3 Haziran 2015 Çarşamba

Lamy Safari 2015 Neon Lime



Geldi yine yılın bu zamanı. Lamy Safari 2015 yılını Neon Lime olarak belirledi. Ben dahil birçok Lamyseveri oldukça sinir etti.  Hatta birçok kişi de Safari ile yollarını ayırdı.

Ben de rengi pek beğenmesem de almadan da duramadım.


Lamy son 3 yıldır kafayı 'neon' ile bozdu. Neden böyle yapıyor anlamıyorum. Yıllardır bütün bloglar, forumlar morrrrr diye bağırırken bu neonlara anlam veremiyorum.

Yukarıda 2013 neon yellow, 2014 neon coral ve 2015 neon lime


Sanki az yeşil vardı da yenisi eklendi :(


Soldan sağa: Neon Yellow, Green Apple, Neon Lime ve Lime

Ben Safari ile yollarını ayıramayanlardanım, çok seviyorum napayım modundayım :) Siz aldınız mı 2015 rengini?

Diğer Lamy yazılarım

Lamy Dosyası için buraya tık tık 

Neon Coral Bottled Ink Limited Edition için buraya tık tık 

Mutluluk Bazen Tayvan'dan Gelir için buraya tık tık 

Lamy Safari Green 2012 için buraya tık tık 



3 yorum:

  1. Ben de dayanamayip aldim ama sevemedim. Bence alstar cok guzel bu yil, copper orange. Sen onlari toplamiyorsun galiba ama ben acikcasi safariden daha cok begeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Lamy'ler muhteşem :) bende yalnızca safari serisinden bir adet neon pembe var. Ama bitmesin diye kıyamıyorum resmen. Ben aynı şekilde Pilot Kaküno kalemleri de çok ama çok seviyorum. Ne yazık ki TR'de yok :( Ondan da bir adet numunem mevcut :).

    YanıtlaSil
  3. bende ilk lamy dolma kalemim bu olunca rengini çok sevdim ama kesin bıkıcağım neon renklerden:

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül