22 Ekim 2014 Çarşamba

Mentos Now Mints


Bu yaz benzinlikte ödeme yaparken kasanın yanında gördüm bu şekeri. Hemen onu da ilave ettim tabii ki.
Hem mentos sevdiğim için hem de merak ettiğim için hemen annemle denedik. Ben hiç sevmedim. Ama şu var hamileliğimin başından beri tatlı ve abur cubur ile aram hiç iyi değil. Bayılarak yediğim pastane dondurmasını bile sayılı yiyebildim. Karadutlusu olmazsa olmazımdı. Ama nerede ekşi orada bendim. Hatta limona limon sıkıp yedim :) Yazın bir ara kilosu 10 liraya çıkmıştı limonun. O zaman bile yedim :) Sonuçta Japonya'da tanesine 2 lira veriyoruz :p

Tamam tatlı ile aram yok, ağız tadım biraz (tamam oldukça) değişmiş olabilir. Ama bunlarla alakası olmadığını düşünüyorum bu ürünü sevmememde. Çünkü annem de sevmedi :)

Siz denediniz mi? Beğendiniz mi?


Yoshi ile limonlu kolalı mentos denemiştik. İzlediniz mi?


3 yorum:

  1. merhabalar,
    aynı fikirdeyim. mentosu çok sevmeme rağmen bu ürününü sevmedim. şekerler çöpe gitti kutusuda artık hafıza kartlarımı muhafaza ediyor :)

    YanıtlaSil
  2. Benim normalde meyveli şekerlerle pek aram yoktur mentosun sadece nanelisini bayılarak yiyiyorum bunu bende denedim ama cidden bende beğenmedim

    YanıtlaSil
  3. Ben bu tip şeyleri pek sevmiyorum. Tatları yok oluyor bir süre sonra. Falım'ı seviyorum! :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül