27 Eylül 2013 Cuma

Banyoda Kullandığım Şampuanlar&Duş Jelleri (Türkiye'de)


İnkar etmiyorum ben bir duş jeli canavarıyım.Bin çeşit olsa banyoda bıkmam o derece :) Her defasında farklı bir ürün kullanmayı çok seviyorum.Hele yazın deniz,kum,güneş derken her gün ister istemez duş alıyor insan.Hal böyle olunca bütün yaz (yani 6 hafta boyunca) bu ürünleri kullandım.

Duru Shine Safir (mavi) İnci (sarı)
Bu iki ürünü ben geliyorum diye annem satın almış.Kızını iyi tanıyor yani :) Duş jelleri ile aramda aşk olduğunu bilmeyen kalmadı sanırım :) Duru Shine serisini seviyorum.Köpürmesi ve kokuları güzel genel olarak.Ama o koku ne yazık ki duştan çıkınca kalmıyor.Ben azıcık kalıcı olan duş jellerini daha çok seviyorum.

Palmolive Body Butter Çilek Rüyası & Vanilya Aşkı
Sanırım bu seriler yeni çıktı.Bütün marketlerde en önde duruyorlardı.İlk gün alışverişimde atmıştım sepete.İkisi de çok güzel koksa da Vanilya Aşkı içimde daha önemli bir yere sahip.Bence yoğun bir nemlendiriciliği yok ama kokusu cidden tam puan :) Kalıcı mıydı hatırlamıyorum pek aklımda kalmamış ama duştaki kokusu yeter diyelim.

Bath and Body Works Japanese Cherry Blossom
Kendisi kullandığım ilk BBW duş jeli.Ben severek kullandım.Köpürmesi güzel.Seçtiğiniz kokuya göre kalıcılıkları değişiyormuş.Ben duştan sonra da kokunun kalıcı olduğunu düşünüyorum.Keşke bavulumda yer olsaydı da bırakmasaydım onu Türkiye'de :(


Nivea Duşta Vücut Kremi -Kuru Cilt
Fikire bayıldım.Bu sebeple pahalı oluşunu görmezden gelip attım sepete.İlk kullanımda yanlışlık yaptım.Ben direkt duş süngerine sıktım ve köpürtmeye çalıştım.Dene,dene yok olmuyor kesinlikle köpürmüyor.Biraz daha ürün döktüm yok yine olmadı.Meğersem ürünü direkt vücudunuza sürmeniz gerekiyormuş.Ürün köpürmüyor yani.Sür,durulan ve çık.Cilt cidden kremlenmişsiniz gibi nemli oluyor.Bu açıdan sevsem de ben ürünü kullanışlı bulmadım.Bir kere çok bereketsiz hemen bitiyor.Üstelik pahalı.Bir de köpürmediği için insan kendini (en azından ben) temizlenmiş hissetmiyor.Bu yüzden çok sevemedim kendisini üzgünüm :(
edit:ürünün duş jeli olmadığının farkındayım ama ben yine de sevemedim.Duştan ferahlamış çıkamıyor insan :( ama krem sürmeye üşenen biri olarak işlevini sevdim ama kullanmayı buna rağmen tercih etmedim :)


Dalan d'Olive Şampuan&Saç Kremi
Bu serinin el kremini çok sevdiğim için bu seti görünce hemen satın aldım.Hiç ama hiç sevmedim.İçerisinde zararlı maddeler olmadığından şampuan yeterince köpürmüyor.Benim saçlarımı çok sertleştirdi.Hayatımda hiç şampuandan önce saç kremini bitirdiğim olmamıştı ama bu seride şampuan yarıya gelmeden önce krem bitmişti.Avuç avuç saç kremi kullanmama rağmen saçlarıma tarak girmiyordu.Yani bu seri ile benim saçların elektriği birbirini hiç tutmadı.Bir daha asla almam kendisini.

Pantene Doğal Sentez Yağ Terapisi Şampuan 
Söke'ye Gratis açıldığını duyunca koşa koşa gittim hemen.Ve bu seti de orada almıştım.3 kere falan kullanabildim.Ve Dalan'dan sonra ilaç gibi geldiler saçlarıma.Genel olarak Pantene şampuanları severim.Bu serisini de sevdim.Ama dediğim gibi 3 kere kullandığım için iddialı bir şey diyemem.

İşte yaz boyu kullandığım ürünler bunlardı.Var mı ortak ürünümüz?En sevdiğiniz duş jeli nedir?

Duş ürünlerim #1 yazısı için buraya tık tık 


Duş ürünlerim #2 yazısı için buraya tık tık

7 yorum:

  1. Palmolive çikolatalı olanını kullanıyorum bende çok güzel kokuyor:) En sevdiğim Tbs Şeftali kokusu harika!

    YanıtlaSil
  2. ben de tam bir duş jeli canavarıyımm kimselerle paylaşmak istememm :) Nivea'nın duşta vücut kremi zaten köpüren bir ürün değil ki Sergüüülll normal duşunu alıp çıkmadan uyguluyorsun böylece dışarıda nemlendirici kullanmak zorunda kalmıyorsun.ben bayılıyorummm :)))

    YanıtlaSil
  3. Canım Nivea'nın kremi zaten duş jeli değil, normal duş jeli ile yıkandıktan sonra nemlendirici niyetine kullanıyorsun. Köpürmemesi ve temizlememesi çok normal bu yüzden :)

    YanıtlaSil
  4. Oriflame'nin Discover serisine bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  5. sırf senin yüzünden blog açtım yaaa seni çok seviyorum izlemelere doyamıyorum :D öpücüklerrrrrrrr:*:*

    YanıtlaSil
  6. Nivea duş kremi bence tam bir harika, duş jeli gibi değil de krem gibi kullanırsanız bence siz de çok seversiniz. Ben bazen güzelce sürüp tekrar durulanmıyorum, o zaman tam ipek gibi oluyosun:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül