2 Aralık 2009 Çarşamba

Etsy Alışverişim

Bugünümü güzelleştiren işte yukarıdaki 2 zarf oldu :) İlk zarf sevgili Ferahfeza'nın Ferahfeza design adlı Etsy dükkanından geldi.
Ferahfezanın dükkanında gezerken magnet setini gördüm.Benim olmalı dedim hemen attım sepete :)
Magnetlerim çok şık paketin içinde geldi.Bir alıcı olarak hoşuma gitti.Şık ve sağlam paketlenmiş.
Canım benim kart da yollamış sımsıcak notuyla.Çok teşekkür ederim.Bu benim 2. Ferahfeza kartım oldu.
En kısa sürede mektubunu cevaplayacağım canım.Aklımda :)

İşte magnetlerim yerini buldu .Nasıl olmuş?



Diğer alışverişim sevgili Nicoleta hanımın colex adlı dükkanından oldu.
Çok iyi bir satıcı.Ürünüm sağlam ve şık paketlenmişti.
İşte yukarıda görünen masmavi gözlü kediyi görünce nasıl almadan durabilirdim ki :)



Pijamalı oluşumu umursamadan taktım hemen boynuma.Şaşkın bakışlı mavişim benim :)
Nicoleta hanım camdan harikalar yaratıyor.Bir uğrayın bence dükkanına.



Ve bu alışverişin hediyesi telefon süsü uğur böcüğüm.Yapraklar ekledim ona aç kalmasın diye :)
Bayanlar ellerinize sağlık.
Çok memnun bir alışveriş oldu benim için.
Teşekkürler.

12 yorum:

  1. hepsi harika görünüyor.güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. hepsi de çok güzel, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. ayy çok güzeller kedi ayrı güzel magnetler ayrı güle güle kullan canm

    YanıtlaSil
  4. Canım hepsi çok şık iyi günlerde kullan öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan kedişli kolyeye bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller canım
    güle güle kullan
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde kullan.uğur böceğinden bendede var.

    YanıtlaSil
  8. Çok cicilerrrr.Gülegüle kullan canımmm.

    YanıtlaSil
  9. bende etsy ekarşı zor duruyorum nasıl alışveriş yapıyorsun paypal ile mi bir anlatsana bir ara

    YanıtlaSil
  10. bende etsy ekarşı zor duruyorum nasıl alışveriş yapıyorsun paypal ile mi bir anlatsana bir ara

    YanıtlaSil
  11. :))) Yeni gordum :)))
    Cok hos olmuslar dolabinin uzerinde...Gule gule kullan canim, begenmene sevindim...Sorunsuz ulasmasina da :)))

    Optummm

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül