23 Eylül 2011 Cuma

Ecopa stadyumu



Geçenlerde benim evime çok yakın olan Ecopa stadyumuna yürüyüş yapmıştım.Maç olduğunu bilmiyordum,amacım kitap okumak,fotoğraf çekmek falandı ama çok kalabalık olunca yapamadım.Ben de video çekip size göstermek istedim.



Yaşadığım yer Aino semti denilebilir, bu stadyumdan sonra yapılanmış.Daha önceleri hep pirinç tarlasıymış.Dünya kupası için önce stadyumu sonra tren istasyonunu en sonunda da evleri yapmışlar.Aslında hala yapılanma devam ediyor.Dünya kupası zamanı burda olmak varmış:)Herkes anlatıyor çok kalabalıkmış.




Başka bir gün sizi stadın içerisindeki mini dünya kupası müzesine götürürüm.

Stadda sadece maç değil,konserler,gösteriler de yapılıyor.Böyle gecelerde ışıl ışıl oluyor.Bir gece fotoğrafını çek unutma Sergül :)



3 yorum:

  1. Dün kulakların çın çın çınladı mı Serrosecim?
    Bugün blogumda yazdım nedenini ;)
    Öperim kocaman!

    YanıtlaSil
  2. Cimenlerin üzerinde oturup uzanasim geldi vallaha en son fotografta :)

    YanıtlaSil
  3. Noni
    cok mutlu oldum canim tesekkur ederim :)
    Ben de opuyorum kocaman


    Nesliname
    gel uzanalim yahu :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül