5 Ağustos 2009 Çarşamba

Smashbox ;)

Evet şu yukarıda görmüş olduğunuz güzeller eve teşrif edeli 10 dakikayı geçmedi :)
Hemen fotoğraflarını çektim.Sürdüm sürüştürdüm pc başına geçtim :)


Ben makyaj yapabilen biri değilim.İtiraf ediyorum BECERİKSİZİM :( Rimel ,allık,ruj ara sıra kullanırım.Ten makyajı (fondoten,pudra vs) hiç yapamam zaten parantez içindekiler ben de yok :)


Makyaj yapmamam almama engel mi? HAAYIIIIRRRR :) Şu yukarıda görmüş olduğunuz set beni benden aldı.İlk önce o sepete atıldı. Sonra yalnız yalnız gelmesin diye makyaj bloglarında çokça methini okuduğum Lancome Bi Facil atıldı sepete :)




Gözüme gene az gelmiş olacak ki :p Geçen hafta aldığım 2 rimel bir yane bir de Maybelline lash stylist aldım.




O da ne taa ortaokul parfümüm indirimdeydi Burberry Weekend 30 ml :)
Ve yukarıda görünen onca lip gloss un yanında bir de BIOTHERM Glossy Shine 20 numara aldım.
Şuanda parfümümü sıkmış,rimelimi ,glosumu ,kapatıcımı,allığımı sürmüş bu postu yazıyorum.
Yaşasın indirimler :))))
Biotherm mini gloss : 4,5 lira
Burberry weekend : 28 lira
Maybelline lash stylist : 9 lira
Lancome Bi facil :35 lira
Smashbox front cover set :73 lira
Mutluluk ise paha biçilemez :)))
Sağol varol VISA :)))

26 yorum:

  1. biz bayanlar alışverişten çok mutlu oluyoruz. İyi günlerde kullan canım. Bu arada evlenmişsin mutluluklar.

    YanıtlaSil
  2. haklisin canim alisveris=mutluluk

    tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzeller, güle güle kullan.Her ne kadar makyaj yapmasakda işte lazım oluyor yine de hem fiyatları da çok uygunmuş valla...

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan smasboxun setindeki sondaki glossa bayıldım

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan bitanem ne güzel şeyler almışsın öyle
    smashbox'ın glosslarını özellikle çok methediyorlar bende denemeyi düşünüyorum
    renkler şahane görünüyor fiyatlarda çok güzel

    YanıtlaSil
  6. beni de mutlu eder makyaj parfum alışverişi:)ayrıca fiyatların çok uygun almışsın gule gule kullan

    YanıtlaSil
  7. hakketen yaa benımde alışverişim geldi.. vallahi salıcam kendimi birgün sonra çıkamayacağım diye korkuyorum :)))
    süper şeyler almışsın hepsini çok beyendim... bende bende...

    YanıtlaSil
  8. ay çok şekersin serrosecim, mutluluk paha biçilemez ama master card değil sanırım seninki :))) ama bayıldım yaa aldıklarına, güle güle kullan şeker!
    bi itiraf, ben de hayatımda hiç fondoten kullanmadımmm hihih :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsini güle güle kullan. Görünce insanın sürüp sürüştüresi geliyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde kullan.

    Pembe Smashbox'lar çok tatlı gözüküyo :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni gelinlik böyle birşey işte:))Bol bol süslenip püslenesi geliyor insanın:))O fiyatlara çok güzel şeyler bunlar iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  12. Yeni gelinlik böyle birşey işte:))Bol bol süslenip püslenesi geliyor insanın:))O fiyatlara çok güzel şeyler bunlar iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  13. Ah bende fontoten..pudra hiç kullanmam..daha da iyi yüzümüz nefes alıyor..sevmem de..bir ton boya yüzümde..

    Ama alalım hadi desen alma potansiyelim delirmiş vaziyette..

    YanıtlaSil
  14. bazı şeyler vardır; kullanılmaz alınır :-)

    YanıtlaSil
  15. hepsi cok guzeller serrose :):)
    smashbox sete bayıldım bayıldımmmmmm....


    ınternet sıtesındenmu yaptın bu alısverısı?

    YanıtlaSil
  16. evet evet nereden bu alışveriş bende tıklamalıyım!

    YanıtlaSil
  17. Nalan
    Tesekkur ederim indirimde yakaladim :)

    fragariac
    glosslar benim de favorim ;)
    tesekkurler

    hersheyler
    cok tesekkur ederim canim.Valla ben de sevdim yapis yapis degil.Almak istersen yardimci olurum :)
    sevgiler canim

    Cocukla cocuk
    Valla beni dee :) tesekkur ederim :)

    tugbatugba
    benim hergun alisverisim geliyor bir de su internet cikti disari cikmaya gerekte kalmadi :)
    tesekkur ederim

    a.gizem
    benim ki visa ya degistirdim :)
    tesekkur ederim canim
    yuppi bir fondotensiz dahaa :)

    dshandmade
    tesekkur ederim canim.Evet belki bugun ben de birseyler degisir kokos olurum :)

    Abuk Kraker
    tesekkur ederim :)

    herseyden azicik
    bak hic ole dusunmemistim yeni gelin gibi :p
    tesekkur ederim canim

    Tanyasum
    ben de ben de :) evet hele benim ki her daim nefesli :p
    Alcaksan kargo yapimm hemen :)
    zaten bu set gloss seti gibim :)

    Sihirlisepet
    valla ne guzel demisin :) kocalar duymasin ya da anne babalar :)))

    didem
    tesekkur ederim canim
    ben de bayildim
    yok canim kendi sitesinde satilmiyor artik ebayde var 200 $
    alcaksan mail yolla yardimci olurum :)

    Merve
    canim bi japon sitesinden aldim
    istersen mail yolla yardimci olurum
    kendi sitesinde yok bu set ebayde 200 $
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. 200 dolar cok deılmı yahuuuu:)

    tekrar güle güle kullan canım benım.

    bu arada cok guzel bı gelın olmussun hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  19. Hepsi çokk güzelll.. Darısı başıma ama bu hafta ki alışveriş hakkımı mutfak ve kitaptan yana kullandım :) Makyaj beklesinnn biraz :p

    YanıtlaSil
  20. didem
    bence de cook delirmisler
    ben 73 e aldim
    dilersen sana da alayim?

    Flame
    hehe ne guzel ayirmissin :) kurallisin vesselam ben dayanamiyorum darisi basima :)

    YanıtlaSil
  21. canım cok saol aklımda bulunsun ılerıde alabılrıım:)cok mutlu oldum.ıvır zıvır almayı bırakıp para bırıktırıp alabılırım

    YanıtlaSil
  22. serrose smashbox setine ba-yıl-dım. güle güle kullan cnm kimbilir ne güzel makyajlar yaparsın bunla;) hele de glosslardan soldan ikinciyi kullanırken beni hatırla:))

    YanıtlaSil
  23. canım senı her yerden ablukaya aldım sanırım:))

    seyı sorcam su en alttakı resımdekı rujun yanındakıler neee?

    YanıtlaSil
  24. pek uyguna almışsın hepsini güle güle sürün..

    YanıtlaSil
  25. çok zevklisin serrose,çok güzel ürünler seçip almışsın.hayırlı olsun.güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  26. Çok güzeller ve fiyatları da uygun internet sitesini öğrenmem mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül