29 Aralık 2013 Pazar

Annem Geldi

 Annem geldi :) Gün saymalar, saat geçirmeler sonunda bitti. Hatta 2 günü bile bitirdik. Zaman ne çabuk geçiyor anlamak mümkün değil.
Nasipse annem 2 ay kalacak.
İlk defa Gülşah'sız kalacak bu kadar. Şimdilik ananem ile kalıyor sonra Seray ile kalacak.
Şuanda Skype'ta konuşuyorlar. Gülşah bu durumdan mutsuz ama bana da kıyamıyor.
Çünkü onunla konuştuk. Benim de anneme ihtiyacım olduğunu anlattım. Bunu kabul ediyor ama içine sindiremiyor :)
Hepimiz için yeni bir tecrübe bu yani.
Annemin geldiği gece restorana gittik. Canım kocam 2 poz fotoğrafımızı çekti ama heyecandan becerememiş :)


Bakın burada varla yok gibiyim :)

Havaalanına nasıl gittik, nasıl bekledik ve nasıl kavuştuk merak ediyorsanız. Videoya buyrun tık tık 






17 yorum:

  1. videoyu izledim ve sarılma anınızda gözlerim doldu, ağladım..
    allah birbirinize bağışlasın çok güzel bir ilişkiniz var maşallah sergül'cüğüm.
    gözün aydın tekrar tekrar..

    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. Gözün aydın sergül. Gurbet zordur bilirim. Gerçi türkiyede gurbetlik yaşıyorum ama oda gurbet.
    Kanalını sessizce takip ediyordum uzun zamandır.
    Blogunu keşfetmem geç oldu açıkcası ama dün epey bi okudum yazılarını
    Özellikle japonya ile ilgili yaşamtarzı market kültürü, ev yapısı çok ilgimi çekti
    çocukken japon çizgi filmlerini çok sevdiğimden belki(özellikle şeker kız candy'i hala izliyorum:D)
    ve de DIY projelerin çok hoş.
    Bu arada eşinin yaşını öğrenince ufak çaplı bir şok geçirdim :)
    Hep mutlu olun inş

    YanıtlaSil
  3. Gözünüz aydın! İki ay harika bir süre. Umarım sevgili Gülşah da en az sıkıntıyla bu süreyi atlatır. İyi eğlenceler! :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevindim adına inan ben burda heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
  5. gözün aydın Sergülüm :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy gözünaydın canım :) bol bol hasret giderin :)

    YanıtlaSil
  7. canım çok sevindim annene kavuştuğun için.sanki kendi annemi bekler gibi oldum havaalanında.sevincin heyecanın beni de sardı.iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  8. Gözün aydın Sergül abla ben seni rüyamda gördüm :)

    YanıtlaSil
  9. Umarım çok güzel bir iki ay olur sizin için, bende Gülşah napıyor acaba diye düşünmüştüm yazıyı okumaya başlamadan :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel, umarım o iki ay o kadar çabuk geçmez, sindire sindire geçer anlarınız :)

    YanıtlaSil
  11. Gözün aydın sergülcm ne güzelll bir yeniyıl hediyesi anneee

    YanıtlaSil
  12. gözünüz aydın olsun. anneniz gerçekten çok tatlı bir insan, ne kadar şanslısınız. Ben bir gece rüyamda annenizi ve ablanızı görmüştüm. O kadar yakınsınız bize:)) annenize selamlar, tabi yoshi'ye de...:))

    YanıtlaSil
  13. Sergül abla çok sevindim, gözün aydın :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül