28 Haziran 2008 Cumartesi

Türkiye'ye gitme hazirliklari 1


İnşallah kısa bir süre sonra Türkiye'ye gideceğim.Şimdiden ne alsam ne yapsam telaşı sardı.Kimsenin gönlü kırılmasın diye iyice düşünmek lazım.Bugün günlük mutfak alışverişi ile başlayan maceram bir ressam edasında son buldu.Yeni bir alışveriş merkezine gittim.Aylak aylak gezerken bir mağaza buldum.Düz renk alışveriş çantaları buldum hemen alayım belki süsler püslerim diye düşündüm.Kasada kasiyer bana damgalarla birşeyler yazmak ister misiniz diye sordu.Bende olur tabi dedim.
Bakın nasıl ciddi ciddi çalışıyorum.Şapkamda iyi tesaduf oldu bugün :)

Anneme,ablama.ananeme ve teyzeme :) son halleri
Ve alışverişin sonu.Ben meyvesiz yaşayamayanlardanım ama Japonya'dakilerin hemen hepsi ithal olduğundan çok pahalı.Bende dayanıyorum Türkiye'de bol bol depolucam bedenimde :)
Bir adet karpuz 1780¥ yaklaşık ytl fiyatı 18 ytl sanırım.Ben şimdilik bakmakla yetindim.Bekle beni Türkiye ben geliyorum :)


3 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül