10 Ocak 2010 Pazar

Refresh!


En son yapılan market ziyaretinde dikkatimizi çekti bu yeni içeçekler.%100 olmaları da ektrası :)
3çeşidini aldık denemek amaçlı.
Soldan sağa -Limon-Passion fruit ağırlıklı
Yeşil elma-Lime
Greyfurt-limon
Şimdi yeşil elma-lime olanını içiyorum.Dili azıcık burkan bir tadı var ama güzel :).Çünkü ben bir ekşi hastasıyım.Limon yemeye bayılırım :D Ortaokuldayken bana yazılan bir arkadaşım her sabah limon koparır getirirdi gönlümü çalmak için :D
Haha bir anı geldi aklıma.Balıkla yeni sevgili olmaya başladığımız dönemde Sermoon'la birlikte evlerine ziyarete gitmiştik.Sermoon'un aşçı olduğu öğrendiklerinde Türk yemeği yapmasını istediler.Sermoonda bir balık yemeği yapmıştı üzerini limonla süslemiş.O dönem bende japonca yok gibi birşey :) Babası Sergül -look look dedi bana (onda da ingilizce sıfır:D ) baktım.
Pişmiş limonun yarısı kesti yedi -o bana bakıyor -ben ona.İkimizdede tepki yok.Sonra balık tercüme etti bana Babam sana show yapıyor limon yedi bak dedi.Ben de pişmemiş limonu kütür kütür yedim gözünün önünde :DDD asıl showu ben yaptım yani.Hahaha Meğerse Japonya'da çiğ limon yiyebilmek maharetmiş :)
Balık içeceksiz duramaz.Sanırım zayıf olmasındaki en büyük etken bu.Ben 1 bardak bitirene kadar o kaçıncı bardağa geçiyor bilmem :) Bazen bulaşık yıkarken şok oluyorum 2 kişi bir günde birsürü bardak kullanıyoruz.
İşte böyle yeni sebze ve meyve sularımız nedeniyle başınızı ağrıttım :D
Sizin favori içeceğiniz ne?

14 yorum:

  1. bende sivisiz duramam ama neden balik enkste gibi zayif deilim :(((( yahu benimn kulaklari cinlasin bi ustam vardi limonu butun yerdi saglikli die:DDD

    benim favori icecegim EFES :)))birde COLA birde KAHVE birde SIRINCE SARABI birde MATCHA birde O-CHA :))))

    YanıtlaSil
  2. balik eniste demek istedim canimm

    YanıtlaSil
  3. maalesef ki en kötüsü sanırım kola kola kola!
    bir gün midem isyan edecek bu gidişata:)

    YanıtlaSil
  4. Elmalı soda!!! Bu yüzden o yeşil elmalıyı merak ettim çok :)

    YanıtlaSil
  5. vaay balıgın gonlunu lımonla celdın yanı:P

    ben de ayransız yapamam

    YanıtlaSil
  6. güzel olsa gerek :))
    öpücükler sana

    YanıtlaSil
  7. canımmm sana gün ışığı ödülü yolladım...

    http://stylebydemlin.blogspot.com/2010/01/gun-isgg-odulum.html

    YanıtlaSil
  8. Ayran ve çay :) Bir de yazın renkli renkli hoşaflar:)

    YanıtlaSil
  9. hıfffhhhş okurken ağzım sulandı

    YanıtlaSil
  10. favorilerim, sarap, bira, kahve, cay :)) cok saglikli secimler degil mi?:))
    saka bir yana cok fazla meyvesuyu icmiyorum. arada cranberry iciyorum. burada cok tercih edilen birsey bu.

    bugunlerde ise evde chai tea latte yapiyorum kendim ona dadandim.

    canim ya nereye yazacagimi bilemedim. Japon kahvaltilari nasil oluyor? yada sen evde klasik zeytin peynir'li Turk kahvaltisimi ediyorsun?

    YanıtlaSil
  11. Ben ne alkollü ne de gazlı içecekleri içemiyorum ama deli gibi su içerim gün boyu hep şişe elimde yada çantamda olur. Bir de Dimes'in %100 üzüm suyu ve elma suyu favorimdir. Portakal suyu ise en iyi Tamekte oluyor. Adanada olduğumda ise her gün nar, portakal ve havuç suyu karışımı içiyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ben ne alkollü ne de gazlı içecekleri içemiyorum ama deli gibi su içerim gün boyu hep şişe elimde yada çantamda olur. Bir de Dimes'in %100 üzüm suyu ve elma suyu favorimdir. Portakal suyu ise en iyi Tamekte oluyor. Adanada olduğumda ise her gün nar, portakal ve havuç suyu karışımı içiyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Yaaa ben oradayken hep Mango aromalı bir içecek alırdım. Adını hatırlayamadı; ama harikaydı bunlarda bana onu hatırlattı...:(

    YanıtlaSil
  14. ah benim favori içeçcğim her zaman çaydır ama soğukta colayı tek geçerim:)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül