28 Haziran 2017 Çarşamba

Kitap ve Cd Alışverişim



 Türkiye'de olmanın en güzel yanlarından biri merak ettiğim ya da çok istediğim ürünlere hızla ulaşabiliyor olmam. Yaşasın online alışveriş.

Benim araba bir benzin, iki müzik ile çalışıyor. Müzik dinlemeden araba kullanamıyorum. Bu sebeple stoklarımı güncelledim!

Aslında bütün Rafet El Roman cd'lerine sahiptim ama bulamıyorum 2. ve 3. albümlerini bu yüzden tekrar satın aldım.  Bir de Ezo ile yapmış olduğu cd'yi attım sepete eksik kalmasın!

Sıla'nın da aynı şekilde bütün albümlerine sahibim. Son albümü hariç :) Onu da aldım tabii ki!

Çelik şarkılarını da çok severim. Aslında ilk albümü alacaktım ama Best of görünce onu attım sepete.

Hit 58 4'lü bir cd annem de almış aynısını. Neyse ki benimki Japonya'ya gelecek!

Bir de sevdiğim bir çok yabancı şarkıyı bir arada barındıran Power Hits 2017'yi aldım.

Ve en son olarak da okul yollarını Harun Kolçak ile arşınlamıştım. Arabada da bu keyfe devam etmek istedim :)






İmkanım olsa İş Bankası Kültür Yayınları setini alırdım. Yavaş yavaş tamamlama çabaları işte.

Carson McCullers Yalnız Bir Avcıdır Yürek 93
Jules Verne Seksen Günde Dünya Gezisi 94
W. Somerset Maugham İnsanın Esareti 95
Oscar Wilde Mutlu Prens 96
Lewis Carroll Alice Harikalar Diyarında 97

Nasıl da sıralı almışım bilmeden :)

Tamamlamak istediğim bir diğer seri de Hasan Ali Yücel Klasikler Dizisi

Cicero Yaşlı Cato veya Yaşlılık Üzerine

Sevgili Metin Hara'dan imzalı Dem kitabı! Çok mutlu etti beni

Neden bilmiyorum ama deli gibi Sait Faik Abasıyanık okuyasım var. Bu sebeple Az Şekerli kitabını attım sepete.





Kendimi bir Harry Potter fanı saymam ama severim bu seriyi. Bu yüzden bu çizimli kitapları görünce hemen sepete attım. Sırlar Odası ve Felsefe Taşı varmış şu an sadece. Bu sene sonu 3. kitap da çıkacakmış.

Ve severek okumuş olduğum Paulo Coelho Işığın Savaşçısının El Kitabı'nı aldım bir arkadaşım için.

Bu ve başka alışverişlerimi anlattığım videomu da ekliyorum. Siz neler aldınız bu ara?

3 yorum:

  1. keyifli okumalar ve dinlemeler kitap yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Keyifli dinlemeler ve kitap okumalar
    Harun Kolçak çok isabetli olmuş özellikle Kubat'la beraber söylediği şarkı sana ve eşine armağan olsun
    Ben ise İsmail. Bilginin kitaplarına sardım bu ara...

    YanıtlaSil
  3. Ben bu aralar alıcı değil okuyucuyum. Keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül