15 Ocak 2016 Cuma

Ta İlk Gün




Ta ilk gün birçok kişi tarafından linki gönderilmişti, 
Mehmet Yıldız'ın Küçük Kızın Kıyafetini Yırttılar videosu.
O günden beri defalarca izledim.
En başından beri sakin kalmamı sağlayan, beni yatıştıran videodur.
Sadece Ali abi, Veli abi muhabbeti sıktı beni.

Arkasından Japonya'da Elif, çoğunuzun önerdiği Çocuk Taziyenamesi 17. bölüm olan kitabı getirmişti bana.
O kısmı da okudum.

Ve video ile aynı şeyi anlattığını fark ettim. 

Bunun dışında dua, Kuranı Kerim tabii ki okurum, okuyorum. (türkçesini)

diğer kitaplara da en kısa zamanda bakmaya çalışacağım.

teşekkürler

25 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. olum diyoruz biz sanki cok yasiyormusuz gibi, yasam dedigimiz sey bir andan ibaret aslinda gozumuzde onu cok buyutunce olum'de cok aci geliyor, insallah hersey gececektir cemal nur sargut'un bu roportaji'ni okumanizi tavsiye ederim sizinle ayni aciyi yasayan birinin deneyimleri size iyi gelebilir; http://m.haberturk.com/yazarlar/balcicek-ilter/690624-on-bes-gun-cehennemi-yasadim

    YanıtlaSil
  3. Allah sabrınızı arttırsın. Çok bilinçli , çok güçlüsünüz.

    YanıtlaSil
  4. Allah yardimcin olsun. Dualarim sizinle!

    YanıtlaSil
  5. Sergül ablacım başın sağolsun seni eşini kızını bi kaç yıldır takip ediyodum ve daha dün öğrendim güçlü ol ve kötü zamanlarını atlatmaya çalış unutma ki arkanda kocaman bir ailen var SENİ SEVİYORUZ

    YanıtlaSil
  6. Sizi çok seven meğer ne güzel insanlar varmış. Yorumları da okuyorum. Öyle bilgece, öyle enerji yüklü ki... Ancak yaşayanın bileceği bir yas içindesiniz. Dua etmekten ve sizin için sabır dilediğimizi paylaşmaktan başka maalesef ki desteğimiz olamıyor. Sevgisi kadar sabır bahşetsin Allah size. İçimden teselli sandığım neler geçiyor da bir kelime ruhunuza dokunur diye kalbimden çıkarmıyorum. Hadi bi gayret. Siz de bir ananın kuzusunuz. O ana da sizi gördükçe yanmasın. Tüm sevgi ve iyi dileklerimle. Gamze.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı Cumalar ablacığım.Size bol bol sabırlar diliyorum.En iyisini yapıyorsunuz bence.

    YanıtlaSil
  8. Belki hosunuza gider diye paylasmak istedim
    http://kulturservisi.com/p/yalnizca-bir-kitabi-olan-Japon-kitapci

    YanıtlaSil
  9. Blogunu her actigimda blog ismine baktigimda kendimede sorardim ben simdi yolun neresindeyim diye. Sen simdi cok zorlu bir yoldasin ama sen guclu bi kadinsin bazı şeyleri unutmak zor hatta cok zor belki hafizandan silinmiycek bazi seyler ama sen sergulsun cesaretlisin guclusun rabbim sana sabir versin gucune guc katsin dayanma gucu versin rabbim sizi kendi yaninda bulustursun her duamda sende varsin esinde var allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  10. Blogunu her actigimda blog ismine baktigimda kendimede sorardim ben simdi yolun neresindeyim diye. Sen simdi cok zorlu bir yoldasin ama sen guclu bi kadinsin bazı şeyleri unutmak zor hatta cok zor belki hafizandan silinmiycek bazi seyler ama sen sergulsun cesaretlisin guclusun rabbim sana sabir versin gucune guc katsin dayanma gucu versin rabbim sizi kendi yaninda bulustursun her duamda sende varsin esinde var allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  11. Elhamdülillah demekki Risale i nurlar heryerde okunmaya başlanmış.Her dertlinin derdine deva olacak bir Külliyat.

    YanıtlaSil
  12. Şefkatli yaratıcı çocuklarınızı 'Cennet Çocuğu' olarak seçti ve cennetine layık gördü. Şimdi cennetin yamaçlarında meleklerle ve diğer cennet çocuklarıyla beraber koşup oynuyor'
    ÇOCUK TAZİYENEMESİ- SAİD-İ NURSİ

    # guzel melegin guzel melek annesi, senin melegini sevdigin kadar insan bizde seni cok seviyoruz, acini acimiz bildik ve dualarimizdan hic eksik etmedik. Guclu Anne, melek Anne...

    YanıtlaSil
  13. Yaşanılan acılar birbiriyle kıyaslanamaz elbette ama hepimizin hayata bir tutunuş şekli var. Benimde kendimi kötü hissettiğimde dinlediğim bir şarkı var, biliyorsundur muhakkak ama hatırlatmak istedim. Umarım sana da iyi gelir.

    https://www.youtube.com/watch?v=GGSw2xVobE8&feature=share

    YanıtlaSil
  14. Sergül;

    Sen özel birisin,Allah kaldırmayacağını vermezdi Sana...ne olur dayan bu sınavı imanınla geç..çok zor çokkk..İnan bu

    dünya rüya...Hani hiç kalan var mı dünyada,sultan Süleyman'a bile kalmayan bir dünya...Peygamberimiz(s.a.v) salavat

    getir rahatlarsın bol bol...

    Cenette nasıl koşacaksınız bakalım,Efsun orada meleklerle...

    ah tadın tuzun kalmamıştır,sadece isyan etmeden bu sınavı ver..gerisi gelir insallah...

    Aptalca yorum yapıp,çocuğuma sarıldım diyen benciller zaten hep var ...Seni değil kendilerini teselli ediyorlar

    esasında...Bu yazan inceliksiz kişilere bile sabretmek imtihan işte...Allah varsa çokkk güçlüsün...emin ol...

    Bu senin kırılma noktan hayattaki en keskin virajın belkide...

    YanıtlaSil
  15. Maşallahhh sana yavaş yavaş toparlanacaksin Rabbim hayırlı eylesin inşallah sevgiler Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Sergülcüm
    size bir sır vereceğim"
    Bu kitap cok ilgimi çekti ben de en kısa zamanda almak istiyorum senin de bakmanı tavsiye ederim.
    Hep aklımda kalbimde duamdasın...
    Didem

    YanıtlaSil
  17. ABLA SENİ ÇOK SEVİYTORUM HER GÜN HER SAAT OKULDAN FGELDİĞİMDE BAKIYORUMM YENİ BİR EY YAZMIŞMISIN DİYE SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  18. Sevgili ser🌹
    İnşallah biraz daha iyisindir, sana kalpten dua ediyorum
    Rabbim gönlüne ferahlık ve bolca sabırlar ihsan eylesin.
    Eşine ve ailene Almanya'dan selamlar .
    😘😘😘

    YanıtlaSil
  19. seni ÇOK SEVİYORUZ <3

    YanıtlaSil
  20. Sergül Hanım,
    Yazılarını yıllardır yorum yapmadan okuyan sessiz bir okuyucuyum, okuyucuydum bugüne kadar. Allah'tan size ne kadar metanet dilesem de bu kifayetsiz kelimelerim ruhunuzun ıstırabını dindirmeyecek ama, Rabbim sizi bu imtihanınızda dayanma kuvveti versin. 80 yaşındaki babaannem bile kaybettiği çocuğunu anlatırken göz yaşlarına boğulur, dedemin sesi titrer; o yüzden size acınızı unutacaksınız diyemem ama insan hayatı devam etmekte."Ediyor da bir de bana sor!" derseniz de size bir şey diyemem, yere göğe kadar haklısınız ama insanların sınandığı şeyler vardır. Sizinki de en zor sınavmış fakat Rabbim sizi muvaffak eylesin. Acınızı dağlamak istemem, kesinlikle yanlış anlamayın, ben anlayamam acınızı, bilemem de. Ama geride sizi perişan gördükçe perişan olan aileniz için dayanmaya çalışın.
    Allah size altı evladının ölümüne de sabreden Efendimize verdiği gibi dayanma gücü versin.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  21. Sergül ablacım sana nasıl kitap ulaştırabilirim?

    YanıtlaSil
  22. her zaman dualarımdasınız hepinizi öyle çok seviyorum ki bu zor günlerin bir an önce geçmesini diliyorum allahım hepinize dayanma gücü versin

    YanıtlaSil
  23. Ben pek anlamam bu bloglardan falan ama sabah ezanını beklerken yazılarını okudum biraz bi yorum atmaya çalıştım ama atamadım çıktım sonra aklımdan atamadım seni. ağlattın beni be sergül. Şimdi yine yazıyorum. 3 aylık bebeğimi düşürdüğüm zaman çok canım yanmıştı. Şimdi biraz da olsa kendimi yerine koyabiliyorum ve inan ki efsuna her baktığımda benim bile içim yanıyo. Bu sabah duam sensin sergül. Bu sabah senin üzülmemeni isticem. Bu sabah dicem ki Allaha yüreği yananın acısını hafifleticek sensin sergülün acısını hafiflet. Cennette efsunla sonsuza kadar birlikte olmanız dileğiyle. Hakkını helal et.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Sergül, için ferahlıkla dolsun en kısa zamanda, herşey çok boş biliyorum, keşke hepimiz yanında olsaydık da sana destek olabilseydik. Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Bilemem ben böyle zamanlarda konuşmayı,yazmayı. Saçmalarım çok zaman.
    Taaa ilk yazılarından bu yana, 2008'den bu yana hep seni takip ettim. Üzüldüğünde üzüldüm, sevindiğinde sevindim. Hamilelik haberinle sanki teyze olacakmışım gibi mutlu oldum. Ve bu olanla birlikte yıkıldım. Günlerce dualar okudum, üzüldüm, ağladım. O saçma sapan mesaj yazanlara öfkelendim.
    Ama nedense sana hiç yazmadım bunca yıldır. Şimdiyse sadece bir kişin daha dualarıyla yanında olduğunu bilmeni istedim.
    Yaşam ölümün uykusu. Sabretmek güç biliyorum, isyana düşer insan zaman zaman, biliyorum. Neden? diye sorar insan.
    Veren Allah alan Allah. Allah sevgisi kadar sabrını da verir inşallah.
    Kalbim, dualarım her daim sizinle.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül