24 Ağustos 2009 Pazartesi

YERLİ MALI GİWEAWAY :)


Pek şanslı sayılmam şans oyunlarında ve türevlerinde :) Ama canım arkadaşım İnci'de deneyeyim dedim bir de şansımı :)
Öyle bir hamarat hatun ki :) maşallah yani.Sayesinde Japoncam ilerledi hobi konularında :) kumaş +sanayi ütüsü ne demek onu bile bilirim ben (türkçesini bilmezken :) )
En sadık müşterim ,ufkumu genişleten canım arkadaşım :)
Siz de kendi elleriyle yapılmış 3 hediyeden birine talipseniz buraya buyrun veeee çıkarsan beni unutmayın emi :)))
Kura doğum günümün ertesi olacak.Bu sene döner mi şansım sizce :)

2 yorum:

  1. çok alemsin bitanem
    valla sayende o kadar çok şeye ulaştım ki almak istediğim çok sağol
    sana yine birşeyler sorucam birazdan mail atıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hos animasyonlar hepsi...Onlar disinda onerim "Ratatouille" Bir asci farenin hikayesi, cok guzel ;)

    Ojelere de bayildim renkleri supermis...

    Opucukler canim...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül