19 Ağustos 2019 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #216


instagram kullanıcı adım:serrose
kitap hesabım: serrosevekitap
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:yilmazailesi6109
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Bugün Pazartesi diye uyandım.
Anneme Nefes'i verip, bilgisayarda biraz işim var diye de ekledim.
Henüz kahvaltımı bile yapmadan bu satırları yazıyorum.
Telefonumdan 'Book Club' listesini açtım. Enstrümantal müzikler var içerisinde.
Şu an Walk Towards Silence - Kasper Schill çalıyor. Listeyi Spotify üzerinde bulabilirsiniz.
Şu an çalan şarkı yukarıdaki fotoğrafımla çok uyumlu oldu.
Hayatımda en sevdiğim gün batımının karşısında böyle oluyorum ben.




Nefes'in ilk Kurban Bayramı!
Ne mutlu ki Türkiye'de olabildik.




Bu yaz ne yazık ki çok az gidebildik denize, ama olsundu!
İnşallah seneye daha çok gideriz.




Ahh sizi harika bir fotoğrafçı ile tanıştırmak isterim. Sevgili Öznur Nefes'in öyle bir fotoğraflarını çekti ki!
Ailece ağzımız kulaklarımızda.

İnstagram'da @oznurkaplan_photography olarak bulabilirsiniz kendisini.




Ve kapanış da benimle olsun. Ben 1 hafta sanarken 2 hafta ara vermişim yazıya.
Ama olsun bugün yazdım ya!

Güzel ama çok güzel bir gün ve hafta diliyorum hepimize.
Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

7 yorum:

  1. Sana ve size de şahane bi hafta olsun dilerim. Fotoğraflar şahane, maşaallah <3 Nefes'i öpersen sevinirim benim için, bi de o minnak ayaklarını öp ltf <3 bi de ananeye çok sevgiler, ellerinden öperim, bu yıl tarhana yaptı mı?
    Allah'a emanet olun <3

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'ye hoşgelmişsiniz tekrardan :)))

    YanıtlaSil
  3. Böyle habersiz yazı paylaşman ve girdiğim an görmem... En güzel sürprizlerden biri.Buraya daha çok uğra güzel kadın. <3

    YanıtlaSil
  4. Sergül hanımcığım, yeni bir etkinlik başlattık. Keşf-i Blogger etkinliği, sayfamdan ulaşabilirsiniz. Sizi de etkinlikte görmek isterim. Link https://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html?m=1

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli görünüyor. Yazılarınızda sayfa aralığı ekle kullanmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Yazılarına hayran oluyorum Sergül abla iyiki varsın

    YanıtlaSil
  7. Yazi yazmak kadar iyi gelen bisi varsa sergul abla seni okumak takip etmek 🤗

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül