14 Mart 2010 Pazar

Süpppperrrr~di

Bugün balığın izin günüydü. Benden önce uyanmış pc başındaydı.Bugünün planı postane-alışveriş ve American idolu izlemekti.Beni aceleyle evden çıkardı bir yere yetişmemiz gerekiyormuş gibi telaşlıydı.Postaneye gittik paketleri yolladık.Ardından bilmediğim bir yola girdik.
Ben uzun uzun sıkıştırınca dayanamadı söyledi.Benim için rezervasyon yaptırmış.
Hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biriydi sanırım .40 dakikalık masaj offff hayatımın en çabuk geçen 40 dakikasıydı.
Hamur gibi yoğrulduktan sonra oradan ayrılmak istemedim :) sanırım bu işi sık sık tekrarlayabilirim.
Ben masaja bayılıyorum Yoshi nefret ediyor :) SİZ?
*görseller google

7 yorum:

  1. Ben de hamama katlanamam eşim ise her yerde illa ki bir hamam, masajcı bulur:) Ama masaja ben de hayır diyemem valla!

    YanıtlaSil
  2. Ben de sevmem ama sen sevdiğine göre senin için harika olmuştur eminim :) Arada böyle kendini şımartmak iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
  3. ohhh ne guzel canim bende 3 5 aydir alistim harika bisey heleki haftada birde tekrarlarsan super oluyor 1.5 saat nasil geciyor anlamiyorum bile.

    YanıtlaSil
  4. İmkan olsa da evde bir masör/masöz bulundursam, her istediğimde masaj yapsa, şimdi olmaz, elim ağrıyor gibi bahaneleri olmasa :)

    YanıtlaSil
  5. Serrose kocanin masaj sevmeyeni iyidir :) Ben de sevmiyorum ama bazen kursa gitsem mi diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Serrose kocanin masaj sevmeyeni iyidir :) Ben de sevmiyorum ama bazen kursa gitsem mi diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Ay bende pek severim, dün her yerin tıkırdıyordu.Profesyonel biri lazım banada..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül