21 Ocak 2015 Çarşamba

Universal Stüdyoları ve Hotel Universal Port Oda Turu



Yapacak bir şeyim olmadığında eski fotoğraflara, videolara bakmayı seviyorum. Ve içlerinden paylaşmaya değer bulduklarımı düzenleyip ekliyorum. Dün 2011 yılında gitmiş olduğumuz Universal gezimizi düzenledim. Aslında video eklemiştim gecesinden ama telif hakkı sebebi ile silinmişti video. Artık videoları düzenleyebildiğimden bizli olan kısımları da ekledim. O gün niyetimiz bol bol video çekmekti ama bindiğimiz ilk etkinlik olan hız treninde Yoshi kamerayı açık unutup, cebine koymuş. Bunu farkettiğimizde  şarjı bitmek üzereydi kameranın. Yoshi'nin yüzündeki hayal kırıklığını unutamıyorum.  Neyse elimizde olan kadarı ile günümüz nasıl geçmiş izlemek istersiniz belki :)
Videoyu yeni yükleyince hamile halimde hız trenine bindiğimi düşünenler oldu. Öncelikle beni bu kadar düşüncesiz sanmalarına şaşırdım. Sonrasında bu tür aktivitelerde hamile kişi istese bile, bindirilmez diye biliyorum :) Panik yok yani :)  Videonun sonunda bir de kaldığımız otelin oda turu var :)

İyi seyirler

Hotel Universal Port: http://goo.gl/UQt4YH
Magical Starlight Parade: http://goo.gl/9zdkok
Universal Stüdyoları : http://goo.gl/a6QsFa

2 yorum:

  1. Karanlıkta çizgi film karakteri çok güzel görünüyor özelliklede Hello Kitty.

    YanıtlaSil
  2. Doğumdan sonra videolara ara verecek mısın cok merak edıyorum...seni izlemek buyuk keyif .takipteyızzz:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül