23 Aralık 2010 Perşembe

2010'u Kaç Kitapla Bitirdiniz?



Bugün 23 aralık ama yavaş yavaş yılı kapatalım :) Rakamlar konuşsun !Bu sene 'bence' pek kitap okuyamamışım.Kızdım kendime ! Yeni yıl kararlarımda daha çok kitap okumak var.2010'da 42 kitap bitirmişim.Yukarıdaki kitaplar Japonya'da olanlar.Karanlığa Yolculuk ve Matsushita Liderliği eksik.2010 Türkiye tatilimde 19 kitap okuyabildim.3 ay için fena bir rakam sayılmaz.Çünkü hem eğlen ,hem anneye bak modunda araya sıkıştırabildim :)


 2010 'un sonuna kadar bitirmeyi düşündüğüm 3 yarım kitabım kaldı.

Haruki Murakami -Sahilde Kafka

Halil Cibran -Kalbin Sırları

Ben Hills -Prenses Masako



Halil Cibran -Kalbin Sırları kitabında gene çok fazla yazım hatası var.Gözüme gözüme battığı için elime alamıyorum günlerdir.Yani yarım bırakabilirim.İyi bir baskısından okumamı tavsiye etti Seren ! Ve sanırım öyle yapacağım.Bir kitap 80. sayfada bırakılmaz ki :(


Gelelim keşke okumasaydım dedirten kitaplara !

Aydın Boysan ve Nermin Bezmen okumasaydım da olurmuş !

2010'un en sevdiğim kitapları ise

1-Ayşe Kulin -Türkan ,Tek ve Tek başına
2-Halil Cibran -Ermiş
3-Haruki Murakami -Sahilde Kafka (son 100 sayfa bitmedi gerçi )


Evet dileyen bunu mim gibi alsın yazsın.Yazmak istemeyen de yorum olarak söylerse sevirinim :)

2010'u kaç kitapla bitirdiniz?

edit 1 :  Sahilde Kafka bitti 43 etti :)
edit 2 : Prenses Masako bitti 44 etti :)

20 yorum:

  1. Sahilde kafka bu yıl okuduğum en güzel kitaptı diyebilirim... Zemberek Kuşunuda oku eğer bu kitabı sevdiysen onu da seversin...
    Çok öptüm...

    YanıtlaSil
  2. blogumu Mayıs ayında açtığım için sadece 7 aylık bir zaman diliminden bahsedebileceğim..Hatta dün saydım kaç kitap okumuşum diye..Mayıs ayından beri 25 kitap okudum..31 Aralık'a kadar iki kitap daha okurum diye düşünüyorum..Açıkçası bana biraz az geldi 25 kitap..:(

    YanıtlaSil
  3. 2010'da kaç kitap okudum hiç bir fikrim yok :( eve gidince saymam gerek ama seninki kadar çok değil onun farkındayım. bu sayıyı az bulduğuna göre gerçek bir kitap kurduyla karşı karşıyayız demek ki :))

    Bu arada ben de yeni yıl hediyem de senin bu postunla çok uyuşuyor. Bakmak isteyenler için, her zaman beklerim :)

    http://plndrkn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. masallah !!! iyiki az okumussun, turkiyedeki ortalamayi bilmiyorum ama sen gercekten asmissin :) tebrikler. ben bu yil bir donem uzak kaldim o yuzden 19 oldu, 2011 hedefime karar vermedim henuz ama sana yetisemem onu anladim :)) okumak guzel sey...

    YanıtlaSil
  5. Sahilde kafka baya iyiydi. Bende geçen ay okumuştum.

    YanıtlaSil
  6. az biliyorum ama 4 alışverişkolik ve ablası yirmili kızlar -sophie kinsella cumhuriyet metal fırtına 3 :D

    YanıtlaSil
  7. Emin olmamakla beraber, 25-30 sanırım, sen ne güzel çok okumuşsun canım, süpersin =)

    YanıtlaSil
  8. Hazirandan beri 15 kitap okumusum ben de, oncesinde okudugum ders kitaplari da sayiliyormu? :P

    Sen acik ara farkla ondesin herkesten, bravo! Keske o kadar cok okuyabilsem ben de. Kitabin insana kattiklari paha bicilemez degerde..

    YanıtlaSil
  9. üstteki resimden 5 kitabı okumuşum tam saymadım ama 100 ü bulmuştur herhalde.

    YanıtlaSil
  10. ah ah keşke senin kadar okuyabilme şanssım olsaydı :( malesef babamın rahatsızlığı ve hayattan ayrılışı sebebiyle çok okuyamadım ki :((tamı tamına 3 tanecik ve biri de yarıda :(( sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. benimkilerin de bir kısmı Türkiye'de ama sanırım bu senekiler topu topu 10 tane falandır. Bu seneki kitap seçimlerimden (İstanbul Hatırası hariç) hiç memnun değildim hepsi süründü elimde resmen. Şimdi Türkiye gidene kadar 3 kitap var kalan, onları bitirmem lazım ama bu yoğunlukta pek umudum yok :(

    Bunca kitabı okuyabilmen çok güzel :)ben okumaktan çok anca okunacak kitaplar listesi ve alma kısmını yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Bu yazını görünce haftasonu yapayım demiştim ama biraz önce fark ettim ki kitaplığımda neredesye 8-10 kitap eksik!!! Kesin eşim gizli gizli arkadaşlarına ödünç verdi ve onlar da her zaman yaptıkları gibi geri getirmeyecekler kitaplarımı=(( "Ödünç almak" "iade etmeyi" gerektirir, bazı insanlar için kitaplığı kıymetlidir ama kimin umurunda??? Sinirden ağlasam ayıp olur mu?

    YanıtlaSil
  13. Seni yakalayamasamda bende epey okudum. İskender Pala, Amin Maalouf ve Khaled Hosseini . Bence kitapları okumaya değer. Bir göz atmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  14. Lalenin Bahcesi

    Evet ablacim sonunda bitirdim.Superdi !Listemde vardi one aliyorum hemen ;)
    sevgilerimle

    Kitap delisi Gizem
    olur olur 2011 de daha cok okuyalim insallah ;)

    plndrkn
    tamam say bakalim dilersen mim olrak alabilirsin ;)
    eskiden daha cok okurdum Japonya`da internet daha cok vaktimi aliyor :(


    Cielo
    yok yaa daha neleri var az benim sayi ama tabii ulkenin geneline bakinca fena sayilmam herhalde.
    Sevgiler

    Lynn Mosa
    guzel kitap bence ;)

    tixxie
    liste yapalim daha cok okuyalim :)

    April
    sen de fena degilsin yahu ;)

    acai-berry
    hmm sayalim mi ?sayarsak benim japonca dil kitaplarini da ekleyelim :D
    yok yok vardir okuyan ;)

    neval
    ohh neval supersin ;)

    Burcu
    :(( olsun canim hayat bu her donem uygun olunamiyabilir
    2011 de insallah

    battodol
    Benim de Turkiye`de kitaplarimin cogu :( burda da azicik bir kose yapabildim iste.
    Liste kismi ,alma kismi da zevkli ama okuyalim yahu ;)

    Asli
    Oyy nelere vesile oldum bak.Sordun mu esine? Bulundu mu kitaplar?
    Ben cook agladim ve ben olsam aglardim :(

    Hamarat hanim
    Iskerder Pala hic okumadim ama niyetindeyim.
    Amin Maalouf Yuzuncu Ad okumustum epey once
    Khaled Hosseini gecen sene okudum superdi ;)
    Tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  15. stephenie meyer in eserleri harika:) sewiyorsun ve okuyorsun..Elif şafak okumuyormusun? araya bi tanede olsa sıkıştırsan nasıl olur?.blogun harika.çok beğendim.blogumada beklerim.sewgiler

    YanıtlaSil
  16. 4 Aylık bir süre boyunca yaklaşık 30 tane okudum. Ama okuduğum makalelerle bir bu kadar şey okumuşumdur. Öncesinin kaydını tutmadım ama Ocak'tan itibaren tutmaya başlıyorum.
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve çok hoşuma gitti.
    Önceki posttaki lamylerin kırmızı beyazını Türkiye'de görmemiştim harikamış.
    Fotoğraf makinesinde sizin pentax tercihiniz gibi ben de hep nikon tercih ediyordum ama pembe pentax da acayip çekici görünüyor doğrusu (:
    Bu arada kaçırdım mı bilmiyorum ama Japonya'ya gitme hikayeni yazdın mı?
    2011 ajandanı seçtiğini yazmışsın göremedim ben?
    Fotoğraflar çok güzel ama ben videoların çoğalmasını bekliyorum (:

    Çok kolektif bir yorum oldu. Tek tek yazmaktansa ilk izlenim, soru ve görüşlerimi tek yoruma sığdırayım dedim (:

    YanıtlaSil
  17. Moda Gezgini

    Stephenie Meyer 4 kitabini okudum.Elif Safak Ask `i okudum su sira elimde siyah sut var.
    Cok tesekkur ederim
    sevgiler

    sanem
    say bir bakalim :)

    Gokce
    Ne guzel epey okuyabilmissin.Ben seviyorum not almayı okudugum kıtapları.
    TEsekkur ederım hosgeldın !
    Lamy kirmizi-beyaz Japonya`da cikti sadece Limited edition
    Nikon d90`im da var pentax i rengi icin aldim kabul :)
    Hayir acik acik yazdigim bir yazim yok :) belki bir gun yazarim
    tamamdir ;) gelcek videolar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sahilde Kafka yı çok merak ediyorum,her okuyan çok beğenmiş..Ben okuduğun kitaplara baktıkça kızıyorum kendime,sana hayran oluyorum :) Kitaplığının günden güne büyümesi ne güzel..( aylardır takip ediyorum ve bu ilk yorumum sana.Utandım ! )

    YanıtlaSil
  19. Selfet
    Bence kesinlikle okumalısın :) ön sıralara almalısın :)
    Ah çok teşekkür ederim burda pek okuyamıyorum işte elimden geleni yapıyorum.
    Hoşgeldin daha çok ses ver lütfen!

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül