14 Mart 2010 Pazar

Aino'da Yürüyüş

Evin etrafında yürüyüşe çıkalı epey oluyor.Yazmak gelmedi içimden.


Bu ara mario wii ye taktık Yoshi ile deliriyoruz :) çook eğlenceli




Evin etrafında çok fazla tarla bulunuyor :)







Yukarıdaki fotoğraftaki bina bizim oturduğum apartman.Turuncu elin işaret ettiği ev bizim ev :D



Ağaçların fotoğrafını çekmeyi seviyorum.Hüzünlü geliyor bana





Diye yazmışım çoook önce -taslaklarda kalmış.
Bugüne kısmetmiş yayınlamak.
Facebooktakiler gördüler resimleri çoooktan




2 yorum:

  1. Ağaç fotografları bana da çok hüzünlü geliyor.

    İlginçtir bazı kültürlerde ağaçların dallarının Tanrı'ya ulaşmak için yukarı doğru olduğu söylenir. Bana da Küntükez Sırrı'nın hatırlatır hep.

    Hatta bir de şiir geldi aklıma

    "Durul ey yüreğim,
    Bu ağaçlar yakarışlardır"
    R. Tagore

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende şimdi görüyorum..pek güzel...
    cıplak ağaçlar nedense beni de pek bir hüzünlendirir..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül