5 Ocak 2016 Salı

iyi değilim aslında



Efsun'u düşünmekten, fotoğraflarından, videolarından
kaçıyorum.
Yüzleşemiyorum kızımla.
Çok çok çok özlüyorum.
Böyle bir özlemek yok bence yeryüzünde.

İyi gidiyordum aslında, annem az önce bana çay koyar mısın diyene kadar.

Elektrikli çaydanlıktan anneme çay koyarken koptu her şey.
Bütün yaz kızıma mama için su ısıtışlarım geldi aklıma.

Ben dayanamıyorum!

Nasıl dayanılır bilmiyorum!

Allah'ım sana sığınıyorum!


158 yorum:

  1. Rabbim sabırlar versın Sergül Abla

    YanıtlaSil
  2. Abla ya, yemin ederim sen böyle konuştukça benim tüylerim diken diken oluyor, gözlerim doluyor. Ne denir, nasıl dayanılır bilmiyorum. Allah yardımcın olsun... :'(

    YanıtlaSil
  3. allahim sabir versin size sevdiklerimi kaybetme korkum var oldurecek bu korku beni sizinle birlikte benimde canim cok acidi aklimdan biran olsun cikmiyosunuz allah yardimciniz olsun sizi kiniyanlarada yuh diyorum

    YanıtlaSil
  4. Rabbim eşinize ve size sabır versin.

    YanıtlaSil
  5. bu derin acı maalesef en az 6 ay sürer. 1. seneden sonra alışmaya başlıyor insan. belki sizde farklı olur.fotografları resimleri hatıraları acı vericek süreklı. dicek peek bişey yok sergül. ALLAH sabır versın. bizi yaratanda o. canımızı alanda o.. dicek bir şey bulamıyorum cunkı mantıklı açıklaması olmayan durumlar.

    YanıtlaSil
  6. ALLAH sana sabır versin Sergül.Ne dersek diyelim senin acını dindiremeyiz ama en azından sen paylaştıkça rahatlarsın.

    YanıtlaSil
  7. Nasil ne yazcam sana bilmiyorum silip duruyorum yazdiklarini nasil acina merhem olurumki yanginina nasil su serpebilirimki 4 bcuk aylik kızım var her sarıldigimda benden al Ona ver diye yalvariyorum Allah"a sen nasik güçlü bi kadinsinki hayatta tutunmaya calisiyorsun ölüm evet Allahin emri ama Ben ölümden korkar oldum efsun seni izliyor evet ben biliyorum belki sacmaliyorum yorumumda ama Inan sana yazicak bi tek cumle bulamıyorum Acına cagre olaabilsemm Keskkeee

    YanıtlaSil
  8. Geçecek bu acıyla bütünleseceksin Rabbimm sana Hz. Eyyüb peygamberin sabrindan versin öyle güzel bir adımattinki meleğin için orman bu nnasıl bir güzelliktir Dualarimdasin güçlü kadın Rabbime emanet ol...

    YanıtlaSil
  9. Sana o kadar çok şey yazmak istiyorum ki ama hepsi faydasız olacak biliyorum. Allahım yardimcin olsun biraz daha dayan man lazım bu acinda hafifleyecek. Dualarim seninle ve ailenle.

    YanıtlaSil
  10. Allah'a sığınmakla en doğru şeyi yapıyorsun. İyi olacaksın kardeşim benim. Dualarla, inancınla, bu ayrılığın sonsuz olmadığını bilişinle, bir gün öbür dünyada o güzeli kucağına tekrar alacağını ve bu defa sonsuza kadar onun kucağında kalacağını düşündükçe iyi olacaksın inş. Seni seviyorum. Çok çok çok çok zor ama sakın pes etme. Bir gün kavuşacak ve bir daha asla ayrılmayacaksın. İşte o gün kızın sana "iyi ki sabrettin de ebediyen kavuştuk anneciğim" diyecek. Sen o günü düşün. Sadece o günü düşün.

    YanıtlaSil
  11. Sabır diliyorum. Dualarımdasın.

    YanıtlaSil
  12. Allah yardimcin olsun ve sabir versin. Keske sana biraz olsun destek olabilsem. Yapabilecegim birsey olsa.

    YanıtlaSil
  13. benim sevgili annem benden once dogmus ve daha 15 gunlukken kaybettigi oglu icin hala zaman zaman icerler,ozlem duyar. gecmiyecegi dogru ama hafifleyecek yasam oyle degisik yollara yonlendiriyor ki bazen kendimizi unutuyoruz. unutacak demiyorum ama hafifleyecek. Rabbim her zaman yar yardimcin olsun dayanma gucu versin sana,esine,annene,onu seven herkese... seni cok cok opuyorum. sen cok iyi bir insansin.

    YanıtlaSil
  14. allahim yardciniz olsun sevdiklerimi kaybetme korkum.var oldurecek bu korku beni sizinle birlikte yasiyorum.acinizi her an aklimdasiniz sizi kinayanlarada yuh diyorum nasil bi kafa yasiolar bu insanlar

    YanıtlaSil
  15. Canım benim sabır rabbim kalbine inşirah ferahlığı versin

    YanıtlaSil
  16. Koca yürekli ablam . Üzülme falan diyemiyorum , faydası olmaz biliyorum. Elden ne gelir acın acımdır. Efsunu hep kardeşim olarak gördüm öyle sevdim. İnan ki canımdan candı. Hergün dua okuyorum , sana sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Ablacım dayanılacak bir acı değil yada alışılacak ama yek ilacı zaman Allah yardımcın olsun acın çok büyük ama zaman geçtikce hafiflicek şimdi çok üzülüyosun özlüyosun ama geçicek bir gün kavuşacaksınız ve o zaman hasret ve özlem gidermek için önünüzde koca bir sonsuzluk olucak ne olursa olsun dik dur ablacım dünya dertlerinin seni yıkmasına izin verme unutmami Efsun yok olmadı yada tamamen yanından gitmedi sadece bir süreliğine yanında olmicak kendine iyi bak dayanmaya çalış

    YanıtlaSil
  18. Ah Sergül ya, içimi yaktı yazdıkların. Sana ne diyelim, nasıl teselli edelim ki! Onun şimdi tüm kötülüklerden, acılardan, ihanetlerden, şiddetlerden uzak huzur içinde olduğunu düşün lütfen. Uyudu ama uzun bir uykuda sadece. Uykudayken hiçbir şey hissetmeyiz, korkmayız, acı çekmeyiz. Efsun'cuk da uyuyor, melekler gibi uyuyor. Annesinin de iyi olmasını ister. İyi olmaya çalış. Efsun'dan bahset, güzel anıları konuşun. Dokunulmaz bir konu olmasın. O var oldu ve sen yaşadıkça da ve onu andıkça da var olmaya devam edecek. Hayatına kısa süreli uğramış ama sana kocaman bir sevgi bırakmış bir melekti o. Melekler de dünyada uzun süre durmazlar, cennettir onların yeri.

    YanıtlaSil
  19. Sana sonsuz sabır diliyorum rabbimden

    YanıtlaSil
  20. Sevgili sergül canın cok yanıyordur annesin sen içine atma bagır çagır feryat et kimse sana bise deme hakkı yok bazı embesil kötü düsunen yürekleri kararmış insancıklar var onlarıda hiç takma kafana sen güzel ve ilgili anneydin seni sewiyoruz güçlü kalman dilegiyle...

    YanıtlaSil
  21. ALLAH sabır versin sergül abla öle zor bir sürec ki ne denir bu durumda bilmiyorm hepimizi yaktı gecti efsun melek oldu allah sabır wersin sana ve babasına seni sevenler olarak her zaman yanındayzz

    YanıtlaSil
  22. Rabbimden sabırlar , dayanma gücü diliyorum size...

    YanıtlaSil
  23. Allahım sabırlar versinnn size acının tarifi yok bi parcam kopmuş gibi derya bazen insan su acıda o parcam kopsada kızım kalsaydı diyosun hiç kimse acını anlayamaz hafifletemez unutturamaz yeni bir bebeğin olsa bile onun yeri hep ayrı kalır nasıl hangi çocuğunu çok sewiyosun denilince hepsi canım derse insan oda öyle bir durum allahtan sabır ve dayanma gücü diliyorum senin için ama daha kötüsü yoktur ama birdaha böyle bir acı yasama tek düşüncem bu ne sen nede baska bir anne ..

    YanıtlaSil
  24. Geçmeyecek elbet.. ama hafifleyecek. Yanmaya devam edecek Efsun atesi icinde ama yasamak icin tekrar umudunu toplayacak ruhun..canimm benim kiyamam sana.. buradan boyle bakip, bilip hicbirsey yapamamak cok aci :(

    YanıtlaSil
  25. Bir sürü şey diziliyor arka arkaya da yazamıyorum düğümleniyorum... Allah kalbine ferahlık versin.. Çok iyi anlıyorum seni..

    YanıtlaSil
  26. Allahım sana güç kuvvet versin yüreğindeki acıyı biran önce dindirsin bu kadar seni seven insanın duaları kabul olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  27. Ablacim asla nasihat vermek haddime dusmez ama sunu soyleyebilirim bende yakinimi kaybettim 20 yil.oluyo babami kaybettim hic hatirlamiyorum onu hayal meyal emin ol acisi 20 yil sonra bile unutulmuyo ama hafifliyo ablacim zaman herseyin ilaci emin ol rabbim sabrinida veriyo

    YanıtlaSil
  28. Sergul, kardesim...yanindayiz...gecen gun birisi yazmisti buraya benzer tecrubeleri olan anneler ve ailelerle gorusseniz, profesyonel destek alsaniz belki daha iyi gelebilir. tabi bunlar sizin ve esinizin daha iyi bilecegi seyler.. benim size uzaktan da olsa yaninizdayim demekten baska elimden bir sey gelmiyor..Rabbim gonlunuze guc versin hem sizin hem esinizin hem ailelerinizin...

    YanıtlaSil
  29. Saatte bir sayfana bakiyorum. Baska turlu destek veremiyorum sana cunkun...Ne diyebilirim ki canım benim geçecek diyemem simdilik. Kabuk bağlar der yasayanlar da... bilmiyorum.. bil ama hisset... dualarim gozyaslarim seninle...

    YanıtlaSil
  30. Sergul abla cok uzun zamandır severek takip ediyorum seni ara ara videolarini izlerdim. Yoshi abiyi de ayni sekilde severek izlerdim. Ilk defa sana ulasip yorum yapmayi istedim. Burdan ne senin acini azaltabiliriz ne de elimizden sabir dilemekten baska bir sey gelir yasamayan anlayamaz durumunu. Sadece bundan sonra minik Efsun da sen de dualarimda olacaksin. En kisa zamanda gidip Efsun'lu orman icin ben de bağış yapacağım. Cok iyi dusunmussunuz. Inşallah az da olsa acini azaltir senin bu sayede.

    YanıtlaSil
  31. Sergul abla cok uzun zamandır severek takip ediyorum seni ara ara videolarini izlerdim. Yoshi abiyi de ayni sekilde severek izlerdim. Ilk defa sana ulasip yorum yapmayi istedim. Burdan ne senin acini azaltabiliriz ne de elimizden sabir dilemekten baska bir sey gelir yasamayan anlayamaz durumunu. Sadece bundan sonra minik Efsun da sen de dualarimda olacaksin. En kisa zamanda gidip Efsun'lu orman icin ben de bağış yapacağım. Cok iyi dusunmussunuz. Inşallah az da olsa acini azaltir senin bu sayede.

    YanıtlaSil
  32. Nasıl yüreğim yanıyor bir bilsen canım seni düşünmeden henüz günüm geçmedi yorum da yapmak istemiyorum. Sen hep güzelliklerini paylaştım bizimle şimdi acını paylaşıyor gönlüm vefa borcu gibi
    En fenası benim adıma birşey yapamıyor olmak dua ediyorum hep dua inşallah diyorum hep birgün sızısı hafifleyecek. Bunu yazmak bile gerzeklik ama patlaşımlarını gordukce nefes almak bile batıyor. Gönülden baglanmısım anladım
    Allaha emanet olun
    Didem

    YanıtlaSil
  33. Sergül, ne diyelim, ne yapalım bilmiyorum. Bebeğimi her kucağıma alışımda boğazım düğümleniyor. Lütfen dayan. Her seferinde Rabbime sığınmaya çalış ve lütfen dualarını dudaklatından eksik etme. Allahım bu kadar insan senin acını paylaşıyor. Ne olur biraz hafifletse yükünü...

    YanıtlaSil
  34. Allah yardımcın olsun Sergül abla, dua etmekten başka bir şey gelmez elimizden keşke gelse!.. sizin için bol bol dua ediyorum en çok da sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  35. Dualarım ediyorum bol bol senin için, iyi ol diye... Bugün minik meleğimiz için fidan bağışında bulundum, çok yakında o ormanda yaşatacağız adını, belki bir nebze yüreğine oturan o fili kaldırmış olacağız, keşke daha fazlası elimizden gelse de seni sarıp sarmalasak, acını biraz olsun hafifletebilsek... Acını yürekten paylaşıyorum Sergül'cüğüm...

    YanıtlaSil
  36. Rabbim sabır versin inşallah. Üzülme demiyorum çünkü üzülmemek elde değil. Efsun O'na emanet ve ondan daha iyi emanete sahip çıkan yok güzel kardesim. Tekrar buluşacaksın kızınla canım. Size Facebooktan mesaj atmıştım bir video vardı size iyi geleceğini düşündüm. Rabbim herdaim yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  37. sergül dayan dert veren Allah derman da verir sadece ona Sığın çok çok dua et sevenlerinin senin için yaptığı gibi bol bol dua et çok zor bir sınav yaşıyorsun Allah sana sabır versin sabır sergülüm sabır

    YanıtlaSil
  38. doluyor gözlerim sergül ablacığım senin yazdıklarını okuduğumda, her saniye aklımdasınız.
    Allah'a dua ediyorum aileniz ve sizin gibi acı çeken anneler için.

    YanıtlaSil
  39. Seni okadar iyi anlıyorum ki...ama hayat böyle bir sey, hassas insanlar için çok daha zor.sen bu acılarının karsiligini bir başka dünya varsa eger, unutma orada mutlaka goreceksin. Eşyalar animsatir, kokular, yerler, sesler, insanlar. ..Zordur başa cikmak, o an, öldüm zanneder insan.. dilerim içindekiler hafiflesin, ve hayat sana bunların karsiligini sana sabır olarak ,iç huzur olarak versin.. güzel insan, güzel sergul.

    YanıtlaSil
  40. Ablacımm aslında onun uzun bir süre seyahate gittiğini düşün zamanı geldiğinde de kavuşacağınız anı düşünsen biraz olsa belki acını dindirir yok etmez keşke acını söküp almanın başka yolları olsa tek dermanımız dualarr dualarr.. Rabbim her zaman senin yanındaa olsunn..

    YanıtlaSil
  41. Peygamber sabrı diliyorum :'(

    YanıtlaSil
  42. Dayanilmaz tabikide emin olun hergun yazdiklarinizla icim.paramparca oluyo dua ediyorum size sabir diyorum dayanma gucu diyorum ve heegun ogluma bakip efsunu goruyorum efsundan 7gun buyuk oglum.aciniz acimiz hoc bi aciya bu kadar uzulmed im ben.sozumuz bitiyo tikaniyorum.sabir diliyor yinede size bol bol sabir.rabbim dayanma gucunuzu versin.

    YanıtlaSil
  43. 😞😞 Allahım sabır ve dayanma gücü versin aklım hep sende hissettiklerinde Rabbim gücünü artırsın

    YanıtlaSil
  44. Rabbim gonlunuze kalbinize ferahlik versin... :((

    YanıtlaSil
  45. Merhaba canim ilk kez yaziyorum sana dayanamadim artik basin sagolsun allahim sabirlar versin cok zor allahim onu cok seviyormuski almis yanina onu peygamber efendimize komsu eylesin suan ne söylesem sana faydasi olmazz tek dusunki allahtan geldik allaha gidices ve sana orda dua eden biri olucak unutma ona okumayi dua etmeyi o senin dualarini bekliyo allaha sigin allahta yardim iste sana dayanma gücünü o vericekk

    YanıtlaSil
  46. Merhaba sergül abla senin kanalını ve blogunda yazdıklarını yeni yeni okuyorum yaşadığın şeylere empati bile yapamıyorum çünkü çok zor... Ama sen çok güçlü birisin yazdıklarınla bizede güç veriyorsun umarım 2000 fidan sayısını kat kat geçersin ve bizde efsunlu ormanımıza kavuşuruz her akşam bunun için dua ediyorum iyi geceler ...

    YanıtlaSil
  47. Rabbim dayanma gücü versin sana Sergülcüm. Zor çok zor ne denir ne söylenirki ama acını kalbimin tam ortasında hissedebiliyorum ��

    YanıtlaSil
  48. Sergül abla.Acını hayal bile edemiyorum.Ama Efsun için iyi olman gerektiğini düşünüyotum o seni izliyordur..Sana metaneti veren bile odur belki de.Sizin için Efsun için dua ediyorum hep..İyi olmanı çok istiyorum.Sağlına dikkat et olur mu seni çok merak ediyorum.Gerçekten seni ailemden biri gibi görüyorum o yüzden bu yazdıklarım.Hepiniz için bol bol dua ediyorum.Allah'ım acınızı hafifletsin yüreğinize su serpsin.Seni çok seviyorum.Dualarım seninle.

    YanıtlaSil
  49. Kendin için eşin için Ailen için bizim için dayan tuhaf senden gelen her okuduğum şey hayatıma yerleşiyor yaptığim herşeyde kiyamam sergül abla bunu yaparken acı çekiyor diye düşünürken buluyorum gizliden kendimi geri çekiliyorum dua ediyorum kırılma umudunu kayıp etme insallah kavuşacaksın çok daha güzel bir yerde kızına

    YanıtlaSil
  50. Allahım yar ve yardımcın olsun yeni anneyim bende evlat sevgisini bilirim sen orda için kavrulurken bizlerde burda içimiz sızlıyor nolur bırakma kendini ki efsunlu orman can versin..

    YanıtlaSil
  51. Ben de babami kaybettim aniden kisa sure once. Aynisi bana da oluyor patlama yasiyosun o anda her seyi kirip dokmek yakmak istiyorum dunyayi yakmak istiyorum dunya dursun istiyorum uyanayim her sey bir ruya olsun istiyorum... Keske kotu bir saka olsa diyorum

    YanıtlaSil
  52. Allah yar ve yardimcin olsun sevgili Sergül. Sabret, bunun tek caresi ve tek devasi sabir ve zaman olucaktir. Aliyormusun zaten bilmiyorum ama umarim psikolojik destek aliyorsundur. Almiyorsanda lütfen lütfen al. duydugum günden bu yana seni düsünmedigim bir gün gecmedi. Hep aklimdasin ve senin icin sürekli dua ediyorum "Allahim o kizcagiza yardim et, acisi dinmez elbet ama dayanabilinir bi hale getir" diye hergün dua ediyorum sana. Hic birimizi birebir tanimiyorsun, bizlerde birbirimizi tanimiyoruz ama ruhen, kalben ve aklen senin icin kenetlendik hepimiz. Dua cemberi kurduk etrafinda, umarim zerre kadarda olsa destek olabiliyoruzdur sana. Seni seviyoruz..

    YanıtlaSil
  53. Bir sürü bir şey yazmıştım ama sildim çünkü biliyorum çok zor. 5 yıldır her an her saniye bende yanıyorum seni senin içinde yaşadığın gibi anlayamam eminim ama dayan sabret. Zaman ılacıdır derler ama zaman seni Kızın dan uzaklastirmaz inan buna içindeki acının bile gitmesini istemezsin çünkü ondan uzaklasacam unutacam sanar insan ama ben 5 yıldır yanıyorum eriyorum sabret. Sözlerim umarım uzmemistir seni aslında sadece yanindayim yazmak istedim Özür dilerim üzdüysem. Bu yazımı yayınlama boşver. Ben o geçen sürede ilaçlar kullandım inan daha beter oldum hiç iyiye gitmedim. Hala kullanıyorum uyusturucudan beter mis bu psikiyatrik ilaçlar. Sen de sakinlesirim umuduyla başlama tabi sen bilirsin benimki sadece bi öneri . Şuraya kadar ne yazdım bilmiyorum beni mazur gor sadece yanindayim sonsuza kadar sen kalbi coooook temiz birisisin o yüzden seni seviyorum. Yine söylüyorum inşallah uzmemisimdir seni çünkü amacım yanında olduğumu hissettirmek. Allahım diğer dünyada elinizden tutup (seni ve yoshiyi) cennete götürecek o yavrum. Iki haftadır yazmak istedim ama sağlıklı bi insan olmadığım için seni üzmek ten korktum inşallah yine uzmemisimdir. Allahım sana sarilsin saçlarını oksasin burdayım yanindayim sergul desin amin.

    YanıtlaSil
  54. Bir sürü bir şey yazmıştım ama sildim çünkü biliyorum çok zor. 5 yıldır her an her saniye bende yanıyorum seni senin içinde yaşadığın gibi anlayamam eminim ama dayan sabret. Zaman ılacıdır derler ama zaman seni Kızın dan uzaklastirmaz inan buna içindeki acının bile gitmesini istemezsin çünkü ondan uzaklasacam unutacam sanar insan ama ben 5 yıldır yanıyorum eriyorum sabret. Sözlerim umarım uzmemistir seni aslında sadece yanindayim yazmak istedim Özür dilerim üzdüysem. Bu yazımı yayınlama boşver. Ben o geçen sürede ilaçlar kullandım inan daha beter oldum hiç iyiye gitmedim. Hala kullanıyorum uyusturucudan beter mis bu psikiyatrik ilaçlar. Sen de sakinlesirim umuduyla başlama tabi sen bilirsin benimki sadece bi öneri . Şuraya kadar ne yazdım bilmiyorum beni mazur gor sadece yanindayim sonsuza kadar sen kalbi coooook temiz birisisin o yüzden seni seviyorum. Yine söylüyorum inşallah uzmemisimdir seni çünkü amacım yanında olduğumu hissettirmek. diğer dünyada elinizden tutup (seni ve yoshiyi) cennete götürecek o yavrum. Iki haftadır yazmak istedim ama sağlıklı bi insan olmadığım için seni üzmek ten korktum inşallah yine uzmemisimdir. Allahım sana sarilsin saçlarını oksasin burdayım yanindayim sergul desin amin.

    YanıtlaSil
  55. Canım ne olur dayan biliyorum dayanılacak gibi değil seni anlamam mümkün değil ama dualarım seninle allahım dayanma gücü versin sana bişey söylicem neredesin şu anda bilmiyorum ama istiyosan engellilerin eğitim gördüğü rehabilitasyon merkezlerine git orada ki çocuklara yardımcı ol belki biraz olsun onları mutlu etmek içini ferahlatır yanlış bişey yazdıysamda affet bitanem

    YanıtlaSil
  56. Canım ne olur dayan biliyorum dayanılacak gibi değil seni anlamam mümkün değil ama dualarım seninle allahım dayanma gücü versin sana bişey söylicem neredesin şu anda bilmiyorum ama istiyosan engellilerin eğitim gördüğü rehabilitasyon merkezlerine git orada ki çocuklara yardımcı ol belki biraz olsun onları mutlu etmek içini ferahlatır yanlış bişey yazdıysamda affet bitanem

    YanıtlaSil
  57. Rabbim yardimcin olsun ben hamilelik surecini senle yasadim senden bir ay sonra dogum yaptim. Benim aklimdan da cikmiyor sen ve efsun surekli bloguna instigrama bakıyorum birseyler paylastin mi diye elimden tek gelen sana dua etmek. Suna inaniyorum kiRabbim seni cok guclu gormus ve seni boyle sinamis rabbim hep yaninda olsun dualarim seninle

    YanıtlaSil
  58. Canım benim, kelimelerin bittiği yer... Ne avuntu ne söz, Rabbim dayanma gücü versin.. :((

    YanıtlaSil
  59. Allahim yardim et sabir ver

    YanıtlaSil
  60. Sevgili Sergül hanim ,
    Acınız korkunç büyük .Allah yardımcınız olsun .Rabbim bol sabır ve güç versin .Böyle zamanlarda en iyi ilaç bol bol dua etmektir .Insanı ancak bu rahatlatıyor . Lütfen dengesiz insanların yorumlarına aldırmamaya çalışın .Rahatsız insaların rahatzı tepkileri bunlar .Herekesi memnun edemeyiz bu dünyada .
    Allah'a emanet olun ...

    YanıtlaSil
  61. Zaman, sabir demeye dilim varmiyor. Yeryüzündeki en büyük aciyi yasiyorsun. Allah yardimcin olsun. Cok üzgünüm.

    YanıtlaSil
  62. Canım benim...Elimden sana dua etmekten başka bir şey gelmiyor. Rabbim sabrını çoğaltsın.Yanındayız. <3

    YanıtlaSil
  63. ALLAH sabir versin.iyi olacagim diye zorlama kendini.biriktirme.sen ondan raziydin oda senden razi.dunya bir binek hepimizi ahirete goturuyor.

    YanıtlaSil
  64. Canimmm bu yazin beni nasil aglatti:( avustralyadan yaziyorum sana sadece sabir diliyorum uzulme diyemiyorum cunku biliyorum imkansiz. Amerikadan bir tanidigim 5 ay 12 gunluk kizini aniden kaybetti. Blog yazmaya basladi o yazdi ben agladim. Simdi bir bebegi oldu, kizini unutmadi ama o rainbow baby yarasina merhem oldu. Biliyorum senin acin daha cok taze, cok cok erken boyle seyleri konusmak. Gecicek diyemiyorum ama dinicek zamanla. Sabir, dua, zaman.

    YanıtlaSil
  65. Senin Allaha dayanman ona seslenmen seni bir tek onun rahatlatacagini bilmen ne hoş ne sanslisin biliomusun. Allahim acilarini dindirsinn gonlundeki o agirligini maldirsin kizinin meleginin cook guzel en ozel bi yerde oldugunu hic unutma sabirla duaciniz

    YanıtlaSil
  66. ara ara bu kopuşlar olacaktır muhakkak..
    dayanabilmek çok zordur..
    ayrılıklar çok acı verici..
    Allah dayanma gücü versin..
    ne diyeceğimi ne yazacağımı bilemiyorum.
    dua edebiliyorum sadece senin için

    YanıtlaSil
  67. Allah size sabirlar versin.. her gun, her an aklimdasiniz. Ne soylenebilir sabir dilemekten baska bilemiyorum.. Ama bilin ki aciniz, acimizdir. Allah yar ve yardimciniz olsun

    YanıtlaSil
  68. Uzun zamandır blog okumuyordum, yeni gördüm. Çok üzüldüm... Allah sabır versin. Başınız sağ olsun.

    YanıtlaSil
  69. Rabbim sabrınızı versin. Sabır inşallah sabır. Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  70. Yaşayarak Sergül 'cüm. Yaşayarak dayanacaksin. Klişe cümleler kurmak istemiyorum ama zaman seni, kalbini onaracak ve bu arada Efsun 'un kocaman bir ormanı olacak. Hep beraber o fidanlara sarılacagiz. Yazmaktan hiç vaz geçme. Yazdıkça iyi hissedersin kendini. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  71. Sergül kardeşim, ne yazsak da yükünü hafifletsek , ne söylesek de acına ortak olsak ... Ben babamı çok erken yaşta verdim kara toprağa, aynı şey değil biliyorum ama , Acıyı doya doya yaşamak iyi geliyor insana , ben sık sık mezarına gidip ağladım, anlattım dertleştim onunla, her aklıma düştüğünde dualar okudum gönderdim , en ihtiyacı olan dualardı, bana da iyi geliyordu... Acısını yaşadıktan sonra kabullenme evresi geliyor, inan o dönem daha rahat geçiyor; alışıyor işte insanoğlu delip geçen acılara );
    Allahım sabrını arttırsın , sabr-ı Cemil İhsan eylesin sana inşallah ... Sabretmen , isyana düşmeden sabretmen kolaylaşsın Canım kardeşim Şengül ....

    YanıtlaSil
  72. sergül, sen duygularını ertelemeyen hissettiği şeyi o an yaşayan bir insansın.
    o kadar büyük bir hüzünle başa çıkmaya çalışıyorsun ki, bazen altında kalman, teslim olman..
    lütfen yine duygularını erteleme. bu başka türlü nasıl atlatılır ki? Şayet mümkünse tabi..
    Hep dualarımdasın, efsunlu orman fikri somut bir şeyler yapabildiğimiz için hepimize çok iyi geldi.
    Yanındayız, bunu sakın unutma..

    YanıtlaSil
  73. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. Sizi tanımıyorum şu son 1 haftadır takipteyim rabiim size sabırlarin en büyüğünü versin bütün videolarınızı izledim inan ki ben tanımazsiken efsunun kokusunu bilmezken bu kadar zor sizi hiç düşünemiyorum
    Sabirrrr

    YanıtlaSil
  75. Sen bu satırları yazarken içini döküyorsun.Bizde okurken içimiz parçalanıyor inan. Bir anne olarak acını sonuna kadar paylaşıyorum. Allahım yar ve yardımcın olsun. Allahım sabırların en büyüğünü versin sana.

    YanıtlaSil
  76. hersabah mesai başlayıp bilgisayarı açınca bişey yazdın mı iyimisin diye bakıyorum. Allahım sabır sabır

    YanıtlaSil
  77. kıyamam ben sana rabbim sana sabır ve dayanma gücü versin çok zorlama kendini ablam yaşadığın şey kolay bir durum değil peygamber efendimiz s.a.v. ağlatmış derttir rabbim sabır versin ama bence ablam acınla yüzleşmelisin yüzleşki içindekilerini boşalta bilesin hepsini içinde tutamazsın hiç kolay değil biliyorum ama kendin için dayanmak zorundasın seni çok seviyorum ablam unutmaki herzaman dualarımdasın dualarımızdasın aynı acıyı benim 19 yaşındaki kız kardeşim yaşadı bizde onunla beraber yaşadık gidenler geri gelmiyor belki evet ama hayat devam ediyor kimbilir daha ne efsunlar gelecek dünyaya inşallah kardeşimin bir bebeği oldu rabbim kızını geri vermedi ama yüzüne gülümsemeyi mutluluğu tekrar verdi en hayırlı en doğru zamanda rabbim sanada nasip eder inşallah tekrar evlat sahibi olursun bizde senin o güldüğünde resmen bir melek siması olan o güzel yüzünü tekrar görürüz ablam evet efsun yanında değil ama cennetin en güzel yerinde seni bekliyor annesi ve babası için rabbine dua ediyor o mahşerde senin duacın olacak bunları düşünerek zorlada olsa sevinmeye çalış uzun yorumum için şimdiden özür dilerim unutma ablammmm hiçbirşeyi seni kırmak ve üzmek için söylemedim sadece ama sadece seni sevdiğim için senin orda ağlıyor olman düşüncesi beni kahrediyor kendine çok iyi bak seni çok seviyorum ablammm rabbim sana dayanma gücü versin inşallah

    YanıtlaSil
  78. Allah'ım yanında olsun, yardımcı olsun.

    YanıtlaSil
  79. Allah yar ve yardimciniz olsun.Çok iyi anlıyorum sizi bildik acılar yaşadım bende.Sabretmekten ve tevekkül etmekten baska caremiz yok.Sizi çok seviyorum.Haberi duydugum andan beti aklimda ve dualarımdasınız.öpüyorum


    YanıtlaSil
  80. Sergülcüm yüzleşmelisin. Yas'ını mutlaka şimdi,sıcakken yaşamalısın. İçindeki fırtınaları kopar. Ama şimdi yap. Çünkü daha önce gittiğim bir psikiyatrist bana 'zamanında yeteri kadar yas tutmazsan,o acıyı ömrün boyunca ilk günkü gibi yaşarsın'demişti.
    cidden sabır ve kolaylıklar diliyorum (fulya hyung)

    YanıtlaSil
  81. Allah sabır versin inşallah,
    tarifsiz bir acı
    dualarımdasınız...

    YanıtlaSil
  82. Çok zor abla ama korktuğumuz şeylerle yüzleşirsek bizim için daha faydalı olur.Evet Efsun gitti ama unutma ki o hala senin etrafında ve seni görüyor.Ne olur kızın için kızınla yüzleş ve onun için yaşamaya devam et biliyorum çok zor ama gittikçe daha iyi olacaksın. ❤ Biz seni görmeden sevdik ve acını paylaşıyoruz senin böyle yıkılman bizi mahvediyor ne olur kızın ve kızların için toplan abla��

    YanıtlaSil
  83. Allah sonsuz sabır versin ablacım rabbim yar ve yardımcınız olsun ne denebilir ki böyle bir özleme hasrete

    YanıtlaSil
  84. Sana hep dua ediyorum. Rabbim krndi sabrindan versin.

    YanıtlaSil
  85. Allah sabrını artırsın kardeşim. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  86. Allah dayanma gücü versin Sergül abla

    YanıtlaSil
  87. yok olmayacak acın ama azalacak, dayanacaksın. Allah bunun da sabrını verecek Sergülcüm..

    YanıtlaSil
  88. Yüreği kocaman güzel anne Allah'ım sana dayanma gücü versin...
    Kimseyi duyma dinleme kalbinde ufacık sevgi olmayanları duyma hiç sen annelerin en güzeli en büyük kalpli annesi sen yaparsın yağan yağmurlar Yüreğindeki ateşi söndürsün...

    YanıtlaSil
  89. Senden haber bekledim,adreslerine girdim.. Acaba nasıldır şimdi keşke yazsa diyordum.. Buraya yazdıklarını yeni gördüm.. Yaşadıkların çok zor, Rabbim sabır versin.. Ne dense boş! Yaşayan bilir acısını...

    YanıtlaSil
  90. Dualarimiz seninle Sergul. Allahim sana sabir ve dayanma gucu versin insallah.

    YanıtlaSil
  91. Canimsin ya dunden beri agliyorum.sessiz takipcilerindenim.rabbimin imtihani sabredenlerden olursun insaallah.allah sana efsun gibi bir suru evlat versin insaallah.yureginden opuyorum.iyi ol iyi olki hep birlikte olalim.yeliz aktas

    YanıtlaSil
  92. Allah sabır versin. Ne diyeceğimi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  93. Allah cok yardimcin olsun Sergul ablam belki senin bu dunyada ki sinavin buydu ama sunu her zaman dusun Efsun melek oldu ve diger tarafta senin elinden tutup cennette ki evinizi gezdirecek guclu kalmaya calis.Seni seviyoruz.

    YanıtlaSil
  94. Canım Sergül... Acını anlamam mümkün değil ama bizlerde senin acından payımıza düşeni alıyoruz. Küçücük Efsun bizlere büyük dersler veriyor varlığıyla öğrettiği şeyleri yokluğuyla öğretmeye devam ediyor. Çok sevdiğim biri şöyle demişti. "Ateş düştüğü yeri hep yakmaz, pişirir de" Pişmenin en önemli kısmı yüzleşmek sanırım. Anılar çok değerli, "iyi ki" demelisin. İyi ki gelmiş, hayatımıza dokunmuş. Senin en güzel parçan olmuş. Daha nice cana nefes olacak senin sayende. Hep gülen yüzle hatırlayalım Efsunumuzu. Ağaçları arasında dolaşalım, gölgesinde dinlenelim, kuş cıvıltılarına eşlik edelim...

    YanıtlaSil
  95. Herşeyin ilacı zaman zamanla aklına bile gelmiyecek efsunlu ormanda olsun için huzur dolacak kızım için birşey yaptım diyerek tebbesüm edeceksin düzelecek herşey zamanla

    YanıtlaSil
  96. Ablacım,fiilen yanında olamasamda kalbim hep seninle. Her gün sizin için dua ediyorum. Allah sabır versin. Hep aklımdasınız. Bunu hiç unutma olur mu.

    YanıtlaSil
  97. Sevgili Sergül. Allah sana sabırların en büyüğünü versin. Kızın cennette oyun bahçelerinde oynuyor. Meleklerle birlikte. Kendi de bir melek. Seni orada bekliyor. Senin icin dua ediyorum. Sevenlerin çok bunu sakın unutma. Tanımadığın on binlerce destekçin var. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  98. Güzel anneannem ve Melek dedem evlatlarının fotoğraflarını görmemek için atmış hepsini ablam sen yine iyi katlanıyorsun bu acıya.kaya gibisin sağlamsın hissediyorum.bu arada seni merak ettiğim kadar enişteyide merak ediyorum onunla ilgili bilgi verirsen sevinirim.anladığım kadarıyla sen hala sökedesin,enişte orada mı yoksa işi dolayısıyla Japonya'ya mı döndü.seni kıracak,canını sıkacak bir bir şey yazdıysam buraya kadar,affola,dualarımız seninle

    YanıtlaSil
  99. Zorlu bir sınavdasın, aklına geldikçe Ya sabır de.Rabbim yar ve yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  100. Burnumun diregi sizliyor sizin yazdiklarinizi okurken.Rabbim sabirlar versin inseAllah. Cok zor, cok aci. Herkesin imtihani farkli bu dunyada. Meleginiz gercek bir melek olmus annecigiyle bulusacagi gunu bekliyor, soylemesi kolay belki ama guclu durun inseAllah. Yaralar dokunmadikca daha hizli kapanirmis tabii bu durum cok baska ama zaman herseyin ilaci siradan bir laf olsada dogru bu. InseAllah Rabbim yardimciniz olsun bu zor sinavinizda. Benim nacizane fikrimde bu kotu yorumlar yazan insanliktan nasibini almamis kisiler maalesef var etrafta, bu yuzden nereye (youtube veya nereye kotu yorum mesaj geliyorsa) bakmamanizi tavsiye ederim. Veya baska birisi sizin yerinize kontrol etsin sizden once ki okumayin o tur seyleri.nacizane psikoloji okumus biri olarak soyluyorum. Aklimiz gercekten sizde dualarimiz da sizinle.

    YanıtlaSil
  101. Burnumun diregi sizliyor sizin yazdiklarinizi okurken.Rabbim sabirlar versin inseAllah. Cok zor, cok aci. Herkesin imtihani farkli bu dunyada. Meleginiz gercek bir melek olmus annecigiyle bulusacagi gunu bekliyor, soylemesi kolay belki ama guclu durun inseAllah. Yaralar dokunmadikca daha hizli kapanirmis tabii bu durum cok baska ama zaman herseyin ilaci siradan bir laf olsada dogru bu. InseAllah Rabbim yardimciniz olsun bu zor sinavinizda. Benim nacizane fikrimde bu kotu yorumlar yazan insanliktan nasibini almamis kisiler maalesef var etrafta, bu yuzden nereye (youtube veya nereye kotu yorum mesaj geliyorsa) bakmamanizi tavsiye ederim. Veya baska birisi sizin yerinize kontrol etsin sizden once ki okumayin o tur seyleri.nacizane psikoloji okumus biri olarak soyluyorum. Aklimiz gercekten sizde dualarimiz da sizinle.

    YanıtlaSil
  102. Allah yardimcin olsun dua ediyorum Rabbim peygamber efenfimiz sevdiklerini kaybettiginde nasil dayandiysa ayni sabirdan sana nasip etsin insallah

    YanıtlaSil
  103. Allah sabrınızı artırsın demekten başka bir şey gelmiyor elimizden. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  104. Allah sabrını versin...

    YanıtlaSil
  105. Allah sabrınızı artırsın demekten başka bir şey gelmiyor elimizden. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  106. Sen yazdıkça benim içim acıdı. Allah sana sabırların en büyüğünü versin inşallah. Dualarımızda olduğunu bil. Geçecek mi bilmiyorum ama zamanla azalacaktır.

    YanıtlaSil
  107. Allah sabırlar ve dayanma gücü versin. O günden beri dualarım sizinle 🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  108. Sergül; Rabbim sabrını verecek inşallah. Tek ihtiyacın evet zaman. Sen kızın için o kadar güzel bir olaya adım attın ki Rabbim daha çok yanında olacaktır eminim. Senin ilacın sensin....

    YanıtlaSil
  109. Üç yıl oldu ınan hâlâ hiçbir videoyu açıp izleyemedim,bakabildigim alıştığım bir kaç resim var,aniden karşıma çıkan resimlerde de yaşadığım sarsıntıyı ateş basmasını ayakucumdan taa saç teline kadar olan karincalanmayi anlatamam ama en doğrusu yüzleşmek nasıl yapılır bilmiyorum ben cesaret edemiyorum ama sen yap kaçma sonradan daha zor olacak ınan.uzman desteği al mutlaka.allah bizim durumumuzda olan tüm anne babalara sabır versin.

    YanıtlaSil
  110. Ah sergülcüm çok yeni herşey... Zaman, zaman, zaman... Kalbinin üstünde oturan fil elbet kalkacak oradan... O fil yerine şu an kaçtığın videolardaki fotoğraflardaki gülüşler şakıyan bir kuşa dönüşüp gelip oturacak kalbinin üstüne, şakırken bazen minik gagasıyla kanatacak ama yine de iyi ki hep güzel anılarımız var diyeceksin. Ne mutlu ki kızına o kettledaki suyla mama hazırlamışsın, onun için sevgiyle bir şeyler yapmışsın. Bu güzel anılar acıtmayı bırakacak bir gün. Ne olur kendine çok yüklenme, evet herşey en az bir kere vuracak seni can evinden, o kettle, şu minder...ama inan tükenecek hepsi, hepsinin kurşunu bir atımlık...sadece sabır. Rabbimden sana en büyük sabırları diliyorum ❤️

    YanıtlaSil
  111. oyyy kuzummm benim Allahım seni başka acılardan sakınsın ihşaallah sergülüm...

    YanıtlaSil
  112. Keske yuregindeki aciyi azda olsa hafifletebilseydik ancak sabir diliyebiliyorum rabbimden birde orman icin iki agac ..

    YanıtlaSil
  113. Allah sana sabır versin sevgili sergül. Hic kolay degil yasadikların ama hersey biz insanlar icin. Tevekkül :(. Hergun senin daha iyi hissetmen icin dua ediyorum. Unutmak ne mumkun, daha bu duygu dalgalanmaları sürecek,sürmeli de ama birgün hersey daha iyi olacak insallah.

    YanıtlaSil
  114. size bir onceki yorumumda profesyonel birisiyle gorusmek belki iyi gelir demistim. size yasadiginiz bu uzuntuden nasil kurtulmaniz gerektigini (oyle yapmak istemesem de) dikte etmis gibi oldugum icin ozur dilerim. Surekli aklimdasiniz ve yasadiginiz sey uzerine bir seyler bulup okumaya calisiyorum. Bugun bu yaziyla karsilastim ve farkinda olmadan acinizi nasil yasamaniz gerektigine dair onyargilarimla yaklastigimi fark ettim paylasimlariniza.. Sadece ne yaparsaniz yapin yaninizda oldugumu ve sizin icin dua etmeye calistigimi bilin lutfen.. Allah'a emanet olun.

    http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/jul/05/can-parent-get-over-death-of-a-child

    YanıtlaSil
  115. Ne denir ki? Hickimse yardimci olamaz sana acini dindirmek konusunda..herkes cok sey yapmak ister,belki yapar ama faydasi olmaz..Tek siginagin Allah..sana ondan baskasi yardim edemez.her sikistiginda ona yonel.eminim faydasini goreceksin..abdest al,namaz kil.gercekten insani cok rahatlatiyor.Dualarimiz seninle..atlatacagin gunleri gormek duasiyla.En guzel'e emanet.seni cok seviyorum ablamm

    YanıtlaSil
  116. Sergul profesyonel yardım almayi dusunme misin?

    YanıtlaSil
  117. yeni öğrendim, çok üzüldüm, allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  118. Basiniz sagolsun,benimde kizim var 8 aylik duyunca cok derinden bi aci hisettim.tabii ki de sizin acinizin milyonda biri olamaz.Allah size yeni bir bebek nasip eder insallah,onunla beraber yaralarinizi sarabilirsiniz.unutmak tabiki imkansiz ama gun olucak alisicaksiniz bu duruma.simdi sadece zaman sabir ve destege ihtiyaciniz var.

    YanıtlaSil
  119. Basiniz sagolsun,benimde kizim var 8 aylik duyunca cok derinden bi aci hisettim.tabii ki de sizin acinizin milyonda biri olamaz.Allah size yeni bir bebek nasip eder insallah,onunla beraber yaralarinizi sarabilirsiniz.unutmak tabiki imkansiz ama gun olucak alisicaksiniz bu duruma.simdi sadece zaman sabir ve destege ihtiyaciniz var.

    YanıtlaSil
  120. Bu sadece Allah'a sığınılarak,yönelerek aşılacak bi durum,Rabbim sabır versin size
    alın elinize bir Kur'an meali ve okuyun,Allah'ın en çok değer verdiği peygamberlerin evlatlarıyla,aileleriyle imtihanlarına tanık olun,durmadan okuyun ve teslimiyetinizi arttırın..
    Sadece O'na sığının ve dua edin,çünkü yüklenemeyeceğimiz yükü vermeyeceğini vaad ediyor yaradanımız,bizi kalplerimizi en iyi bilendir..
    asla neden demeyin,şeytanın sizi aldatmasına izin vermeyin ve boş kalmayın,uğraşlar edinin
    Allah yardımcınız olsun..

    YanıtlaSil
  121. Sergul.. Ben bile bakamiyorum ki fotoğraflara. Ustelik ben kimim ki . meleği sadece uzaktan fotoğraflardan gören biri. Ama acini paylaşıyoruz. Paylaşıyoruz ve acini hafifletmek istiyoruz. Tüm dualarimiz daima her gün her gece seninle. Kusadasinda olsaydim yanına gelmeyi çok istiyordum. Usaktayim buraya yerlesrtim evlenince. Çok isterdim sana sarılarak destek olabilmek. Dualarındasin.

    YanıtlaSil
  122. İnstagramda siyah kararı bir ekran resmi görüntüsüne etiketlenmiş bir sergülle karşılaştım öyle tanıdım ben sizi yakın zaman öncekeşke böyle olmasaydı da tanımış olmasaydı sizi keşke haberdar olmasayd varlığınızdan bn öğretmenim bir anaokulu öğretmeni o yüzden anne olmasam da vicdan bilirim o yüzük elleri bilirim tanırım da az bucuk kokuları asla bir anne kadar olamam haddime değil ama bn bile uyuyamiyorum gecelerdir sizi araştırıyorum video yazı blog takıldım kaldım hergün bloga bakıyorum bişey yazmış mi diye..
    Neden mi ???
    Sadece merak ediyorum bnm bile hiç bilmediğim şeye içim yanarken sen ne oldun diye
    Ama gurur duyuyorum aksine helal olsun diyorum rabbim acısını öyle asıl öyle cömert yaşatıyor ki kadına o kadar seviyor ki onu isyan bile ettirmiyor aksine en güzel şekilde acısını yaşatıyor yazdıriyor içini dokturuyor onu belkide böyle koruyor bilmiyorum ama dik dur kızın için kendin için umutsuz mutsuz tırnağa kırılsa ağlayan insanlar için var ol ki bizde anlaYalım güçlu olmayı yaşamayı gerçekden hissetmeyi anlaYalım yaşayalım rabbim kolaylik versin cook uzakta görünsek de bak burdayız hiç tanımadığın insanlar burda ben burdayım sevdiklerine esin yanında ...

    YanıtlaSil
  123. İnstagramda siyah kararı bir ekran resmi görüntüsüne etiketlenmiş bir sergülle karşılaştım öyle tanıdım ben sizi yakın zaman öncekeşke böyle olmasaydı da tanımış olmasaydı sizi keşke haberdar olmasayd varlığınızdan bn öğretmenim bir anaokulu öğretmeni o yüzden anne olmasam da vicdan bilirim o yüzük elleri bilirim tanırım da az bucuk kokuları asla bir anne kadar olamam haddime değil ama bn bile uyuyamiyorum gecelerdir sizi araştırıyorum video yazı blog takıldım kaldım hergün bloga bakıyorum bişey yazmış mi diye..
    Neden mi ???
    Sadece merak ediyorum bnm bile hiç bilmediğim şeye içim yanarken sen ne oldun diye
    Ama gurur duyuyorum aksine helal olsun diyorum rabbim acısını öyle asıl öyle cömert yaşatıyor ki kadına o kadar seviyor ki onu isyan bile ettirmiyor aksine en güzel şekilde acısını yaşatıyor yazdıriyor içini dokturuyor onu belkide böyle koruyor bilmiyorum ama dik dur kızın için kendin için umutsuz mutsuz tırnağa kırılsa ağlayan insanlar için var ol ki bizde anlaYalım güçlu olmayı yaşamayı gerçekden hissetmeyi anlaYalım yaşayalım rabbim kolaylik versin cook uzakta görünsek de bak burdayız hiç tanımadığın insanlar burda ben burdayım sevdiklerine esin yanında ...

    YanıtlaSil
  124. Şu an yaşadıklarınızın çok normal olduğunu kabullenin lütfen. Çok çok çok özlemek de normal, dayanamıyor gibi hissetmek de normal. Kendinizi sınırlamayın, ağlayın, bağıra çağıra ağlayın. En sonda yazdığınız gibi Allah'a sığınmaya devam edin. Sizin gibi bir annesi olduğu için çok mutlu yaşadı emin olun. Kısa bir ömürdü ama sevgi doluydu, karşılıksız ve sınırsız sevgi. Kendinize iyi bakın. Yalnız değilsiniz unutmayın.

    YanıtlaSil
  125. Ablacığım sizi dün rüyamda gördüm.Allahtan size,eşinize ve ailenize bol bol sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  126. Sergulum hep okuyorum yazılarını belki inanmazsin seninle bende ağlıyorum açından kaçma acini yasa yasaki Sende hasta olmiyasin çok büyük acı hiç bir zaman geçmez hafiflemez buda senin imtihanin RABBİM sabrını arttirsin hep dualarimdasin güzel kardeşim

    YanıtlaSil
  127. Allahım yar ve yardımcınız olsun.Sadece zaman.. Dualarım her daim sizinle Sergül Hanım..

    YanıtlaSil
  128. ...............rabbimm sabır ver..........dualarımız seninle.

    YanıtlaSil
  129. Allah dayanma gücü versin kardeşim Sabret Allah sabredenle beraberim buyuruyor dualarımız yetişiçek inşallah sana her zorluğun sonu kolaylik inşallah Rabbine şimdi daha yakînsın

    YanıtlaSil
  130. Allah dayanma gücü versin kardeşim Sabret Allah sabredenle beraberim buyuruyor dualarımız yetişiçek inşallah sana her zorluğun sonu kolaylik inşallah Rabbine şimdi daha yakînsın

    YanıtlaSil
  131. Hergün namazlarimdan sonra sana dua ediyorum sevgili Sergul.. Allahim kalbine ruhuna canina güç versin sabir versin diye...En büyük imtihanla sinaniyorsun sabirli ol ne olur..

    YanıtlaSil
  132. Okurken gözlerim doldu içim acıdı, sen beni ne kadar tanımasan da ben gerçekten senin üzüntünü an be an paylaşıyorum belki çok yazıya dökemiyorum uzaktan izliyor takip ediyorum ama insanlık, vicdan diye bir duygu var, Her ne kadar çoğu insanda olmasa da ve bu yüzden seni yaralasalar da onları ben Allah'a havale ediyorum onlar yeryüzüne inmiş iblis bana göre çünkü kalp kırmak, üzmek onlar için çok kolay insanlığını yitirmiş sıfatlar onlar o sebepten bana göre iblisler ve maalesef bu yeryüzünde onlardan çok fazla kısacası bilmeni isterim ki ve seni de gerçekten sevdiğimden dolayı bu kadar rahat yazıyorum ve senin ne kadar içten biri olduğunu da her anını , mutluğunu, hüznünü, heyecanını kısacası her şeyini içimde hissediyor ve paylaşıyorum uzaklardan bir yerlerden seni anlayan biri var ,süslü sözlerim yok benim ama en büyük dileğim Rabbim yardımcın olsun . Ve bu dünyada gerçekten kim ne yaparsa karşılığında onu buluyor iyisi de kötüsü de Bütün kötü , içi kirlenmişleri Allaha havale ediyorum.

    YanıtlaSil
  133. Sizin acınız benim ciğerime işledi günlerdir. Ben de dua ediyorum umarım tez zamanda biraz ferahlar yüreğiniz, Efsun hep sizinle birlikte olacak eminim buna.

    YanıtlaSil
  134. Sığınabileceğin en güçlü en kudretli kapıya sığınmışsın canım benim , O kulunu asla yanlız bırakmaz ����

    YanıtlaSil
  135. ona sığınmaya devam canım insanın hafsalı almıyor bazen.. beni ikna eden yalnızca onların uzakta olduklarını düşünmek başka tedavi bulamadım..
    serin ve sabırlı kal..

    YanıtlaSil
  136. Ablammm yapma içim gidiyor böyle yapınca o seni cennetten seni izlyor unutmao bi mlek ablamm

    YanıtlaSil
  137. Ablaaam yapma böyle Efsun bi melekti unutma o cnnetten seni izliyor unutma bunu canını canımızı yakma içim aıyor sen böyle yaptıkça

    YanıtlaSil
  138. Allah dayanma gücü versin acınız çok taze ve hep taze kalmaya devam edecek ne yazık ki... Rabbim Hz.Eyüp sabrı ile yar ve yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  139. Basiniz sagolsun,benimde kizim var 8 aylik haberinizi duyunca derinden bi aci hisettim.Tek ilaciniz sabir,zaman ve destek sanirim.Tabiikide boyle bir kayip unutulamaz ama tez zamanda alisip,hayata geri donmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  140. Ah be Efsun yüreğimizi yakıp gittin!

    YanıtlaSil
  141. Nisyan nimettir. Yani unutmak da bir nimettir. Allah boyle bir nimeti vermemis olsaydi, acilarimizi unutmasaydik nasil yasardik. Dogrusunu yapiyorsun Allaha siginmakla. Allah yardimcin olsun.

    YanıtlaSil
  142. burnumun direği sızladı sergül :( allah sana sabır versin efsunu asla unutmayacaksn ama en kısa zamanda efsunlu düşünceler, özlemlerle daha sağlıklı ruh hallerine kavuşur ve hayata daha dayanıklı devam edebilirsin

    YanıtlaSil
  143. Sergul.. günlerdir aklimdasin. seni yaklaşık 2 yıldır arkadaşım gibi görüp takip ettim her duyguna ortak oldum.ama bu aciya günlerce aglasam aklımdan cikaramiyor olsam da senin belki binde birin kadar diildir benim yaşadığım.. ama şunu biliyorum ki sen çok güçlüsün.hayatta hepimiz için geçilecek zorlu sınavlar var.Tabiki bazilarininki daha zor Seninki de öyle.ama sakin kendini bırakma gücünü kaybetme.sana dua eden binlerce kişiden biriyim.allah yardimcin olsun,sabrina sabır,gücüne güç katsin inşallah..

    YanıtlaSil
  144. Sergul.. günlerdir aklimdasin. seni yaklaşık 2 yıldır arkadaşım gibi görüp takip ettim her duyguna ortak oldum.ama bu aciya günlerce aglasam aklımdan cikaramiyor olsam da senin belki binde birin kadar diildir benim yaşadığım.. ama şunu biliyorum ki sen çok güçlüsün.hayatta hepimiz için geçilecek zorlu sınavlar var.Tabiki bazilarininki daha zor Seninki de öyle.ama sakin kendini bırakma gücünü kaybetme.sana dua eden binlerce kişiden biriyim.allah yardimcin olsun,sabrina sabır,gücüne güç katsin inşallah..

    YanıtlaSil
  145. Allahim sana sabirlar versin.Ben okurken dayanamiyorum sen yasarken nasil bas ediyorsun.Allahim sana o kadar guc versin ki,kizina cennetde kavusuncaya kadar bir kez bile isyan etmeyesin.Seni cok seviyorum kendine iyi bak .Sevgilerimle Feride

    YanıtlaSil
  146. Ben bir anne olarak gozyaslari icerisinde okuyorum yazdiklarinizi dayanilmasi zor ama alisilmasi zamana kalan bir aci! Allahim sizlere sabir versin size yapilan yorumlarida okumayin,duymayin,gormeyin insanlar cok acimasiz bir kelime bile yazarken empati kuramadan sadece soylemek icin soyluyor efsun icin bu gece dua edecegim sizlere sabir dileyecegim cok zor ama metanetli olmak bol dua etmek icinizi ferahlatacaktir sergul hanim sergul hanim

    YanıtlaSil
  147. Ahh Sergülüm seninle beraber geberiyorum. Varlığını yokluğunda öğrendiğim Efsun için günlerdir bende geberiyorum. Çıkmıyor aklımdan çıkmıyor. Hani diyorum atlasam gelsem yanına böğüre böğüre ağlasak dövünsek birzcık da olsa rahatlar mısın? 1 saniyede olsa çıkar mı aklından. Bilemiyorum sergül. Acın acım oldu. Beni yaktı geçti. Sen iyi ol emi. Zaman herşeyin ilacıdır dedikleri illet bir laf varya doğruymuş o meğer. Bizde öğrenicez seninle beraber. Allahım sabırların en kuvvetlisinden versin size.

    YanıtlaSil
  148. Nasıl iyi olasın ki?Acını dibine kadar yaşamadan olmaz...Allah yardımcın olsun...Bu krizler ara ara sürecektir,doğal bir hal bu güzel kadın,söz yok aslında ama yazmaya direniyorum yine de,yalnız olmadığını bil diye,tüylerim diken diken...Sabır denizinde bol bol su yutman dileklerimle...

    YanıtlaSil
  149. Sergül'cüm . Bilgidim kadarıyla fotograflarından videolarından kaçmamalısın. Acıyı yaşamadan Acı dinmezmiş.
    Sabır ver Allah' ım arkadaşımıza.

    YanıtlaSil
  150. Allah sonsuz sabırlar versin. Dualarım seninle. Söyleyeceğim her söz kifayetsiz kalır bunlar dışında...

    YanıtlaSil
  151. Sergül'cüm seni anlıyorum diyemem ama acını paylaşıyorum pek çok acı gibi hepsi imtihan, acını yaşa kendini zorlama ağla yasını tut sonra kalk ayağa Rabbine sığın ve kocana sarıl belki bundan sonra bambaşka sarılacaksınız birbirinize. Allaha dayanıp güven. Allahtan her zaman en hayırlısını dile. O bir emanetti Rabbim emanetini aldı senin kabahatin yok sen emanetine çok iyi baktın. takdiri ilahi böyleymiş. hikmetinden sual olunmaz. Allah dilediği zaman yoktan var eder. Sana gözünün gönlünün süruru sevinci evlat nasip etsin Rabbim hem ömür boyu yol arkadaşın olacak en hayırlısını versin. sabret. Allah sabredenlere mükafatını eksiksiz verecek buna inan. ümidini yitirme. rabbinin nimetlerini beklemeye devam et. bilemezsin belki bundan sonra Allah sana bu acıyı unutturacak nimetler verecek. öyle dile. öyle inan öyle olsun. Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  152. Rabbim sabır versin , ne diyeceğimi bilemedim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül