10 Mayıs 2020 Pazar

2020'de Okuduğum Kitaplar


                    *Yeni videolar geldikçe bu yazı güncellenecek.

Ah Ah yıla başlarken böyle hayal etmemiştim tabii ki. Ama zaten 263629 bölümlük netflix dizisi gibi bir yılı kim hayal edebilirdi ki?  Bahanelerimi toptan saydım zaten videoda ama bence her biri çok geçerli.

Ocak 2 Şubat 2 Mart 2 ne kadar istikrarlı olduğumu görüyorsunuz. Şaka bir yana kendime gıcık oluyorum. Yeni kitaplara başlamasam, eldeki yarımlar eriyecek ama bu ara modum bu. Sürekli yeni kitaplara başlıyorum. Allah sağlık versin de biterler bir gün.



2020 Kitaplarım
1- Vatan Yahut Silistre - Namık Kemal  4 Ocak    Türk
2- Winnie the Pooh - A. A. Milne 5 Ocak  İngiliz
3- Ev Yapımı Bir Paraşüt  -Berrak Yurdakul 29 Şubat  Türk
4- Gitanjali - Rabindranath Tagore 29 Şubat  Hintli
5- Kafamdaki Kertenkele - Dan Katz  25 Mart  İsveçli
6- Kızıl - Stefan Zweig 28 Mart     Alman





1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül