26 Ağustos 2018 Pazar

Hello Kitty Limited Edition Zebra Delguard





Bu sefer karşınıza yine bir sınırlı üretim olan Hello Kitty serisiyle çıkıyorum. Fotoğrafta 5 adet görünse de toplamda 6 model çıkmıştı. İnternette bir kaynak bulamadım ama bunun da 2-3 senesi var. Mağazalarda artık bulmak mümkün değil ne yazık ki.



4 adet 0.5 , 2 adet 0.3 uç seçeneği ile çıktılar.  Tekrar ediyorum Japonlar 0.7 ya da 0.9 pek sevmedikleri için ne yazık ki bu alternatiflerde çıkmıyor.



Fotoğrafları çekerken elimde ne yazık ki kırmızısı yoktu. Bu yüzden 5 model ile video ve fotoğraf çekimi yapabildim.



Uzun zamandır bu modelleri görsem de paketi açınca farklı geldiler gözüme. Her biri çok tatlı hele de lacivert :)  Aklımı fena çeldi.



En sağdaki beyaz ve yanındaki lila 0.3 modelleri. İnce uç severler ya da çizim kalemi arayanlar için harika bir alternatif.





Benim Hello Kitty ile aramda ne aşk ne de nefret ilişkisi var. Bazen, bazı ürünlere çok yakıştırıyorum. Bence bu seriye de çok yakışmış. Benim favorim zor olacak ama lacivert. Sizin gönlünüzü hangi renk çaldı?

Her zaman olduğu gibi videoyu da ekliyorum iyi seyirler

Bloğumdaki bütün kırtasiye yazılarım için buraya tık tık 


5 yorum:

  1. Bu kalemi Türkiye'de satın alabileceğimiz bir yer var mı? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramda @japonpazari hesabi bana ait satisini yapıyorum orada

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun sergüüüüüüül🎃🎃🎃🎃sağlıklı mutlu huzurlu beklediğinden çok daha güzel geçecek bir yıl dilerim🤗🤗

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş ellerinize sağlık sizi severek takip ediyorum ben de bloğuma bekliyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül