5 Ocak 2016 Salı

Efsunlu Orman İnanamıyorum!!!!!!





Biraz önce hıçkıra hıçkıra Efsun'suzluğuma ağlıyordum,
ama şimdi mutluluktan gözyaşlarım!

Tema'dan gelen maile göre (bugünkü bağışlar hariç)
4 günde 3827 fidan olmuşuz!

Yani neredeyse 2 katındayız!
Artık bağış yollamanıza gerek yok

Ben size nasıl teşekkür edilir bilmiyorum!

İyi insanların varlığını bilmek bana iyi geldi.

Kızımın sebep olduğu bu orman
bütün insanlığa şifa olsun inşallah!

Allah hepinizden razı olsun!



not: Balıkesir Bayat sahası 9 bin fidanlık bir sahaymış.
Dilerseniz bağış yapmaya devam edebilirsiniz tabii ki de!
Bu dünyada bir tane fazladandikili ağacınız olmuş olsa ne güzel olur

91 yorum:

  1. Sergülüm Bende su an mutluluktan agliyorum. Seni biraz da olsa mutlu edebildiysek , ne mutlu bize. Sen bizim ailemizden gibisin. Insallah Bende Almanyadan türkiyeye geldigimde kuzum efsunumu ziyaret edecegim ormaninda. Canim Benim. Cok öpüyorum. Seni cok seviyoruz!

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir haber bu sergülcüm

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın gözümüz aydın:)) Çok sevindim Sergülcüm.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir haber bu :) Tamamlandı haberini göremeyince maaşımı alsam da biraz daha destek olsam diye hesaplar yaparken aslında 10 küçücük fidanın bile yettiği görmek, binlerce kişinin bir olabildiğini görmek çok güzel

    YanıtlaSil
  5. sizi ve kızınızı seven o kadar çok insan var ki, yalnız olmadığınızı bilin..
    küçük melek, herkesin nefesi olacak, hayat verecek..

    YanıtlaSil
  6. çok sevindim Sergül abla minik efsuna ben bile o kadar alışmıştım ki sanki kan bağım varmış gibi üzülmüştüm ama artık üzülmeyeceğim çünkü onu yaşatacak bir orman var��

    YanıtlaSil
  7. Cok sevindirici bir haber.Vesile oldugunuz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Allahım ne güzel yarana azıcık ilaç olabilirse ne mutlu bizlere.

    YanıtlaSil
  9. Bak seni seven ne cok insan varmis. Ne kadar guzel. En az senin kadar sevindim inan bana

    YanıtlaSil
  10. İyi insanların varlığını bilmek hepimize iyi geldi bence...Hayırlı uğurlu olsun, gerçekten ben de çok sevindim. Kuzunun adıyla bin yaşasın bu orman inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Çok sevindim Sergül,hep ağaç dikmek istemiştim ne güzel bir şeye vesile oldunuz..Sabrınız artsın inşallah..Sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  12. mutluluğunu paylaşman çok güzel bu kadar kısa zamanda bu kadar güzel bağış gerçekten muhteşem :)

    YanıtlaSil
  13. efsun bizlere ısık oldu.... kurban olurum onun güzel yuzene

    YanıtlaSil
  14. Sevincin sevincimdir...
    Kalbim seninle.♥

    YanıtlaSil
  15. Çok şükür. Öyle sevindim ki, bu haberin gelmesini 4 gözle bekliyordum. Hayırlı olsun Sergül ablam. :) İyi insanların varlığına da şükür. Hayata yeniden tutunuşlarını okudukça umut doluyor gönlüm iyice. İyi ki yazıyorsun Sergül ablam. Allahım gönlüne göre versin hep böyle... :)

    YanıtlaSil
  16. Çok Çok mutlu oldum. Efsunumuz koca bir ormanda yaşamaya devam edecek. Dünyaya nefes, gölge olacak. Bir gün Efsun'lu ormanı ziyaret edip ağaçlarının gölgesinde oturmayı çok isterim. Efsun'umuz ölümsüz oldu işte. Şu an ağlayarak bunları yazsam da bir kısmı üzüntü bir kısmı mutluluk gözyaşları. Seni çok seviyorum küçük meleğim Efsunum.

    YanıtlaSil
  17. Çok sevindim sergul çok hemde. Efsun lu orman için

    YanıtlaSil
  18. Amin cümlemizden razı olsun. Siz yeter ki biraz olsun mutlu olun.
    Ayrıca bize de vesile oldunuz. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. Çook sevindimm ablacımm hayatımda içten tebessümlerim çok çok nadirdir ama senin mutlu olduğunu hissetmek beni acayip mutlu yaptı çook mutlu oldum senin adınaa bu kadar zamanda bu kadar fidan gerçekten inanması güç ama çokk güzell bağış yapanlardan Allah razı olsun diyelimm.. Bende bağışımı yapıcam en kısa zamanda.. Senin mutlu olduğunu bilmek beni de mutlu ediyor seni çook seviyorumm canım ablamm..<3

    YanıtlaSil
  20. Biz Almanya'dan çok katılmak istiyoruz. Keşke bir yolu olsa.

    Acaba Paypal yoluyla olmazmı?

    YanıtlaSil
  21. Allah senden de razı olsun Sergül, senin sayende Efsun sayesinde iyi insanların varlığına şahit olduk, mutluluk senden bize, bizden tüm çevremize yayıldı. Gerçekten çok mutlu oldum, bugünün en güzel haberi bu. Hele seni biraz da olsa iyi hissettirebilmek paha biçilmez...

    YanıtlaSil
  22. Bagis ve sabir dualarimiz sizinle. Allah size efsununuzun ormaniyla buyudugunu gostersin.

    YanıtlaSil
  23. Sergül çok sevindim. Çok mutlu oldum sen gönlünü ferah tut güzellik olumsuz lüzumsuz insanları takma kafana bak sevilme şekline orman oldu kocaman olacak daha tüm arazi kaplanacak çünkü sen böyle yüce gönüllü bir insansın

    YanıtlaSil
  24. sergül bu çok güzel bir haber nasıl mutlu oldum nasılll anlatamam

    YanıtlaSil
  25. İnan çok sevindim , çok güzel oldu . efsunluorman ...

    YanıtlaSil
  26. Canım Sergül , çok sevindim.Aysel G.

    YanıtlaSil
  27. çok şükür :) dualarımız seninle sergül ablacım

    YanıtlaSil
  28. Allah senden ve Efsun meleğinden razı olsun böyle hayırlı bir şeye vesile oldunuz...

    YanıtlaSil
  29. Harika ^^ Biliyordum zaten olacağını ama yine de çok sevindim. Dikili birsürü ağacımız olacak sayenizde ^^

    YanıtlaSil
  30. bende yetişemedim diye üzülüyordum yarın hemen peşindeyim
    sevgiler... ♥

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Sergül, umarım bu teselli acını bir nebze olsun azaltmaya yardımcı olur, hepimiz senin yanındayız, sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. oyy kurban olsunlar. hep gül inşallah. biz de bu iyi bir insan dedik peşinden geldik. vesile oldun Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  33. Çok mutlu duygu doluyum efsunluormanımız bize oksijen sağlayacak o orman da can bulacak kuşlar böcekler

    YanıtlaSil
  34. Çok sevindim aldığım en güzel haber bu oldu çok şükür efsunlu orman gerçek olacak yaşasın sergül inşallah kendini en kisa zamanda toparlayabilirsin bize geri dönebilirsin özledik seni...

    YanıtlaSil
  35. Şuan nasıl sevindiğimi anlatamam :)

    YanıtlaSil
  36. Için deki ateşi söndürmeye hiç kimsenin söndürmeye gücü yok ama bununla bir nebze de olsa nefes almana yardimci olur hayat ne olursa olsun devam ediyor meleğin senin nefesinde damarlarında kanında artık allah senden de razi olsun

    YanıtlaSil
  37. Canım güzel anne... Efsun nefes olacak şimdi herkese. Allah sabrını da verecek inşallah...

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Her an aklimdasiniz. Biraz önce acaba 2000 oluşamazsa elimden ne gelir diye hesap yapıyordum. Tüm hayalleriniz gerçeğe kavuşsun. Sevgiyle kucaklıyorum sizi 😍

    YanıtlaSil
  40. Allahımmm kaç gündür dua ediyorum inş 2000'i geçer diye.Nasıl sevindim anlatamam.Sergul Ablam 14 yaşındayım bu yüzden ben bağış yapamadım 😓 Ama o kadar çok dua ettim ki...

    YanıtlaSil
  41. Anlat Sergulcum anlat,dök içini,bizler senin iyi olman için duaciyiz ne olursa olsun senden haber almak bize de iyi geliyor.Allahım sana güzel günler nasip etsin,feraha cikartsin,dualarimizdasin..

    YanıtlaSil
  42. Bunu yapmamiza vesile oldugun için cok cok minnattar oldum... Yuregine saglik....

    YanıtlaSil
  43. Acısını bile böyle anlamlı bir şekilde yaşayabilen insanların var olduğunu bilmek geleceğe umutla bakmamıza sebep oluyor. Asıl biz sana nasıl teşekkür etmeliyiz, bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  44. Biz ailece bagisyapmisdik bu mutlulugunuzu bir katkim oldugunu bilmek cok iyi hissettirdi

    YanıtlaSil
  45. Çok sevindim :) gerçekleşeceğine inanıyordum ama bu kadar çabuk olacağını hiç düşünmemiştim :)

    YanıtlaSil
  46. bizi böyle derin ve güzel bir şeye ortak ettiğin için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  47. Sergül Ablam, Allah sana sabirlarin en buyugunu versin İnsallah ne zaman yalniz hissetsen umutsuz hissetsen unutma dualarimizdasin hep. Boylece de gormus oldun sen yalniz degilsin butun yol arkadaslarin yanindayiz !

    YanıtlaSil
  48. ALLAHA HAMD OLSUN dilerimki Rabbim daima iyi insanlarla karşılaştırsın güzel yüreğiyle güzel projelere imza atan GÜZEL INSAN ...

    YanıtlaSil
  49. Sen ne güzel insansin , sen ne güzel...

    YanıtlaSil
  50. Ne kadar da güzel bir haber inanın ben de çok duygulandım, sevginin gücü bu olsa gerek!

    YanıtlaSil
  51. Sen azıcık da olsa iyisin ya! Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  52. Can sergül.. ne kadar muhteşem bir insansın bi bilsen..

    YanıtlaSil
  53. Kuşlar cıvıl cıvıl hep Efsun'dan bahsedecek..Sakın endişelenme Sergül onlar gerçekte biz yalandayız.Orada seni annem diye karşılayacak bir meleğe sahipsin artık..Ne mutlu sana..Seni gülücükleriyle izliyordur.Sakın kahırlanma annesi 🙏🙏👼🏻👼🏻

    YanıtlaSil
  54. Sergül, dua ediyorum bundan sonra ayağına toz değmesin. Şurada binlerce kişiyiz, bir çoğumuz anneyiz her birimiz acının bir ucundan tutup alsak yine de azaltamayız biliyorum ama biraz umut olduysak ne mutlu. Bizimde aile olarak 6 fidanımız var, bizim değil aslında Efsun'un. Biz sayende aracıyız sadece. O ağaçlar seni hep mutluluktan ağlatsın, göğe yükseldikçe umut olsun sana inşallah. Her zaman kalbimdesin meleğinle.

    YanıtlaSil
  55. Rabbim sizi cennetinde kavuştursun

    YanıtlaSil
  56. Bu Ormandan esen her rüzgar içinizi ferahlatsın inşallah.. dualar hep sizinle..

    YanıtlaSil
  57. Bu Ormandan esen her rüzgar içinizi ferahlatsın inşallah.. dualar hep sizinle..

    YanıtlaSil
  58. sergül rabbim sana sabır versin canım evladını kaybetmiş bir anneyi hangi kelime söz teselli edebilirki inanın cok üzüldüm okuyunca agladım kömür gözlü melek efsun dua et canım allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  59. Güney Kore'de yaşıyorum. Kendim bağış yapamadım ama ailemi ve arkadaşlarımı arayıp teker teker rica ettim sağolsun ikiletmediler bile. Bir annenin gönlüne su serpebildiysek ne mutlu bize. Gözyaşlarınız dinsin acınız biraz olsun azalsın diye hergün dua ediyorum, etmeye de devam edeceğim. Kendinize ne iyi gelecekse lütfen yapın. Bize düşecek bişey varsa da paylaşın lütfen elimizden geleni yapmak için her zaman burda olacağım!

    YanıtlaSil
  60. Muhteşemm!!!! Devamını diliyorum bendee!!

    YanıtlaSil
  61. Kız ben sana kocaman sarılmak istiyorum!! Yapabileceğin en güzel şeyi yaptın ve başardın! Eminim senin kızın olduğu için çok şanslı hissediyodur. Sen üzülme ki o hiç üzülmesin canımın içi!

    YanıtlaSil
  62. Eşimle iki fidan bizden. Çam sakızı çoban armağanı

    YanıtlaSil
  63. iki lafımın birisidir,bir dikili ağacım bile yok der dururdum sayende oldu, yine bana güç verdin,yine umut oldun.Sen ne güzel insansın.

    YanıtlaSil
  64. Hadi hayırlısı bundan sonraki gözyaşlarının sebebi mutluluktan olur inşallah ablacım

    YanıtlaSil
  65. http://reybirey.blogspot.com.tr/2016/01/efsunluorman2-herkese-tesekkurler.html?m=1

    Efsunlu orman olluyor ne mutkuyum anlatamam ablam.

    YanıtlaSil
  66. çok çokk sevindim hayat bulsun efsunlu ormanınız çok mtluluk verici

    YanıtlaSil
  67. Sergulcum youtube da MEHMET YILDIZ-KUCUK KIZIN KIYAFETINI YIRTTILAR yazip izle cok cok faydasini goruceksin. Allah sabir versin

    YanıtlaSil
  68. Ne mutlu sana ve bize :) keske hep birlikte dikebilseydik o fidanlari insallah hep mutluluktan aglarsin

    YanıtlaSil
  69. Biraz gecikmiş olsam da sonunda havale yapabildim ve suratımda kocaman bir gülümseme var. Melek Efsun insanları mutlu etmeye devam ediyor. Adı bin yaşasın.

    YanıtlaSil
  70. Hayalinizin gerçekleşmesine çok sevindim. Kısa bir süredir sizi takip ediyordum. Kaybınız için çok üzgünüm,günlerdir rüyamda sizi görüyorum sonunda yazmaya karar verdim. Siz ve eşiniz cok iyi ebeveynlersiniz, Efsun size sahip olduğu için çok şanslıydı. Dilerim geri kalan hayatınızda hiçbir kötülük size uğramaz. Lütfen yazmaya devam edin. İzmir'den sevgiler

    YanıtlaSil
  71. Olsun. Daha çok ağaçlı, daha gür bir ormanı olsun Meleğinin.
    Üç fidan bağışladım az önce. İkisi, iki oğlum için. Diğeri şimdi Cennet de Efsunla oyunlar oynayan bebeğim için.
    En Güzel'e emanet olun canım.

    YanıtlaSil
  72. Allahım o kadar sevindimki inanamıyorum Sergül abla. Küçük meleğimiz herzaman kalbimizde olacak.

    YanıtlaSil
  73. Çok sevindim aldığım en güzel haber bu oldu efsunlu orman gerçek olacak yaşasın inşallah sende biran önce toparlanıp bizlere geri dönersin sergül allahım sana ve ailene güç kuvvet ve dayanma gücü versin.

    YanıtlaSil
  74. çok mutlu oldum, çok çok...

    YanıtlaSil
  75. Yaz sergul her halini yaz acını hafifletiyorsa bir anlik bile olsa yaz ve efsunumuz butun cocuklarimiza nefes oldu ormani sayesinde. Guzel seyler hersey bitti dedigimizde baslar

    YanıtlaSil
  76. Deminden beri ağlarken iyi ki en son bunu okumuşum ki rahat uyuyabilecem Allah sabır versin dualarımız eksik olmayacak

    YanıtlaSil
  77. yazılarını aglamadan okumayı başaramıyorum günlerdir, hava kapalı bi hüzün var günlerdir.
    seni kardesimmişcesine canı gönülden tebrik ederim hayalin ve güzel fikirlerin için yüregin ısıkla dolsun

    YanıtlaSil
  78. Canım benim.
    Efsun'un ormanı insanlara şifa olsun inşallah dediğin gibi.
    Allah 'ım peygamber sabrı versin.

    YanıtlaSil
  79. Seninle birlikte agliyorum ben de Sergul. Az once bagis yapmistim ben de. Cok sevindim. Allah size sabir versin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  80. Seninle birlikte agliyorum ben de Sergul. Az once bagis yapmistim ben de. Cok sevindim. Allah size sabir versin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  81. Sergül başınız sağolsum.Allahım dayanma gücü versin. Efsunlu orman için bugün 5 adet bağışta da ben bulundum.Biraz geç geciktim herhalde üzüldüm.İnşallah bağışım kabul edilmiştir.

    YanıtlaSil
  82. Sergül hanım başınız sağolsun. Allahım dayanma gücü versin. Efusnlu orman için bugün bende 5 fidan bağışında bulundum.Biraz geç kaldım inşallah bağışım kabul edilir.

    YanıtlaSil
  83. Siz muhtesem birisiniz biliyor musunuz. Cektiginiz aciyi bile boyle muthis bir kampanyaya cevirip bir ormana donusturdunuz onca yasanilan sey arasinda bunu dusunebilmeniz inanilmaz. Rabbim sabrinizi versin, bundan sonra hic bir aci gostermesin.

    YanıtlaSil
  84. Sergül Hanım, başınız sağ olsun. Allah sabır versin. Ben böyle sorduğum için çok üzgünüm; işlerimin yoğunluğundan bağış zamanını kaçırmışım sanıyorum. Şu an bağış yapmak için hesap numarasına bakıyordum; ama hesap geçen cuma kapandı yazmışsınız. Efsunlu Orman için ben de katkıda bulunmak istemiştim. Başka bir yolu var mıdır? Çok özür dilerim.

    YanıtlaSil
  85. Tekrar rahatsız ediyorum; üzgünüm. Ben yine de denedim ve oldu. Güzel Efsun için 4 fidan da benden. Siz iyi bir insansınız. İyi ki varsınız. Yaşam ne yazık ki beklenmedik acılarla dolu. Elimden bir şey gelse sizin için keşke. Hiç tanışmadık belki; ama beni de yol arkadaşınız kabul edin lütfen. Size tüm içtenliğimle sabır ve dayanma gücü diliyorum.

    YanıtlaSil
  86. Allah böyle bir aciyi hic kimseye yasatmasin. Allahin hakki üctür derler ya ben de ona binaen 3 fidan ektim.

    YanıtlaSil
  87. nasıl anlatılır, nasıl kelimeler anlam kazanır bilmiyoruum... Allah sabır versin.. benimde 10 aylık bir bebeğim var, onu her gördüğümde aklıma siz geliyorsunuz.. 2 gündür gözlerimin önünden gitmiyor . gece boyu uyuyamadım. hep efsun ve siz geldiniz aklıma. küçücük kuzum. Bir anne buna nasıl dayanır. Eminim ki Rabbim sabrını veriyordur. dualarımız sizinle.
    melike yakın -ankara

    YanıtlaSil
  88. Sergül ablam gurur duyuyorum seninle..
    Ne guzel seyler yapiyorsun..
    Allah razi olsun gonderen herkestende en bastada senden :)

    YanıtlaSil
  89. Sen ne guzel bir insan ne kadar dusunceli bir annesin..
    Efsun seninle gurur duyuyordur..

    YanıtlaSil
  90. Merhaba Sergül'cüğüm, instagramdaki tabela gönderinin ardından buraya geldim. Gözlerim dolu dolu oldu, metni ne kadar güzel düşünmüşsün öyle! Bir gün gidip görmek kısmet olur inşallah. Dualarım seninle. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  91. benim teyzemde fidan dikti

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül