19 Aralık 2011 Pazartesi

İnstagram İle Pazartesi #31



 Bütün şallarım ikea şal askısındaydı.Farkettim ki hep aynı şalı kullanıyorum.Bu yüzden hepsini döktüm ortaya ve çekmeyeceye yerleştirdim.Birkaçının üzerinde etiketleri vardı.Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum.Ayıp yani.Askıda iç tarafta kalanlardı onlar.Şimdi çekmeceyi açtığımda hepsini görebiliyorum.

 Bizim evde belgesel çokça izlenir ama dizi izlemiyoruz,tv izlemiyoruzculardan değiliz.Kumanda elimizde canımız ne çekerse izliyoruz.Japon kanallarında çok fazla gezi programı olur onları da çok seviyoruz.
Darwin'in kitabını okuduktan sonra onun hakkında,teorisi hakkında daha çok şey öğrenmek istiyordum D&R da bu dvdyi görünce hemen aldım.1. disk bitti sırada 2 ve 3 var.
 Bir starbucks klasiği.
 Yeni çoraplarım nasıl?
 Kış sonuna kadar belirlediğim ojeleri kullanacaktım ama dayanamadım.Hem renkleri göreyim hem de ojeleri bir çalkalayayım diye döktüm hepsini ortaya :)
 Kitap okurken not almayı seviyorum.Adı geçen yazar ya da olayı araştırmayı seviyorum.Bunları yazmak için genelde bir defter olur yanımda.Son seçtiğim defter Yoshi'nin şirketinden hediyeydi,dümdüz.O halini pek sevmediğimden bant ile kapladım :) Böyle daha çok sevdim :)
 Evimize yeni bir kedi veeeee
 tavşan geldi :)
 Olay şöyle gelişti
Yoshi-Frappicino içer misin aşkım?
Sergül-Yok istemiyorum
bızzdızzzzcızzzzzz mutfaktan sesler ve 4-5 dakika sonra
Yoshi-buyruuunnn dedi bu bardağı hazırlamış bana :)
Kıyamazlar ona içtim tabi ki:)
Son zamanlarda evde tarifler deniyoruz.En güzelini bulamadık henüz.Sizin var mı süper bir frappicino tarifiniz :)
 Yani bazen bencillik gibi geliyor ama hakikaten bizim evde sadece Yoshi yemek yapsın istiyorum.Her şey o kadar lezzetli ki.MAŞALLAAAAH :)


Ve kapanışı kucağımda uyuyor numarası yapan Karamel ile yapıyoruz :)

Keyifli bir hafta diliyorum herkesee :)

11 yorum:

  1. Çoraplarına hayran kaldım ve kedili olan kaşıklara da ...

    YanıtlaSil
  2. Ben de böyle beni elleri ile besleyecek bir hayat arkadaşı arıyorum =)).

    Bu arada Karamel sayesinde en sonunda bir kedi alacağım kendime, ne kadar güzeldir o öyle :).

    YanıtlaSil
  3. Çoraplar süper:))
    O şal konusunda bende de durum aynı,çekmece fikri güzel!!

    YanıtlaSil
  4. selam hergün düzenli takip ediyorum ve çoook hoşuma gidiyor blogun,paylaştığın kitaplar ve tabiki pempe patileriyle karamel...:)
    blogum yok ama adım ceren sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. mutlu haftalar..kedi'li objelere bayılıyorum bende..

    YanıtlaSil
  6. darvinle alakalı sana bir kitap tavsiye edebilirim Richard Milton'ın Darvinizm'in Mitleri güzel bir araştırma kitabı. ayrıca kendi bloğumda anlattığım bir de film var Creation http://simoneburada.blogspot.com/2010/10/creation.html

    bu linkten bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Bukadar kırtasiye defter kalem düşkünü olan serroseun el yazısını merak ediyorum lütfen o defterlern içini fotoğla görelim merak ettim :)

    YanıtlaSil
  8. mutlu haftalar diliyorum herşey harika sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Şallar konusunda herkes aynı dertten muzdarip desenize! Ben de nereye koyacağıma bi türlü karar veremiyorum. Çoğu unutulup gidiyor...

    YanıtlaSil
  10. karamelin pembik pirinç tanelerini öpmek istedim:)

    YanıtlaSil
  11. hahaha bu kış ojesi ayırma işini ben de yapmıştım akıbetim aynı oldu :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül