bana

    YanıtlaSil
  5. senin canın ne çektiyse koy biz göndeririz sana xDbizim yerimizede eglen gez dolaş .D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül