2 Mayıs 2018 Çarşamba

Biliyorum, Çok Şey İstiyorum



Biliyorum, çok şey istiyorum sizden.
İnsanlığınızdan, vicdanınızdan, kadınlığınızdan ya da adamlığınızdan!

20 haftalık hamileyim.
Duyurmadan önce imalardan yorulmuştum.
Hayatan vazgeçme, ikinci bir çocuk sana iyi gelecektir!
Tedavi olsana gibi iyi niyetlerinizde ezmiştiniz beni.

Şimdi tadaaaa hamileyim lütfen canımı acıtmayın olur mu demiştim.

Aynı kesim bu sefer 
cınımmmm biliyorsun nazar var paylaşma bu sefer diyerek üzerime gelmeye başladı.
Hamilelik 9 aylık bir süreç
Hani iyi geçirilmesi gereken!
Hani annenin psikolojik olarak rahat geçirmesi gereken
ve siz gelmiş bana doğmamış çocuğumu da nazardan kaybedebileceğimi yazıyorsunuz!
Kendiniz çarşaf çarşaf çocuklarınızı paylaşırken?


Biz ülkece bilmiyoruz acı çeken kişiye nasıl davranılır, 
ne denir
ne denmez!

bunu ilk nerede anladım biliyor musunuz?

Şu yukarıda gördüğünüz el kadar yavrum tabut içinde musalla taşında yatarken
ben yerde miyim, gökte miyim bilmiyorken
iyi niyetli komşu teyze arkamdan sarılıp 
gençsiniz yavrum yenisini yaparsınız dediğinde!

İşte böyle müslüman!
İşte böyle vicdanlı
İşte böyle harika insanlarız biz!

 her gün gelip neden öldü diye soranları da unutmadım tabii!


Neyse
biliyorum 
sizden çok 
şey istiyorum!

Çünkü yok 
bu kadar insanlığınız
bu kadar vicdanınız

Hemen doğur!
Doğuramadı = Kısır
Tedavi ol = Hayattan Vazgeçme
Hamile= paylaşma ölür!

arkasını dönen herkesin dedikodusunu yapın
sonra kalp kırın deli gibi!
Lafın nereye gittiğini bilmeden öğütler verin
sonra kınayın deli gibi!
Sonra kandil gelir
cuma gelir
bir tebrik mesajı
ohhh sizden iyisi yok
vicdanınız pür pak!

Allah'ım düşmanıma vermesin bu acıyı dedikçe
siz bana zorla isyan ettiriyorsunuz!

Allah sabredenlerle beraberdir!
SABREDİYORUM size!
Daha ne?

59 yorum:

  1. Özür dilerim ablacim tüm o kalbini kıran ve üzen insanlar adına özür dilerim sen çok güzel bir annesin seni seviyoruz��

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten nerdeyse 2 senedir takip ediyorum Japonya ne bilim ilginç videolar olunca bir bakım demiştim ve bütün videolarını tek tek izlemiştim arada kalanlar var mı diye de tek tek incelemistim o zaman lardan beri seninleyim sergul abla gerçekten hayatın okuman yazman en önemlisi ne yaşanırsa yaşansın hayattan bağını koparmaMan beni bazı yaşadığım kötü şeylerde hayata bağladı hala daha öyle insan Hayatıyla hiç alakası olmayan birini takip edip onu düşünür mutluluna üzüntüsüne bir olur mu evet olur sergul abla kalbi katılaşmış insan her yerde belki yakınlarımizde belki de çok uzakta hepsi aynı sen güzel canını sıkma ayrıca bebisin de gerçekten stres çok kötü ne gelirse başımıza stresten çok düşünmekten boşver seninle olmak isteyen olur ben ve kalbim dualarım seninle mutlu günler olsun bizim için ❤

    YanıtlaSil
  3. Seni, insanligini, insanliga açlığını cok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Seni çok seviyorum Allah her zaman seninle sen ahirette efsunun sefaatiyle inşallah cennete olacaksın Allah sabır versin kimseyi takma zaten takmiyorsun bebeğinin sağ salim kucağına al inşallah dualarım seninle ❤

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten sana bunları yazanlar adına ben utanıyorum nasıl bir zihniyet nasıl bir cahillik nasıl cesaret akıllarından geçen herşeyi yazmayı hak görüyorlar kendilerinde�� Sana takma demeyeceğim gerçekten sinir bozucular nekadar anlatmaya çalışsanda anlamaz sığ beyinler�� Sadece sen üzüldüğün için üzülüyorum ama bil ki ben ve benim gibi seni sevenler mutluluğunu kalpten hissettik senin sabırsızlıkla haftaları sayman gibi bizde sayıyoruz küçük kırtasiye canavarına merhaba demek için ve tüm güzel enerjimizi dualarımızı sana yolluyoruz��

    YanıtlaSil
  6. Seni seviyoruz❣ Herşey yolunda gidecek Allahın izniyle. Bedenlerimiz ayrı yerde ama biz senin yanındayız.

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi anlatmışsın memleketçe hal-i pür melalimizi. Ama yine de inanıyorum ve biliyorum, umut ediyorum, hala güzel insanlar var, iyilik var. Allah senin ve cümlemizin yardımcısı olsun Sergül.

    YanıtlaSil
  8. Biliyor musun gordugum en guzel anne gordugum en vjcdanli merhametli sevgi dolu sevecen icten durust harika birisin ayni zamanda ANNE ... sergul ben seni cok seviyorum fikirlerin konusmalarin o kadar guzelki en guzel dualar en icten dileklerim seninle .. Allah en sevdiklerinle mutlu mesut gunler gecirmeyi nasip etsin iyi ki varsin .. yazismalarina gelince sen herseyde haklisin o seninle birlikte senin icinde herkesin daha fazla konuşmasina gerek bile yok .. hamileligin insallah cok rahat gecer ..yavrunu saglicakla al kucagina insallah dunyanin en guzel annesi .. iyi ki iyiki iyiki varsin cok opuyorum Rabbime emanetsiniz..

    YanıtlaSil
  9. Hayat bu işte malesef insan başına gelmeden bilemiyor bir çok şeyin acısını insan oğlu acımasız! Hemde çok o yüzden bu süreçte bu tarz yazıları dikkate almiyacaksin cnm başka çare yok.. 😒

    YanıtlaSil
  10. Seni çok seviyoruz kalben yanindayim

    YanıtlaSil
  11. Ben başsağlığı dileyemeyen insanlardanım. İyi günde tüm güzel dileklerimi iletirim ama bilirim, yitip giden bir canın ardından acı içinde kıvranan birinin başı sağ olmuş ya da olmamış önemsizdir. Aynı sebeple bu denli bir acıda teselli edebilen taraf da olamam. Zaten her bir kelime farklı kapıya çıkarken karşımdaki insana hangi sözcüğün iyi gelebileceğini bilemem. Her insan için o kalıplaşmış cümleler aynı şeyi ifade etmiyor ne yazık ki. Bunu bildiğimden hep susarım, ona daha çok zarar vermektense hiç yardım etmemeyi tercih ederim.
    Keşke herkes susmayı becerebilse. Konuşmak her zaman iyi gelmiyor!

    YanıtlaSil
  12. .seni çok seviyorum 😘😘lütfen kendini üzme 😘😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  13. Seni çok seviyorum💛💛lütfen kendini üzme 😘😘

    YanıtlaSil
  14. Tek kızı olan çalışan bir anneydim senelerce aynı soruya muhattap oldum neden tek çocuk ya kaybedersen... sanki olsa diğeri acımı hafifletecek
    bitmez laf ola beri gele konuşmaları. Paylaş paylaşma canın nasıl isterse öyle davran kısacası sen bilirsin karar senin keyfiyet
    senin sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Dualarımız seninle ablacım, her şey güzel olacak inşallah... Bizler her zaman yanındayız. Boş kafalılar konuşsun dursun. Kafalarının içi gibi boş konuşuyorlar işte. Seni, sizi seviyoruz. GÜZEL GÜNLER ÇOK YAKIN ��

    YanıtlaSil
  16. Canım o kadar güzel yazmissin ki inşallah sana bunlari soyleyerek yasatan kesim su satirlari okudugunda kendilerine gelipte çenelerinin kapanmasinin artik bir farz oldugunu anlayabilirler seni cok seviyorum hersey güzel olacak ( dip not: nazar degecek diyen kesim sizedir bu lafım oyle seylerden korkuyosaniz felak ve nas nazar dualarini okuyun siz ne biliyorsunuz ki kime ne zaman ne olacak senin arkani dondugunde basina bişey in gelmiyeceginin garantisimi var lutfen kotu dusuncelerinizi kendilerinize saklayip bi maşallah deyin cok zor degil )

    YanıtlaSil
  17. Tek tek cımbızla çeksem acılarını içinden,kocaman sarılsam sana.acıyı acıyla dövüyor bu insancıklar çok yazık.Her mutluluğuna seninle sevinen ,her üzüntünde seninle üzülenn binler var ama biliyorsun sergül bizler varız yol arkadaşların...bol bol dua ediyorum ve kocaman sarılıyorum sana...

    YanıtlaSil
  18. insanlari bi kalıba sokma gerçekten yanlış sen güçlü inançlı bi kadınsın hayatta bazı şeyleri ispatlayan nadir insanlardansın seni bir yılldır takip ediyorum sergül sen insanlar için iyi bir örneksin bu toplu güçlü ve doğruları söyleyen kadınları sevmez ama sen bu algıyı değiştirsin hep gül hep mutlu yolun bahtın açık olsun kuzum seni seven cok insan sessiz sadesız sevgiler

    YanıtlaSil
  19. mutlu ol güçlü ol ve hep gül ilk defa yazan takipçin

    YanıtlaSil
  20. Sen neye karar verirsen ver, nasıl yaşamak istersen öyle yaşa. Biz hep senin yanındayız, sen üzülme yeter ki��

    YanıtlaSil
  21. Biliyorum , kulaklarını tıkamak çok zor yazılan çizilen her şeye. Yaşadığın her şeyi en iyi sen anlar , sen bilirsin kimsenin tek bir cümle etmeye hakkı yok. Sadece sana destek olanları unutma ve sana ne iyi geliyorsa onu yapmaya sonuna kadar devam et. Kısaca mutlu ol ve hayatında zerre değeri olmayan insanları umursamadan yaşa :) Biliyorum zor ama sen inanılmaz güçlü bir kadınsın. Yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  22. GöZlerim doldu.Çok utandım tüm insanlık adına çünkü dediklerinde çok haklısın.Biz sözde insanız sözde müslümanız sadece Lafta malesef.Seni çok seviyoruz ❤️

    YanıtlaSil
  23. Sana ne söylenirki
    Öyle güzel öyle içtensin ki sana bakarken içim açılıyor. instada yukarıda storin olduğunu gördüyümde içim ısınıyor. merakla bakıyorum
    arada bişeyler yazarım sana⌨, sende kalp❤ atarsın bana öyle uzakdan uzağa saygılı yaşar gideriz. çokmu zor insanların kendilerine istediyi saygıyı başkalarına tatbik etmeleri
    Sevgiler saygılar Baküden 😙❤❤

    YanıtlaSil
  24. Yüreğinden öptüm ❤ Güzellikler, güzel insanlar, mutluluklar aydınlatsın dünyanı 🙏

    YanıtlaSil
  25. Sen harikasın . Farkında olmadan bir çok insan ışığınla yolunu buldu , sözlerinle cesaretlendi , gösterdiğin yolda ilerledi mutlu oldu . Sen söyledikçe anlıyorum hayatta acı şeylerde var ama güzel insanlarla o günlerde geçer değil mi ? Bunu bana sen öğrettin . O yüzden ömrün boyunca gülsün yüzün , ağlarsan dostunun omzunda avut kendini pes ettiremesin seni bu hayat çünkü sen en güzeline layıksın herzaman . Teşekkür ederim ablaların birtanesi . Hiç ablam yok benim olsa sen gibi birisini isterdim ������♥️

    YanıtlaSil
  26. Abla konu komşu olsa ağzının payini verir susturursun ama sosyal medya gibi bi yerde insanların ağzını kapasan afedersin baska yeriyle gene konuşur gene konuşur. Seni Seviyoruz bunu bil ablacım. Güzel haberlerini fotolarını bekliyoruz hep. Üzülme desem gene üzülürsün biliyorum hamilelik psikolojisi ama sen genede takma bunları.
    SENİ SEVEN SESSİZ TAKİPÇİN... ��

    YanıtlaSil
  27. Nekadar güzel anlatmışsınız. Gören kör'lere... Duyan sağır' lara...

    YanıtlaSil
  28. Boşveeer umursama bile çünkü bitmezler bitmeyecekler...Bu yavru bi doğsun,ileride lafı kendi yapıştırır. Bak bu seferde derler ki "Türkçe öğret Japonca zaten öğrenir" "Ay telafuz kötü ama böyle anne olunmaz ki" 😊 Yani hep var olacaklar ve senin gibi güçlü anneler her zaman umursamayacak. Zor olsa bile... Çünkü bunlar dünyayı kirletiyorlar, onlara koz vermemek lazım.
    Hadi bakalım kuzucuk büyümeye çalışıyor üzme onu hissediyor seni😉 Kalk bi çay yap sakin sakin al kitabını. Hatta bi Sarah Jio oku ya da Kristin Hannah en aşk dolu olanlarından, iyi gelecektir 😘

    YanıtlaSil
  29. Nekadar güzel yazmışsınız. Gören kör'lere, duyan sağır'lara gelsin bu yazı...

    YanıtlaSil
  30. Nekadar güzel anlatmışsınız. Gören kör'lere... Duyan sağır' lara...

    YanıtlaSil
  31. Kotuyuz gercekten cok kotuyuz icimize oyle islemis ki kotuluk allahim bize yardim et

    YanıtlaSil
  32. İstemeden, iyi niyetle bile olsa bir seyler yazip kalbinizi kırdıysam özür dilerim. Hakkınızı helal edin.

    YanıtlaSil
  33. Aynen öyle bizler paylaşıyoruz çocuklarımızı ve paylaşıyoruz diye illâ ölecek değiller saçma sapan konuşuyorlar işte Rabbim ne yazmışsa o olur sen hamileliğinin tadını çıkar bebeğini kucağına alacağın günü düşün 😊

    YanıtlaSil
  34. Boş verin ne düşünüyorsunuz kendin evladın eşin için yaşa gerisi hikaye takılma böyle şeylere bak keyfine

    YanıtlaSil
  35. Yazıklar olsun kalbi yarım kalmış yüreği kanayan bi anayi böyle uzup kırıp hirpaladiklari için. Sen iyi ol gül kimseyi görme düşünme. Okuma kötü insanlari önce kendi sağlığını düşün sonra Bebeğinizin ablacim. İnsanlar kötü seni çok seviyorum ��

    YanıtlaSil
  36. Herkesin hayatına burnunu sokup, karışma hakkını kendinde bulup sonra dindar, vicdanlı vs. geçinmelerini anlamak çok güç. Sergül abla bırak kendi pisliklerinde, kıskançlıklarında, saygısızlıklarında boğulsunlar. Sadece kendini ve karnındaki bebişi düşün sen 😄sağlıkla kucağına alacaksın inşallah😊dualarım ve dileklerim seninle

    YanıtlaSil
  37. Sen gördüğüm en güzel ANNE en güzel EŞ en güzel EVLAT en güzel DOST en güzel insansın . RABBİM o güzel kalbine göre versin herşeyi . Hiiiiç takma şu içi fesat pislikleri kendinide yargılamayı bırak sen böyle kendin gibi olmaya devam et çünkü biz seni böyle çok seviyoruz iyiki varsın iyikiii Sergül ablam ❤️Almanyadan kucak dolusu selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Yeniden yap diyenlere özellikle sinirleniyordum ben yorumlarda.Bu,kolunu kaybetmek ve birinin gelip"Gencsin,yeniden yaparsın" demesi gibi bir şey.O senin bir parçan.Mantiklari buna basmıyor ışte.Görmezden gel demeyeceğim,bu yorumları ve mesajları görüp sinirlenmek en büyük hakkın.İyi niyetle,fazla merakı ve iyiki benim başıma gelmemişciligi karıştıran insanlara sinirlenmek en büyük hakkın.Sadece şunu söylemek istiyorum:İyi soyleyecekseniz konuşun.Yoksa o kötülüğü çağıran ağızlarınızı. kapatın.
    Daha fazla yazmak istemiyorum bu insanlar hakkında zaten sen yeterince yazmışsın Sergul abla.Çok mutlu ol,gez-gör ,oku.(ki yeterince yapıyorsun��)
    Bu arada bebişi görmek için sabırsızlanıyorummm ������

    YanıtlaSil
  39. Allah tasiyamicagi yuku kimseye vermezmis. Nazar diyorlar ama allahin yazisiymis. Sen insanlara bakma sergul abla yasa, hamilesin hamileligini doya doya yasa, allah cocugunu kucagina almaya nasib eder insallah. sabirlisin öyle olmak lazim aferin sana sergul abla öpuyorum seni

    YanıtlaSil
  40. Rabbim sağlıkla sıhhatle size bağışlasın inşallah...

    YanıtlaSil
  41. Sevgili Sergül, ne yapsalar ne deseler kirletemezler ama o güzel kalbini temiz tut sen! Kötü söz de kötü davranış da sahibine aittir! Çok güzel bir hamilelik dönemi geçirmeni, sağlıkla bebeğini kucağına almanı, birlikte sağlıklı mutlu seneleriniz olmasını içtenlikle dilerim. Dualarım, kalbim seninle. Sen müthiş birisin, sakın kalbini karartma tatlım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  42. Sağlıkla, mutlulukla al kucağına. Birlikte uzun, güzel yıllarınız olsun. Ben şimdiden çok merak ediyorum birlikte çekeceğiniz videoları :)

    YanıtlaSil
  43. Hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin..hamileligin sahane gecsin insallah..kimseye kulak asma e mi :))

    YanıtlaSil
  44. sana şunu yazdıranlar utansın diyorum ama nerde?! yine biz onların yerine utanıyoruz. güzel günler geçir hep sergül.

    YanıtlaSil
  45. Özür diliyorum güzel insan özür diliyorum tüm kalbimle kalbi kapalı beyni kapalı fikri kapalı at gözlüğüyle dolaşan iki ayaklı cisimler adına özür diliyorum. Asla onlardan biri olmadım olmayı da düşünmüyorum tek inancım allah ve herşeyin en iyisini bilen veren ve alan da o birçok yakın ölümü yaşadım ve sana denilen her şey bana da dendi duymazdan gelemedim bağırdım çağırdım daha da şiddetlendi söylemleri en sonunda ne haliniz varsa görün demek kaldı bana gülüp geçiyorum yani güzel kal mutlu kal senin gibi insanlara ihtiyacım var mutlu olabilmenin bir şekilde yolusun benim ićin sıkma tatlı canını ��

    YanıtlaSil
  46. Sergül’cüm çok tebrik ederim hayırlı olsun. Açıkçası ben o teyzelerin iyi niyetinden de şüpheliyim bilinçaltlarında biryerde birşey var... Hep mutlu ol, seni çok seviyoruz ve dualarımızla hep yanındayız...

    YanıtlaSil
  47. Çok güzel anlatmışsın Sergül Abla. Ama dediğin gibi müslümanlığımızı cuma ve kandil mesajlarına sığdırdık...

    YanıtlaSil
  48. Ben tek sunu yazmak istiyorum: Haberini aldigimda esime kostum ve sunu dedim, Efsuna kardes geliyor. Baska diyecek hakki kendimde bulmuyorum, bulamamda. Yüce Rabbim ve Efsun sizi korusun...

    YanıtlaSil
  49. Sevgili Sergül, Allah sağlıkla sıhhatle tamamına erdirsin. Nazardı, oydu buydu diye kendimizi korkutup duracak olursak bir sığınağa kapanıp üzerimizi örtelim o zaman. Hayatta en korktuğumuz şeyle bir kere sınandın. Üzerindeki etkisini hayal bile edemiyorum. Ama bu yepyeni bir hediyeyse, derin nefes alıp yeniden başlama zamanıdır. Olumsuz denen her şeye kulağını tıka, hiçbirisinin senin tarafına akmasına izin verme. Sevgi sarıp sarmalasın seni.

    YanıtlaSil
  50. İyi insanlar senin yanında, fiziksel olamasa bile ruhen yanındayız. Bir arkadaşım derdini anlattığında Allah sabır versin sana demiştim. Bunu duyunda "Allah bana sabır versin ama bunlara da akıl versin biraz n'olur" demişti. Sen güçlü ve olumlu bir insansın, yapıcı birisin, benden çok daha genç olmana rağmen daha olgun ve tecrübelisin. Seni örnek alıyorum kendime bazı konularda. Hep inandığım bir söz var "yapan kendine yapar" sen iyilik, güzellik, neşe, mutluluk yapıyorsun, diğerleri fesatlık yapıyor. Takma kafana diyeceğim ama yapılanlardan utanıyorum diyemiyorum. Fiziksel olamasa da ruhen yanındayız. Sevgiyle ve saygıyla kucaklıyorum seni.

    YanıtlaSil
  51. Az bile soylemissin biz aslinda hic biseyi bilmiyoruz taaaa kiii basimiza gelene kadar. Ayni yaa benzer bisey basimiza geldiginde dank ediyor hersey ozaman anliyoruz neden cunku aciyan yerimizin neresi oldugunu nereden aciyabilcegini. 8 sene oldu annemi kaybedeli hemde oyle kotu bir sekilde kaybettim ki daha 1 haftalik evliydim elimdeki kinam cikmamisti daha kimseyi bilerek isteyerek acitmadim kirmadim olduki yaptiysam sana yada size karsi affedin allah affetsin. Kendimden buyugume saygisizlik etmedim kirmadim ki kendimden kucuk insan bile neler soyledi bana kirilirmi uzulurmu demedi ben yine onu kirmadim agzimdan cikicak seyi once bir dusunuyorum.bana soylense bu soz ben kirilirmiyim uzulurmuyum uzulurum e ozaman ben uzuluyosam karsimdaki insanda uzulur diyorum soylemiyorum ahh keske deger kiymet bilseler bu kadar yapmisligimza allah buyuk diyorum allaha havale ediyorum cok kirdilar cok uzduler allah buyuk bir yerden cikarir elbet

    YanıtlaSil
  52. Zaten hep böyle hayatımızla ufacık ilgisi olmayan belki senede bir gördüğümüz insanlar gelip karışır hayatımıza. Sanki her şeyin doğrusunu onlar biliyormuş,hayatlarımızı çok umursuyormuşcasına...

    YanıtlaSil
  53. Milletin ağzı torba değil ki büzesin.... Evlatını kaybetse:ikincisini doğur,hamile kalsa:aman bu çocuğa nazar değdirme.

    YanıtlaSil
  54. tebrikler
    yeni bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun. bende ilk çocuğumu karnımdayken kaybettim. Ve sonra aslanlar gibi oğlum oldu. Bu mutluluğu sen de yaşayacaksın ve çok mutlu günler yaşayacaksın emin olun. Sağlıkla kalın. Gülüş

    YanıtlaSil
  55. Lütfen kendini üzme ve boş insanlarin laflarina kulak asma, çünkü çok değerlisin, kadinsin, annesin, her seysin...

    YanıtlaSil
  56. En buyuk ceza yine kadinlarin verdigi.hic gormedim.erkeklerin bu tarz laf ettigini bu aeada kadinim.yanlis nlasilmasin.insanlar cok acimasiz cocugu olmayan birine dahi allah sana da versin darisi basina vs bunlar dahi cok acimasiz geliyor bana.belki o i san eve gidip civeri yana yana agliyor.ama brn bedenin gittigine ruhun her zman bizimle olduguna inanananlardanim.kaybettiklerimiz belki aniden duydugumuz onu animsatan kokuyla bi kis gunu acan cicekle ya da ugur boceginin pat diye onumuze dusmesiyle aslinda bizimle oldugunu hissettiriyorlar.herkesin yeri ayridir yeni dogan bebek baska bi insandir asla bir digeriyle kiyas edilemez karsilastirilamaz ya da u utturamaz ama o hep aslinda sizle oldugunu hissettirir

    YanıtlaSil
  57. Aslında yazmak istediğim çok şey var, yazdıklarını okurken içimden geçirdiklerim aklımda canlananlar, çok bir şey söylemek istemiyorum ama durum beni hayrete düşürüyor. Kötü insanlar olduğunu biliyorum ama sayılarının çokluğu beni korkutuyor. Senin başına korkunç bir şey geldi, ama bu herkesin başına gelebilecek olan hayatın en büyük gerçeği. Sen de elbette ki herkes gibi hayatına devam edeceksin, yeniden yüzün gülecek yeni heyecanlar yeni mutluluklar yaşayacaksın. Bunu nasıl çok görüyorlar bir insana? Başka bir insan, bir hemcinsi, başka bir anne.... ben anlayamıyorum. Ben 7 kat elin olan kadın bile her seni gördüğümde aklıma gelip içim sızlıyorsa senin unutman nasıl mümkün? Bunu nasıl düşünebiliyorlar? Mutluluğuna hangi kalple hangi vicdanla leke sürebiliyorlar?!

    Hiç kimse mükemmel değil elbette; ancak bazı insanlar mükemmel kötü.. Onları görmemeye çalışmak, dışlamak ve toplumdan uzaklaştırmak sanırım en doğrusu. Seni arkadaşım gibi çok seviyorum. Dilerim hep mutlu olursun, karşılaştığın zorlukları da sevdiğin insanlarla el ele atlatırsın. Biz hep yanındayız. Kendine iyi bak. <3

    YanıtlaSil
  58. İnanın çok çok pek çok sevindim

    YanıtlaSil
  59. Allah rahmet eylesin ve sizi sevdiklerinize bağışlasın. Allah size sabırlar versin. Ailenizle ve bebeğini Efsun'un yeni kardeşiyle mutlu ve huzurlu bir yaşam dilerim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül