19 Aralık 2009 Cumartesi

Serlife

Uzun süre önce başladı bizim hikayemiz. 2002-2003 sanırım samimiyetimizin miladı. Öncesi merhaba merhaba idi. Günlerden birgün benim için önemli olan birine kocaman bir hediye almıştım. Elim kolum da doluydu tabii. O halde minibüse binmeye çalışırken -yardım edeyim -dedi merhabalık tanıdığım çocuk. Seve seve attım kucağına yükümün yarısını ''o günden beri taşıyor ya '' . Minibüste yanyana oturduk. Okuldan dönüyordu (lise bilmem kaçtı) elinde romanlar vardı. Dikkatimi çekti. Hemen kitaplardan sohbet açıldı. Dilerse benim romanlarımı ödünç verebileceğimi söyledim. Ama kitabıma iyi bakması ve 1 haftada geri getirmesi şartımın olduğunu da ekledim.
 Hemen kabul etti. O akşam bizim eve geldi 3 kitabımı alıp gitti. 3 -5 gün sonra evi aradı, müsaitsem kitapları geri getirecekti. İnanamadım bu kadar kısa sürede okudu ha dedim kendi kendime. Evleri bize yakındı, hemen gelmişti. Utangaç kapının önünde bekliyordu. Kitapları verip geri gidecekti. Sermoon sesimizi duyup kapıya geldi. Kısaca tanıştırdım. Sermoon zorla içeri davet etti. Mahçup içeriye girdi. Sohbet ettik, kitapları okudu mu diye testten geçirdim. Belirli bir süre sonra gitti. Arkasından sohbeti bitmedi. ---Sermoon bayıldı ne tatlı çocuk-- davet et gene gelsin dedi.

Sonrasında çook fazla zaman geçirmeye başladık. Kitaplar, müzik, yabancı dil, ortak tanıdıklar, tabu , gezi , bar, deniz derken biz birbirimizsiz yapamaz olduk.
Adı Sercan ablam Seray ee ben Sergül. Uzun süre önce kendimi Serrose yapmıştım. Sonra Seray Sermoon oldu ve en son aramıza katılan Serlife oldu. Herkes bizi kardeş sandı bozmadık, anne ayrı baba bir kardeşiz dedik-kekledik dünya alemi :)


Bu koca yürekli adam böyle girdi hayatımıza. Merak ediyorsunuz değil mi kim bu diye. Bu adam bizim herşeyimiz. Önceleri herkes yadırgasa da bu sıkı-fıkılığı artık herkes kabullendi. Biz üçümüz birbirimizi sonradan bulan kardeşleriz, dostlarız. Sanmayın çok iyi anlaşıyoruz ama birarada olmaktan çook zevk alıyoruz. Her birimiz farklı yönleri ile tat katıyor.
Herbirimiz kendine buyruk, farklı telden olunca tartışmalarımız da bir o kadar çok oluyor.Birbirimize kızarız, küseriz ama biz bizsiz yapamayız. Ortak hayallerimiz var.,Bir gün gerçek olacak.O gün gene biz beraber olacağız yanyana .


Balık önceleri azıcık kıskansa da Sercan'ı yüzyüze tanışıp ,bizi bir arada gördükten sonra o da kendine kardeş ilan etti Sercan'ı :))) balığın en büyük şoku, Sercan'ın bizim için Japonya'ya gelmesi oldu. Canım benim 3 ay birlikte yaşadık. O sürede balık da yeterince tanımış oldu :)
Zaten Sercan'ı sevmeyen ölsün!! 7 den 70 e uyum sağlayamayacağı kimse yok. Her ortamın adamı. Leb demeden anlar cümlemizin sonunu. En çok bu huyunu severiz zaten :) Bir de güzel fal bakar! Bana baktıkları hep tutar. Ailemizin İngilizce tercümanı :) Düğün zamanı gönüllü rehberimiz oldu canım benim.





Daha anlatacak çok şeyim var. Yazıp -silip duruyorum. Canım kardeşim benim seni ne kadar anlatsam bir o kadar az kalıyor. Yetmiyor bildiğim hiçbir kelime, sıfat seni anlatmaya. Evet çok banal ama sen hakikaten anlatılmaz -YAŞANIRSIN!
Ortam adamı , can yoldaşım, dert ortağım. Ablan olmaktan gurur duyuyorum ve eminim Seray da
duyuyordur.
İyi ki varsın İyi ki tanıdım Seni
Seni çok çok çok seviyorum!
Blogger dünyasına hoşgeldin!!! Yolun hep açık olsun.
Pazarlama, işletme , network alanında yazacak bildiğim kadarıyla bence bir göz atın.
Seveceksiniz!
ama her zaman en çok ben seveceğim :)))









16 yorum:

  1. Dostluğunuz kardeşliğiniz hiç bozulmasın, entresan bir tanışma ama bugünlere kadar gelmesi sizin ve onun candan ve içten olmasının sonucu
    Blog dünyasına hoşgeldin Serlife

    YanıtlaSil
  2. BİZİM MAHALLENİN ÇOCUĞU SERCAN!!!!
    CANIM YAAAA!!!! SENİN DÜĞÜNÜNDE NASIL DELİ DİVANE OLDU VALLAHİ, GERÇEK BİR KARDEŞ GİBİ!!! BLOG AÇMASINA SEVİNDİM,HEMEN SAYFASINA ZİYARETE GİDİYORUM,SÖKELİ BLOGGERLERİN HEPSİ YENİKENT MAHALLESİNDEN ÇIKIYOR FARKINDAMISIN SERROSE'UM!!!!

    YanıtlaSil
  3. insanın gerçek dostlarının olması çok nadir oluyor maalesef ..değerini bilmeniz süper bişey:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir yazıydı canım dostlugunuz daim olsun her dönem...

    YanıtlaSil
  5. Dost gibisi yoktur..hele de kardeşten öte olduysa..keyfini cıkarın.

    YanıtlaSil
  6. dostlugunuz daim olsun film tadinda bu oyku cok hosuma gitti:)

    YanıtlaSil
  7. Yelda

    Amin canim cok tesekkur ederim.Hosbuldu :)

    Egeli
    Evet ablacim :) Olsun tabii ablasi evleniyorr :) Git git ablacim bak bakalim.Hakikaten oyle denk geldik farkimiz var ayolcum :)
    Optum seni


    Ghanima
    Evet haklisin.Cok sukur biliyoruz :)

    tugbatugba
    amin canim sagolasin

    Tanyasum
    aaa cumartesi sen blog okurmuydun ayol :))
    Oldu oldu candir o can :)sagol canim

    beste
    begenmene cok sevindim.Amin

    YanıtlaSil
  8. var ya Sergülcüm gözlerim dolu dolu okudum. Umutlandım, heo polacak böyle dostluklar diye. Sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  9. Herkese çok teşekkür ederim.Yorumların hepsi bir birinden güzel bu güzel yazıya bende biraz olsun cevap vereyim dedim.Bu mükemmel yazının mükemmel sahibine;

    Bilmiyorum şu anda yazdıklarım senin bu güzel yazına karşı neler hissettiğimi anlatır mı?Hani demişsin ya yazında anlatılmaz yaşanır işte budur bizim hikayemiz aslında yaşayan bilir ne hissetiklerimizi ne düşündüklerimizi; bilirmisiniz benim bir hamurum var malzemelerimi Serrose ve Sermoon koydu.Sonra bunu kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğrumaya başladılar.Bilmem budur sanırım en güzel kıvamı.Halen yoğururlar. Bir de en ufak bişe gelse başıma taaa Japonya’ları ararım ne yapayım ne edeyim die, başlar hemen bak böyle söyle demeye biricik ablalarım.Ne çok şey öğrendim sizden ve halen öğreniyorumda.Serrose ayrıdır benim için beni kültürlü yapan, bana yolumu gösteren, ışık tutan elini verendir ‘O’ benim için.Sermoon’dur beni erkek yapam, bana cesaret veren, adam gibi adam olmayı öğrtendir ‘O’ benim için. Evet belki biyoloji bilimi hayır desede ablalarımdır onlar benim. Daha ötesi yoktur benim için ve evet dahası yoktur sevgimi paylaşacağım 3. Bir Kişi. Seviyorum hemde çok herşey den herkesdden çok.İyiki varsınız İyiki varsın SERROSE’UM…

    YanıtlaSil
  10. çok tuttum bu hikayeyi,hakikaten çok güzel,umarım hep de böyle devam eder...

    YanıtlaSil
  11. isimlerin benzerliği çok ilginç kan bağı olmasa da kader karleşliği sizinki ne güzel

    YanıtlaSil
  12. Okudum cumartesi bak hehehe.

    Yogadaydım..dersim bitti..yarenlik ettim..seni okudum...kucak..

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir dostluk. Resmen özendim...

    YanıtlaSil
  14. hiç tanımadığı bir insana karşı bile o kadar sıcak kanlı olan bir insan, tanıdıklarına karşı daha ne kadar sıcak kanlı olabilir diye düşünmedim değil karşılaştığımda. :p dostluğunuz daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  15. Daim olsun dostluğunuz 😃✌️

    YanıtlaSil
  16. Dostluğunuz hep devam eder inşallah :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül