8 Aralık 2011 Perşembe

Yılın En Güzel Zamanları





Yılın en güzel zamanı geldi.Ortaya çıktı kartlar,pullar ve renkli renkli kalemler.Geçen sene kartları nasıl yazdırdığım sorulmuştu videoda anlatmaya çalıştım.

2012 dergisinden desenlerimi seçtim yazdırdım bile.Blogger kart etkinliği için adreslerim de geldi yazmaya başlıyorum bugün.



İşte hazır satılan kartpostallar ve dergilerim.
Bu sene siz de kart yollayacak mısınız?Uzun süredir yazmamışlar,kart almamışlar hemen başlayın derim ben.Posta kutunuzda fatura harici bir şey bulmak sizi çok mutlu edecek :)


13 yorum:

  1. Ben de yılın bu zamanları dünyanın 4 bir tarafındaki arkadaşlarıma kart yollamayı çok severim. Adresini tekrar yollayabilirsen sana da kart atayım. Mail: seyyan@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Çook güzel gözüküyorlar ya bayıldım :) Malesef Türkiyede böyle bişeye hiç rastlamadım :(
    Bu arada bu kart etkinliği nedir? Blogunda biraz bakındım hakkında yazı varmı diye ama bulamadım açıkçası

    YanıtlaSil
  3. Bu postla çok alakası yok belki ama, o kadar özeniyorum ki Japonya'da yaşamana! Ben de mezun olduktan sonra sırf orda yaşayabilmek için Japonya'da iş bakıcam. Çok uzak bi ihtimal ama olsun, Japonya <3 =) Bi de blogunu çok severek okuyorum! İnşallah hep mutlu olursun =)

    YanıtlaSil
  4. Ben de başladım yazmaya, çok heyecanlandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzeller.artık bildiklerimizi unuttuk.teknoloji yüzünden kart atmak yerine mesaj çeker olduk.sağolun bize hatırlattığınız için.bu sene bende sevdiklerime göndereceğim.bu sizin sayenizde oldu teşekkürler:(((

    YanıtlaSil
  6. geçen yıl ki adresini unuttum ..bana adresini yazabilirmisin .. gul_basev@hotmail.com yada kelebekana bloğuma yorum olarak bırak ben silerim ..

    YanıtlaSil
  7. Türkiye de kartpostal bulmak bile çok zor artık. Hep arkadaşlarımdan duyuyorum bu isyanı. Ama acaba burda var mıdır diye merak ettim ve araştırıp bakacağım :). Çok sevdim böyle kendi kartpostalını kendin basma olayını =).

    YanıtlaSil
  8. yıllardır kar almıyorum da yollamıyorum aslında ne kadar güzel seydi cocukluğumda herkese kart yollarım yeni yıl da bayramda özel günlerde unuttuk şimdilerde :(

    YanıtlaSil
  9. kart etkinliği hakkında bilgi verir misin biraz ? Ben de sana yazmak istiyorum eğer adresini mailime atarsan :(

    YanıtlaSil
  10. Kedi supurgesi
    Tamam hemen yolluyorum adresimi tesekkur ederim :)

    Aswang
    Blogger kart etkinligi hakkinda bilgiyi Leylak dalinin sitesinde bulabilirsin ;)

    LittleRobinBird
    tesekkur ederim ;)Amin hepimiz mutlu olalim insallah!

    Bugday Tanesi
    :) bu heyecan cok guzel ;)

    ceyizsandigi
    Hadi bakalim kolay gelsin ;)

    kelebekana
    hemen yolluyorum adresimi tesekkur ederim :)

    Lalis
    evet oyle bir SIKINti varmis :(Evet cok guzel bir duygu :)

    moonshine
    keske unutulmasa bu duygu gercekten cok guzel!

    nazpek
    kolay gelsin

    charcoaloddity
    Leylak dalinin blogunda ayrintili yaziyor canim etkinlik ;) tamam adres geliyor ;)

    YanıtlaSil
  11. leylak dalınınsitesine baktım ama malesef başvuru için 5 aralık son günmüş. Katılmayı çok isterdim. Artık bir dahaki seneye:)

    YanıtlaSil
  12. Ama bunlar çok güzel.Ben de İzmir Turizm Fuarından bir sürü kartpostal aldım.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül