31 Aralık 2011 Cumartesi

31 Aralık 2011




Vakit
yeni başlangıçlar
yeni kararlar
yeni hedefler
yeni hayaller
zamanı.
Defterimle vedalaştım şimdi yeni bir sırdaş seçme zamanı.

2012'ye girmeden önce 'mutluluk' kavramınız hakkında bir kere daha düşünün bence.
Mutluluk büyük şeyler değildir.
Bir kalemden,defterden,buluttan,şekerden,sakızdan alınan keyiftir.
Küçük şeylerin birleşmesinden alınan sonuç huzurdur bence.

Keyifli,huzurlu,mutlu,sağlıklı bir yıl olsun hepimiz için!

İyi yıllar herkese!



16 yorum:

  1. Serrose;
    2012 çamurdan olsun bizim olsun be...
    mutlu yıllarr

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğunun katlanarak devam etmesini diliyorum güzel kadın, sevimli kadın, iyi insan. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. sana da çok mutlu yıllar canım :)

    YanıtlaSil
  4. Sana da iyi yıllar güzel kız.

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle..mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  6. Keyifli yıllar canımcım , öperim karamelini de seni de :))

    YanıtlaSil
  7. :) Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim. Mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  8. 2011'de eviniz oldu, bakarsın 2012'de de yuvanız olur :) Herşey gönlünüzce olsun serroseciğim, mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum size

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle haklısın 2012 herkese dilediği şeyleri versin...ceren...

    YanıtlaSil
  10. mutlu yıllar diliyorum, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. dileklerine katılıyorum canım
    2012 sana da tüm dileklerini getirsin
    güzel bir yıl olsun
    öpücükler

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, blogumda wish list yazarken senin fotoğrafını kullandım adını belirterek umarım sorun olmaz :)

    YanıtlaSil
  13. Mutlu mutlu, bol kırtasiye ürünlü, yeni evinde harika zamanlar geçirdiğin, her şeyin gönlünce olduğu bir yıl geçir kuzum^^

    YanıtlaSil
  14. huzur tanımınız çok yerinde bi tespit, mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  15. cnm şimdiden sana kucak dolusu mutluluklarr dılıyorum ii yıllar:)

    YanıtlaSil
  16. Darla
    Dersaadet
    greta
    tülin
    Gul/inn
    Haydins
    HobiCoffee
    ferulago
    Elif Ayvaz
    Ceren
    dshandmade
    Mavianne
    Gokce
    j.d.
    224dakika
    papatya

    Herkese cok tesekkurler cok guzel bir yil olsun hepimiz icin ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül