18 Aralık 2016 Pazar

Parfüm Koleksiyonum




 Uzun zamandır parfüm videosu çekmek istiyorum ama videoa ne anlatacağımı bilmediğim için erteleyip duruyorum. Çünkü açıkçası alt notalar, üst notalar muhabbetini sıkıcı buluyorum. Bunları anlatmadığınız zaman da bahsedecek bir şey kalmıyor geriye.
 Ben de hazır yatıyorum ve hazır çok canım sıkıldı yatmaktan parfümlerimi yazayım dedim.
 Önce toplu görünüm.





Soldan sağa 
Bu fotoğraftakilerin (en sağdaki hariç) en az 2'şer şişe bitirdim. Hepsi favorim :)


Dolce&Gabbana Light Blue
Bana göre daha yazlık bir koku. Çok kalıcı bulmasam da ağır olmayan ve baymayan bir kokusu var. Bitti bitecek, yenisini alabilirim :)

Armani She
Bayıldığım ve sık sık bitirdiğim parfümüm. Kalıcılığı orta. Erkeğini de çok beğeniyorum hatta Yoshi kullanıyor şu an. Bu da bitti bitecek. Yenisini tabii ki istiyorum :)

Lancome La Vie Est Belle
Kullandığım en kalıcı ve en çok sorulan parfümüm. Ve en pahalılarından ayrıca. Kapı çalsa, postacı bu parfümü getirmiş olsa uçardım mutluluktan :) Bu arada şişenin kendisi bittiği için aramızda değil. Fotoğrafta görülen kalem parfüm formu.
Ayrıca beni bu parfüm ile tanıştıran Zeynep'ime teşekkür mü etsem teessüf mü bilemiyorum :)

Swarovski Edition 2
Bu parfüm ile ilgili tek sevmediğim şey kalıcılığı. Kokusu, şişesi her şeyine hastayım ama kalıcılık dersen yok.

Chloe 
Benim ilk 'orijinal' parfümüm. Çok kalıcıdır. Bulması zor ve kokusu herkese göre değil.
Sıktıktan bir süre sonra kalan kokusu belki daha çok sevilebilir. İlk hali biraz itici gelebilir. Ama ben aşığım :)

Dolce & Gabbana The One
Kalıcılık süper, fiyat pahalı.
Kokusunu da çok seviyorum



         Yukarıdaki parfümlerin hepsini tekrar tekrar alırım :) 

                    Calvin Klein Eternity 
Bir sebeple bana lise yıllarımı hatırlatıyor. Kalıcılığı fena değil. Ama sevip sevmediğime hala karar veremedim.

Calvin Klein Beauty
Kokusunu da kalıcılığını da çok seviyorum. Ama bir daha alıp almamak konusunda kararsızım.
Belki küçük boyunu alırım :)

Cabotine
Bu parfüm bana annemi hatırlatıyor. Annem gibi kokuyor diyeceğim ama tam öyle de değil.
Anneme de hediye ettim sanırım bu parfümden emin değilim ama ara sıra kullanmayı seviyorum.
Belki sırf verdiği duygu sebebiyle alırım tekrar.

212 Vip 
En yeni aldığım parfüm. Kokusunu da kalıcılığını da seviyorum. Tenimde kalıcı değil ama şallarımda falan süper kalıcı. Tekrar alabilirim belki?

212 Surf 
Yoshi ile takım almıştık. Sanırım istesem de bulamayabilirim tekrar. Ama güzel kokuyor :)





DKNY be delicious
Bu parfümü çok severek almış olsam da bir türlü elim gitmiyor. Bir daha alırsam küçük boyunu alırım. Belki de almam :)

The Body Shop Midnight Bakula
Yoshi ile birlikte Tokyo'dan almıştık. Devamı yok sınırlı üretimdi. Hem bitsin hem de bitmesin istiyorum :) Ama uzun zamandır sadece evde kullanıyorum.

Lady Gaga 
Yoshi'nin hediyesiydi. Benden çok annem kullandı. Annem Japonya'ya geldiği zaman benim parfümlerime dalıyor :) Gerçi Tr'de de durum aynı ya. Kokuyu seviyorum aslında ama nedense buna da elim gitmiyor.

Givenchy İnsense ultramarine
Yine şişelerce bitridiğim bir parfümüm. Çok severim, pek severim yine alır yine bitiririm.
Aslında erkek parfümü olduğunu da eklemem gerek sanırım :)

Moschino Cheap and Chic
Hmm geçen kış aldım ve pek sık kullanmadım açıkçası. Sevip sevmediğime henüz karar vermedim :) 
 az önce kalkıp, koluma sıktım bir daha satın almam sanırım. Yine de emin değilim.




Lanvin Me 

Kalıcılığı fena değil, kokusu hakkında hala kararsızım. Fena değil kokusu ama tam olarak benlik değil gibi.

Lanvin Me Ro 
Diğerine göre bunu daha çok seviyorum sanırım. Kalıcılığı da fena değil. Ama ikisini de tekrar alıp almamak konusunda kararsızım.

Geldik mini parfümlerime 

Givenchy eaudemoiselle
Büyük boy alışverişimde hediye etmişlerdi. Bir şişe bitirdim ama minisine pek gitmiyor elim.
Tekrar satın almam. Kötü bir koku değil ama almak istediğim o kadar parfüm varken sıra gelmez.

Loccitane &
Sevgili Melek'in hediyesi. Mini parfümleri kullanmayı unutmasam daha sık kullanabilirdim bu kokuyu :) Çiçeksi ve alkollü bir kokusu var :) Kalıcığını bilmiyorum. 
Ama Melek bana Shiseido Zen yollamıştı ki onu da unutamıyorum hala :)

Caroline Herrera Chic
Yine bir parfüm alışverişinde hediye edildi. Kokusundan emin değilim.
Sanırım almam :)


İşte bu kadar elimdeki parfümlerim.
Bazıları aramızdan ayrılmak üzere. Yenilerine her zaman evim ve kalbim açık.
Parfümleri çok seviyorum ki sanırım bunu çoktan anlamışsınızdır.
Yeniliğe açık olduğum kadar eskilere de bir o kadar bağlıyımdır.
Tek kokunun insanı olamadım hiçbir zaman.

Ya siz?
İmza parfümü olanlardan mısınız?
Benim gibi kokudan kokuya savrulanlardan mı?

Allah'tan vakit bir gece yarısı, canım fena parfüm çekti :) 
yenisini alamayacağıma göre ben parfüm dolabıma gideyim.


bloğumdaki diğer parfüm yazılarım için buraya tık tık 

12 yorum:

  1. Lolita kullaniyorum. Genc kiz iken müdürüm kullanirdi. Benim için onemli bir tik bu parfüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) önemsediğimiz insanlar kullanınca kıymetli oluyorlar değil mi?

      Sil
  2. Keske cicek,vanilya,ferah, agır odunsu,vs vs diye belirtseydin. Bu sekilde sadece siselerin isimlerini not eder gibi olmus. İnternetten iceriklerine de bakip kendince yorumlayabilirsin bence :) bi fikir olarak belirteyim istedim. Yoksa ne paylassan merakla okuyoruz 😊😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaw öyle yazıları pek okumadığımdan okunmaz sandım herhalde :D

      Sil
  3. Chloé bende cok severek kullaniyorum benimde ilk orjinal parfumum. Sayende yeni parfumler deneyecegim tesekkur ederim sergul abla :')

    YanıtlaSil
  4. Sergulcum bende ayni senin gibi parfum topluyorum. Son donemde ozellikle LR firmasinin parfumlerinden baska birsey kullanmiyorum. Hem pahali markalara tonlarca para vermiyorum hem de kimyasal icerikten uzak. En onemlisi de tene sıkılabiliyor.Daha detayli bilgi istersen yardimci olabilirim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. süper..paylaşımınız için teşekkürler.. http://pvatukallar.blogspot.com/ ekibi olarak destekciniz.. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler.

    Ben yıllardır tek parfüm kullanırım Clinique Happy.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar da çok . parfüm ben de severim . güle güle kullan Sergül cüm

    YanıtlaSil
  8. http://teknoobiz.blogspot.com.tr
    Yeni sitem nasıl olmuş sizce

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül