6 Aralık 2013 Cuma

Yine Bir Kendin Yap


Vanilya Club Ekim kutusundan çıkan farları kullanamıyordum. Bir palete ihtiyacım vardı. Ama elimde mıknatıslı palet yoktu ve nerede bulurum bilemedim. Ben de kendim yaptım :)

Malzemeler

-Mini mıknatıslar
-Yapıştırıcı
-Metal kutu ya da kalemlik
-Oje ya da boya
-Asetat ya da cd kalemi
* ben masking tape de kullandım ama şart değil
-Ve farlar :)


Benim elimdeki teneke kutu Türk Hava Yolları'nın uçuşlarda hediye ettiği setten çıkan teneke kutuydu. Farklı bir modeldekinin videosunu çekmiştim. Buraya tık tık Hatta aynısını kalemlik olarak da kullanıyorum onun için de buraya tık tık

Bundan sonra yapılışını fotoğraflamayı unutmuşum.
Öncelikle kullanmadığım ojelerimi getirip, kutuyu ojelerle boyadım. Alttaki desen kapansın diye öncelikle beyaza boyadım.
Sonrasında ise renkli ojelerle şekil verdim. Bu noktada kendimi kaybetmişim. Oda tamamen oje kokmuş. Yoshi'nin uyarısı ile bütün pencereleri açtım. Ben farkında değildim açıkçası :)


Öncelikle farların arkasına cd kalemi ile isim ve numaralarını yazdım. Böylece yerleri değişse bile sorun olmayacak.
Sonrasında masking tape üzerine isim ve numalarını yazıp yapıştırdım. Çok düzgün olmamış kusura bakmayın.
Bir sonraki adım olarak mıknatısları farlara yapıştırdım. Biraz kuruduktan sonra ise kutuya yerleştirdim.


Ve sonuç böyle oldu :) Hafif ebru gibi oldu kutu. Aslında sağ taraf daha güzeldi ama bir hata yapınca böyle bir şeye dönüştü.
Ben sonuçtan memnunum. Bu uygulamaya geçtiğimden beri farları kullanmaya başladım.

Eğer elinizde pan farlar varsa böyle bir şey yapabilirsiniz.


Kendin Yap yazılarım için buraya tık tık 

Bugüne kadar gelen vanilya club kutularını okumak için buraya tık tık

Thy uçuş kiti yazım için buraya tık tık

Lamy'lerin Yeni Yuvası yazım için buraya tık tık 


15 yorum:

  1. cidden çok akıllıca...süper..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım ya çok beğendim kutunun üstü özellikle ebru yapmış gibi olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru sanatini cok severim ben de biraz benzettim ve buna cok sevindim :D

      Sil
  3. Nasıl eğlenceli olmuş öyle :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ya, ebru gibi. :)

    YanıtlaSil
  5. son hali mükemmel olmuş sergül abla harikasın :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili Sergul Kato,
    yazacağım, bu yazın ile alakalı değil.
    eski yazılarına baktım da bugün biraz biraz. seni, kendini zengin/harika hayatı olan biri gibi göstermekle itham edenler olduğundan bahsetmişsin. bu konuda benim görüşüm şöyle;
    4 yıla yakın bir süredir blog yazıyorum ve sen ilk izlemeye başladığım blog yazarlarındansın. bunca süre içerisinde sana dair hissettiğim en temel duygu, son derece "neysen o" oluşundur. çoğumuzun bilinçdışı düzeyde de olsa imajını parlatma ve bi nevi takdir toplama hevesinde olduğu tüm "sosyal medya" mecralarında sen son derece doğal ve olduğun gibisin.
    ben, naçizane, takdir ediyorum seni bu hususta. bilmeni istedim;)

    YanıtlaSil
  7. :) çok güzel olmuş bence, akıllıca:))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül