4 Ocak 2010 Pazartesi

Ha Gayret

2010 geldi geçiyor bile ben hala uyuşuğum.Biz ilk 2 kişilik yılbaşımızda hiçbirşey yapmama hakkımızı kullandık.Aslında planımız vardı ama balğın morali çok bozuk olduğu için üzerine gitmedim.Ben olsam bende üzgün olurdum.--Aramızda sorun yok sorun balık ve ailesi arasında oldu.
31 aralık gecesi çook normal ve sıradan geçti bizim için.Pijamalarımızla dizi izleyerek geceyarısı oldu.Saat 00:10 da Sermoon arayınca kutladık birbirimizi o derece yani :)


1 Ocak günü de balık keyifsizdi.Mecburi mutfak alışverişimiz için evden çıktığımızda yeni rota belirledim kendimize.Direk alışveriş merkezine gittik.Birbirimize hediyelerimizi almış olmamıza rağmen.Tekrar hediye aldık :) İlk resimdeki gözlükler Eylül ayında almıştık ikimizde.Severek kullanıyoruz ama balığın gözü son çıkan modellerdeydi epeydir.O mutlu olsun diye zorla gözlükçüye soktum onu.İşte benim hediyem hem ona hem kendime.Siyah balığın -kırmızı benim.


Ve işte balığın da bana hediyesi :) Wii+ Fit plus.Aldığımızdan beri balık daha çok üzerinde :) Twitterde söylemiştim.Hem Wii fiti hem de kocamı kaybettim diye.
Şimdilerde morali daha iyi balığın .Ben grip olmak ile olmamak arasındayım.Karamel hanımda 20 saat uyuyor desem yeri.O bize alıştı biz ona çook alıştık.
Haberler böyle

2010 güzel bir yıl olsun hepimiz için!


13 yorum:

  1. En iyi yılbaşı evde kutlanır, boşver..
    Sorunlar çözülsün,bol hediyeli, mutlu, sağlıklı bir yıl olsunn ;)

    YanıtlaSil
  2. Hzurula gecirin de yeni yılı ha evde kutlamışsınız ha sokakta..berabersiniz ya..o wiifit bana lazım olacak heralde yakında hehehe.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel hediyeleşmişsiniz :D
    Moraller düzelsin biran önce..
    İyi yıllar canım..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yıl olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  5. sakin girmişsiniz hepimiz öleydik aslında.çevrende bağıran çağıran birileri olmayınca insan anlamıyor da yeni bir yıla girdiğini.siz mutlu olun yeter...

    YanıtlaSil
  6. sakinlik iyidir canım ..her ailede de olur böyle şeyler..hediyeler süper olmuş çifter çifter:)

    YanıtlaSil
  7. en iyi yılbaşı programı PTT dir yani pijama terlik televizyon:)) Biz de öyle yaptık hemen hemen.

    Sağlıklı mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  8. hediyleşmişsiniz ne güzelbirde birlikte ve mutlu olmanız en güzel şey zaten umarım sorunlar hallolur sevgiyle kal nice güzel yıllara:)

    YanıtlaSil
  9. Mekanın ne önemi var bir tatlı huzur varsa gerisi tefferuat
    MUTLU SENELER

    YanıtlaSil
  10. Yerin mekanın ne önemi var bir tatlı huzur varsa gerisi tefferuat MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  11. ohh ne güzel bu aralar benımde doktora gidip cam değişimi yapmam gerek.. çerçevelerinizş beğendim ben çerçeveli çok kullanamıyorum nedense...
    uyuyşuklugunda geçer en kısa zamanda cnaım cım iyi bak kendine..
    balığada söyle üzülmesin dğzelir inş. herşey...

    YanıtlaSil
  12. serrose'cum umarım şimdi herşey yolundadır.. gözlükleriniz (çerçeveler yani) çok şık, benim de yeni çerçeveye ihtiyacım var üstteki gibi çerçevesiz miii alttaki gibi kemik çerçeve miii kararsızım :( gerçi ben lens takıyorum gözlüğü zorda kalmadıkça takmam ama şart evde bulunması.

    YanıtlaSil
  13. Nazo

    Dogru diyorsun canim sagol.amin hepimiz icin insallah

    Tanyasum

    Huzurla gecti cok sukur.Alis geliyor ya wiifite gerek kalmaz kostur pesinde :D


    Flame
    Duzeldi cook sukur .IYi yillar size de


    Fotograf penceresinden

    Amin tesekkurler

    tarcin
    sagol canim tesekkurler


    Ghanima

    Oyle oldu vallahi :D


    Laleablacim

    Hakikaten PTT yaptik biz :) Tesekkurler hep beraber

    Gamzeli anne

    Sagol canim tesekkur ederim.

    Nazpek
    Haklisin tesekkurler
    Mutlu seneler

    tugbatugba
    bende kullanamiyordum :D ilk gozlugum cerceveliydi sadece.Bu ikinci oldu.
    Amin insallah sende iyi bak
    Sagolasin

    Marjo
    Yolunda cok sukur simdilik:D
    Ben cercesizlerle daha rahat ediyorum :) cerceveli balik istedi diye aldim.Onemli olan rahatligi en ideali hafif olmasi bence.Lens alasim var benim de.
    Kesinlikle haklisin sart insan bazen useniyor degil mi?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül