9 Haziran 2015 Salı

İnstagram ile Pazartesi #183

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Efsun ilk aşılarını oldu. Aşıya gitmeden önce çekilmiştik bu fotoğrafı, herkes aşı sonrası çekildiğini düşündü cevap veremedim tek tek.

Sosyal medyada sürekli karşıma çıkan Kafka Okur dergisini çoook merak ediyordum. Sevgili Melek'in hediyesi oldu bütün sayıları. Melek yine beni mahçup etti yani. Çok teşekkürler yol arkadaşım.



Bizim kızla yürüyüş yapıyoruz zaman zaman. Seviyor arabada olmayı :)

Hamileyken ehliyet sınavından kalmıştım. Yine gideceğim sınava, kazanırım inşallah! Dualar, enerjiler ve iyi niyetleri alayım bu tarafa.


Annem bizim mini bahçeye bir şeyler ekti. Onlardan bazıları mini domatesler ve patates :) İlk hasatı yaptık. Yeşil domatesi ben koparmadım, kendi düşmüş.


Analı kızlı :)


İşte böyle geçti bir hafta. Japonya'da yağmur ayına girdik. Havalar pek iç açıcı değil. Gerçi sizden öğrendiğime göre Türkiye'de de aynıymış durumlar.

Umarım bu hafta da çoook güzel geçer hepimiz için.
                                                   Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

6 yorum:

  1. İyi haftalarımız olsun cancazım....Efsun lu İnstagram ile pazartesiler daha bir güzel oldu.....yerim onu ben....çokkk tatlı maaşallah...evet buralarda da kapalı havalar,yağmur,serin....geç gelip geç gidiyor yaz....öpüldünüz şekerler.....:)

    YanıtlaSil
  2. Efsun lokum, lokum... şansı da bahtı da yüzü gibi güzel olsun inşallah. Allah hep iyilerle karşılaştırsın yavrularımızı. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Aynen Sergül abla bir türlü yaz gelmedi dolusu,yağmuru haziran ayında dışarı çıkarken yanıma hırka alsam mı diye düşünmezdim hiç.İnşallah geçersin ehliyet sınavını ablacım.

    YanıtlaSil
  4. kuşum doğumunu takip edemedim
    gözün aydın
    allah sağlıklı huzurlu bir ömür versin
    mutluluğun sonsuz olsun...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısınız maşallah size:) Her gün biraz daha büyüyordur eminim güzelin:)
    Yeşil domateslerden zeytinyağlı pirinçli yemek yapabilirsin çok güzel oluyor ben geçen sene denemiştim:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Ben videolarınızı bu hafta gördüm. İlgimi çektiler. Ve şimdi neredeyse hepsini izledim sayılır. Japonya ya ilgi duyuyordum zaten. Videolarınız izlenmeye değer, eğlenceli ve bilgilendiriciler. Ben sizin çalışıp çalışmadığınızı eğer çalışıyorsanız ne iş yaptığınızı sormak istedim. Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül