28 Haziran 2008 Cumartesi

İçimden Geldi


Epeydir yaz(a)madım aslında imkanım oldu ama içimden gelmedi.Benim öyle anlarım vardır durulurum ,hiçbişey yapmak gelmez içimden.Öyle bir dönemin sonlarındayım.Biraz biraz açılıyorum sanırım.Dün Japon&Türk derneğinin çay partisi vardı.Epey kalabalıktı hatta eğlenceli bile sayılırdı.Normalde bu saatte benim okulda olmam gerekirdi ama istasyona yürürken yarı yoldan eve döndüm içimden gelmedi okula gitmek.
Şimdi ise boş boş pcye bakıyorum acaba gitsemiydim okula diye içim içimi kemiriyor.Yukarıdaki fotoğraf klasik eski japon sokaklarına çok güzel bir örnek kendimi orda Bir Geyşa'nın anıları filminde hissettim.Kitabını da okumuştum.Film&kitap ikisinide sevdim.

2 yorum:

  1. Filmini izlemiştim. Merak ettim kitabını da okuyacağım bakalım inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Okuyacağım demişim önceki yorumunda kitabı ve gerçekten geçen sene okudum. Gayet hızlı akan güzel bir kitaptı. Filmde olmayan detayları görmek de hoştu.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül