25 Haziran 2016 Cumartesi

Bir Günde Kaç Kere Ölünür?



Öncelikle güne ağlayarak başlarsın
ya rüyanda görmüşsündür, ya rüyana gelmemiştir
kendini yataktan kazırsın 
o'nlu hatıralara dayanmaya çalışırsın
fazla kullanmadığın çekmeceden bir şey lazım olur
oradan onun minicik çorabı çıkar mahvolursun
biraz daha ağlayıp
hazırlanıp evden okula gidersin
okulda illaki onu hatırlatacak bir kelime çıkar karşına
hayır unuttuğundan değil ama bazı kelimeler sende bıçak etkisi yapar
telefonuna bakarsın onlarca (hala daha) neden öldü maili bulursun
dayanırsın
dişini sıkarsın
okul biter eve doğru yola çıkarsın
trende karşına bebekli bir anne çıkar
kalbin sıkışır, beynin yanar dayanırsın
bütün bunlar oldu diye eşin seni alır cafeye götürür
ve karşında bir çocuklu anne olur
çocuk 'sen farklısın' diye gözlerini sana diker
annesi de bak abla var orada der
mecburen dönüp gülümsersin
ve çocuk sana doğru gelir
minicik elini senin eline koyar
ayakkabılarını gösterir
annesine sorarsın kaç yaşında
annesi 1 yaşında der ve sen o gün bininci kere ölürsün

günler böyle geçiyorken
sen her anında binbir savaş yürütüyorken
sırf dayandığın için 
sana daha fazla yüklenmeyi hak bilenler var kendinde.

siz günde kaç kere ölünür biliyor musunuz?
ben 6 aydır kaç kere öldüm sayamadım!

45 yorum:

  1. Mübarek Ramazan ayında Yüce Allah'ım sana sabırların en büyüğünü versin inşallah ablacım. Versin ki o kötü insanlara inat sabret, dayan.. Sen güçlüsün, gücünü hiçbir zaman yitirme! 💪

    YanıtlaSil
  2. Bende günde kaç kez ölüdüğümü anlatayım birçok kez kimsenin bilmediği yanından arkadaşı dahi geçse selam vermediği kişiyim ben aslında ben kimim bazen onu bile bilmiyor gibi oluyorum...

    YanıtlaSil
  3. hayat gerçekten çok zor çok dayanılmaz senin için,kesinlikle anlayabiliyorum. Kendini,kalbini bizlere açtığın yazıları okuduğumda inan bir müddet ben de kendime gelemiyorum,benim de içim acıyor. Benim gibi sana yabancı binlerce kişinin hissettiği şey bu,senin acını paylaşmak...keşke her birimiz o acının birer parçasını alabilsekte sana hiç acı kalmasa...her duamda sana sabır gönderiyorum,huzur ve mutluluk diliyorum...Allah kabul etsin,içini ferahlatsın,güçlerin en büyüğünü versin...Ölümden sonra da yaşam var,her gün yüzlerce kez ölsende yaşamak için güzel sebeplerin de var,her kışın bir baharı var bunu hiç unutma olur mu? sevgiyle kal,hayat sana hep gülsün inşallah

    YanıtlaSil
  4. Rabbim yar ve yardimcin olsun!

    YanıtlaSil
  5. Rabbim yar ve yardimcin olsun!

    YanıtlaSil
  6. :(... Allahım sabırlar versin ablam

    YanıtlaSil
  7. Çok üzgünüm :( Acının hafiflemesini diliyorum tüm kalbimle...

    YanıtlaSil
  8. Çok üzgünüm :( Acının hafiflemesini diliyorum tüm kalbimle...

    YanıtlaSil
  9. Yüreğine neyin su serpeceğini bilmiyorum ama umarım birgün bulursun Kötü kalpli insanlar için yapabileceğimiz bir şey yok ne yazık ki Malesef onlarla aynı havayı solumak zorundayız Allah sana koca koca sabırlar versin

    YanıtlaSil
  10. Hayat , böyle bir şey işte , en iyi sen biliyorsun.
    Her şeye rağmen doğabilmek yeni güne.
    Ölümde bile...Yaşayamam dediğin onca zamana , acıttığını bildiğin onca cümleye rağmen.
    Bu yüzden "rağmen" i çok severim ben .
    Hayatın yaşanan kısmını anlatır sanki.

    YanıtlaSil
  11. her şeyin daha iyi olduğu günler gelecek. acın belki kolay kolay hafiflemeyecek ama daha güçlü olacaksın zaman geçtikçe. hayat sana yeni kapılar açacak, yeni anılar için ışık yakacak. sen yeter ki inan. kaybettiklerin yerine gelmeyecek ama acıyı veren Allah sana dayanma gücünü de verecek, yeni mutluluklar da verecek. Yaşadım, biliyorum. Sen yeter ki inan. Her daim güçlü olmak zorunda hissetme, hüngür hüngür ağla, rahatla. Ama en sonunda inancını kaybetmediğin sürece yüreğin ferahlayacak günden güne... çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Neler yaşadığınızı hissettiğinizi anlamam mümkün değil ama aklımın bir köşesinde hep varsınız. Rabbim size buyuk ve guzel bir sabır versin. Kızınızla cennetinde buluştursun inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Rabbim sabır versin. Ruhundaki yaraların hızla kapanmasını nasip etsin.

    YanıtlaSil
  14. ALLAHIM sana sabır ve metanet versin abla...ALLAH bunu unutturucak sıkıntı vermesin.Sana üzülme diyemem çünkü birşeye yaramaz. Sadece sana dua edebilirim. ALLAH yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  15. Hiç bir insan Ada, kendi başına bir bütün değildir; her insan Kita'nın bir parçası, ana toprağın bir bölümüdür. Deniz bir Toprak parçasını sürükleyip götürdüğü zaman Avrupa küçülür; tıpkı arkadaşlarının malikanesinin yada kendininkinin küçülecegi gibi. Herhangi bir insanın ölümü de benden birşey eksiltir, zira ben insanlığın içindeyim. Onun için sende sakın çan kimin için çalıyor diye sorma; senin için çalıyor... demis değerli john donne. Güzeller güzeli yavrucagin neden gittiğini sormanın da bir önemi yok aslında. Ben insanlığım biz insanlığız. Gittiğinde bir parçamız eksildi. Hergün eksiliyoruz yenilerimiz doğuyor ve dünya bu sayede yok olup gitmiyor. Gitmenin bir nedeni olmaz. Doğuma neden diye soruyor muyuz hiç. Hergün bu çanlar birimiz için çalıyor.
    Üzülme demem çok yersiz bir davranış olurdu bu noktada. Bunun yerine acını paylaşsam biraz daha iyi olur musun güzel kalpli güzel kadın. Arkanda değil yanında senin elini tutan çok insan var. Gereksiz sorulara kulak verme. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Herşeye rağmen yaşarız bu geçen zaman bizi olgunlastirir ve dayanma gelecek günlere dayanma gücü verir kim bilir belki de çok iyi olacağı içindir bunlar bilemezsin ki?
    Kendini hiç sıkma güzel olacak herşey. Elbette acıyı yaşayan kendi bilir
    Annelik duygusunu yaşayamayan belki dr hiç yasayamayacak biri olduğum için konuşması bana kolay gelebilir ama hepimizin yaraları var ışte o yaralar ile yaşıyoruz ve hayat kısaca bu
    Kendine çok iyi bak dikkat et ve bence soruları okuma ve bence minigin esyalarini başka bir yere mi kaldirsan biliyorum zordur ama söylemeye çekimser im bunu ama bence sana acı veriyorsa eline gelmemesi daha iyi

    YanıtlaSil
  17. Canım Ablam benim 💜💜 😖

    YanıtlaSil
  18. Allah sana dayanma gücünün en büyük gücü versin sergülüm ... yalniz degilsin biz yaninda olmasakda burdayiz olumsuz ve seni üzen maileri yorumlari görme bakma sil onlar Allaha havale etik lütfen gülümse seni seviyoruz hemde cok ...

    YanıtlaSil
  19. ❤️ Seni seviyoruz hep yaninda olacagiz.
    Gececek az da olsa acin. Biz burdayiz kac kac gel, bagir, yaz, haykir acini, agla omuzumuzda. Seni seviyoruz unutma.❤️

    YanıtlaSil
  20. Allah sana sabır versin😔😭

    YanıtlaSil
  21. Allah sana sabır versin😔😭

    YanıtlaSil
  22. Allah sana sabır versin😔😭

    YanıtlaSil
  23. Allah sana sabır versin����

    YanıtlaSil
  24. Hep dua ediyorum. Yapabileceğim en iyi şey bu gibi geliyor .Rabbim gönül ferahlığı versin. Huzur versin. Size ne iyi gelecekse Rabbim size onu versin. Muhabbetle.

    YanıtlaSil
  25. Hep dua ediyorum. Yapabileceğim en iyi şey bu gibi geliyor .Rabbim gönül ferahlığı versin. Huzur versin. Size ne iyi gelecekse Rabbim size onu versin. Muhabbetle.

    YanıtlaSil
  26. Her gece senin me minik kuzun icin dua ediyorum Allah bu aciyi kimseye yasatmasin acinin dinmiycegini ama zamanla hafifliycegini biliyorum dualarim ve iyi dileklerim seninle

    YanıtlaSil
  27. Ablacım bazı taş kalpliler anlayamıyor acını biz seni çok seviyoruz yaşadığın şey en kötü acı ama dayan ki düşmanların mutlu olmasın Sergül ablam benim������

    YanıtlaSil
  28. Canim Sergülüm Allahim sana sabir versin. Insaallah tekrar Anne olursun ve sana bütün acilarini unutturur.

    YanıtlaSil
  29. Sabir sabir ve güc ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  30. sergül, sanki acın gözle görülüyor, elle tutuluyor, o kadar yalın içten anlatıyorsun..Allah sabrını versin kardeşim..

    YanıtlaSil
  31. Allah ruhuna huzur versin, sabır versin... başka şey diyemem... senin için dua etmekten başka bir şey gelmez elimden...

    YanıtlaSil
  32. Ne denebilir ki gözyaşlarına eşlik etmekten başka...

    YanıtlaSil
  33. Sergul kato sen tek degilsin.o çocukta senin degildi.emaneti cabuk verdin sadece.bu dünyada hiç bişey bizim değil.bu dünya baki değil sınavda olduğunu unutma....

    YanıtlaSil
  34. Sergul kato sen tek degilsin.o çocukta senin degildi.emaneti cabuk verdin sadece.bu dünyada hiç bişey bizim değil.bu dünya baki değil sınavda olduğunu unutma....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söyledin ve hepimiz aydinlandik. Şimdi her şey daha güzel. Sagol!

      Sil
  35. Canım ablam, Allah çok çok sabır versin, seni çok seviyorum dualarım seninle

    YanıtlaSil
  36. Canım ablam, Allah çok çok sabır versin, seni çok seviyorum dualarım seninle

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. Sergül hanım benim Zeynep' im de 10 Haziranda melek oldu. Tam 8 aylıktı. 8 ay hiç belirti vermeden beyninde büyüyen 10 cm tümör aldı götürdü kızımı. Efsun gittiğinde nasıl üzülmüştüm. Arkasından benim kızım da gitti. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki. "Hayat devam ediyor" diyor ya herkes. Nefes almayı hayat sanıyorlar. Her nefes alan yaşamıyor. Maalesef kızlarımızın nefesi durdu ama bizim ki durmadı. Mecburen yaşamakla, yaşamak istemek arasında dağlar var bilmiyorlar. Bilmesin kimse zaten. Düşmanım yaşamasın bu acıyı.Allah yardımcımız olsun. Sabırların en büyüğünü nasip etsin.Zeynep ve Efsun cennet bahçelerinde elele oyun oynuyorlar eminim. Biz de onlara layık olup cennette ebediyen onlara sarılıcaz inşallah tek hayalim bu.Sevgiler Ankara'dan

    YanıtlaSil
  39. Dün akşam tesadüfen instgram hesabınızı gördüm. O andan itibaren blog, youtube, ekşi sözlük ne barsa okudum, izledim hala da devam ediyorum. Bu yazdıklarım bir işe yarar mı bilmem ama bir yol arkadaşın daha var artık senin için dua eden, yanında olup elini sıkı sıkı tutmak isteyen.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül