7 Aralık 2016 Çarşamba

Wish List 2016 Aralık



En son geçen sene mart ayında yazmışım bu listeyi. Bazı maddeler aynı duruyor. Nasip olmamış hala :) İnşallah bu sene gerçek olur.

Öncelikle sağlık, sıhhat, huzur ve sevdiklerimle bir arada olmayı diliyorum.

Marc Jacobs Hillier Hobo Classic Q Bag

Çantayı artık Japonya'da bulamıyorum. Umudum Amerika :(




 2 şişe bitirdiğim ve 200 şişe daha bitirmek istediğim Lancome La Vie Est Belle

Hatta dry oil ve duş jelini de istiyorum!



Ayy bir de Dior J'adore isterim!




Siyah bot istiyorum En sadesinden olabilir. Bir de topuklusunu isterim :)




Ah bir de böyle boool bölmeli bir kıyafet dolabı (amin amin amin)




Ayy şu anki koltuklarımız hiç rahat değil. Uzanıp tv izlenmiyor  :(
Şöyle uzanabileceğim bir koltuk inşallah!




   Yavaş yavaş büyütelim hayalleri. Kuşadası'nda bir ev diliyorum. Kocaman, deniz manzaralı balkonu olan!

    


 Artık yavaş yavaş dünyayı da gezmeye başlamak da istiyorum. Bak video da çekerim beraber gezeriz :=)





      Tam da bu model tam da bu renk!


Oldu oldu oldu :)

İşin eğlencesi bu! 
Sağ, salim, mutlu, sağlıklı olsak yeter!
Bir de sevdiklerimiz yanıbaşımızdaysa en büyük zenginlik bu!

Ama tabii 
istemenin
hayal kurmanın
ve hedef koymanın kimseye zararı olmaz.

Allah hepimize hayırlısını nasip etsin!

sizin neler var listelerinizde :)

ilk mim yazım için buraya tık tık 

geçen seneki yazım için buraya tık tık 

12 yorum:

  1. Sergül, umarım hepsi gerçek olur. Ama arabayı gördüğümde rengi tam senlikmiş dedim doğrusu =) Şimdiden sağlıklı, huzurlu, musmutlu yıllar =)

    YanıtlaSil
  2. Iyi kalpli insanların tüm dileklerinin kabul olacağı bir yıl olsun inşallah sergulum 😘 hem bedeni hem manevi hastalıklarımizdan arindigimiz bir yıl inşallah. Bu arada yoshi ile yemek yaptığınız videoları da çok özledik kendine çok iyi bak seni çok seviyoruz😘😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  3. İNŞALLAH DİLEKLERİN GERÇEKLEŞİR SERGÜL!!OLMAYACAK ŞEYLER DİLEMEMİŞSİN.YALNIZ LAF ARAMIZDA BİRAZ MASRAFLI BİR DİLEK LİSTESİ OLMUŞ.ŞAKA BİR YANA AMA ÇANTAYA GERÇEKTEN BAYILDIM.BENİM İSE BU SENE İÇİN OLMASA DA DİĞER SENELERİ DE KAPSAYAN EN BÜYÜK HAYALİM YA DA DİLEĞİM ANTARTİKA DA Kİ DOĞAL YAŞAMI İNCELEYEN ARAŞTIRMA EKİBİNDE GÖREV ALAN BİR HAYVAN BİLİMCİ VE ARAŞTIRMACI OLMAK.NEDEN ANTARTİKA DERSEN ORADAKİ DOĞAL ORTAM VE SOĞUK BENİ CEZBEDİYOR.HAYALİM GERÇEKLEŞMESE BİLE TURİST OLARAK GİTMEYİ ÇOK İSTERİM.SAÇMA GELEBİLİR AMA HAYAL ETMEKTEN KİME NE ZARAR GELMİŞ DEĞİL Mİ SERGÜL?BİR DE OKYANUS AŞIRI HİÇ BİTMEYECEK GEMİ YOLCULUKLARI DİLERDİM.BEN DENİZ OLMADAN YAŞAYAMAYANLARDANIM TİPİK BİR İZMİR Lİ OLARAK.AMA HER ŞEYDEN ÖNCE MUTLULUK,SAĞLIK VE DE HUZUR DİLİYORUM HEM KENDİM HEM DE BAŞKALARI İÇİN.SEVGİLER!!! KENDİNE İYİ BAK!!!

    YanıtlaSil
  4. Allah sağlık sıhhat versin Japongülüm Sergülüm. Devamı inşallah gelir.

    YanıtlaSil
  5. Dünyayı gezmeye fena kafayı taktım ama bu sene değil :) Ankara'da yaşamak istiyorum (amin, amin, amin) seneye dair bütün planlarım bunun üzerine kurulu zaten. Almak istediğim de çok şey var ama olsun. Başkent benim hayalim şimdilik. Hayallerin hayat olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. inşallah 2017 de istediklerine kavuşursun :)

    YanıtlaSil
  7. Sende benim gibi kültür turizmi seviyorsun. kendim için dileklerimden birtanesi dünyadaki kültürel turistik yerleri görmek olurdu. 👍🏻

    YanıtlaSil
  8. Hayallerine kavuşman dileğiyle Sergül'cüm, sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim sevdiklerinle, hepimizin en büyük dileği de sağlık, mutluluk, huzur değil mi?:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Benim listemde birkaç küçük birkaç büyük istek dilek var bakalım, yazısını yazarım belki bloğuma bi netleştireyim kafamda :)

    YanıtlaSil
  10. Amin amin.. :)
    *-* araba çok hoş bu arada.

    YanıtlaSil
  11. Sadece huzur ve sevgi istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sağlık ve huzur isterim.Başkada hiçbişey istemem.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül