26 Eylül 2018 Çarşamba

Yeniden Anne Olmak



Düşünmeden, taşınmadan, plan yapmadan sürpriz bir şekilde hamile kaldım.

Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren başladı benim için zorluklar.

Fiziksel olarak harika bir gebelik yaşasam da işin psikolojik kısmı çok zorladı beni.

Kıpırdadı mı, kıpırdamadı mı en basit soruydu kafamdaki diyeyim siz anlayın.

40 +2  oldu ve hala gelesi yoktu bizim kızım.
Sanırım benim sancı üretmeyen ya da sancıyı anlamayan bir bünyem var.

Gece 2'de herkes yattığında karnım gerilmeye ve bir şeyler olmaya başladı.
Herkesin dediği gibi bel ağrısı, karın ağrısı, adet sancısı ya da ishalmişim gibi bir hal değil de bir şeyler farklı hissi oldu bende.

Saat 3 olduğunda artık dayanamayıp Yoshi'yi uyandırdım.
Sanırım bu sancı diye.
Hemen giyinip oturma odasına indik, annemleri uyandırdık.

Ben ne olduğunu algılayamadığım için anlatamıyordum da.
Annem ve Yoshi de buna yorum yapamıyordu ne yazık ki.
Sonra telefondan sancı aralıklarını ölçtük.
Emin olmamakla beraber 5-6 dakika çıkıyordu.
Hastaneyi aradık ve hemen gelmemizi söylediler.

Ben gülerek gittim hastaneye, ağrılı, sancılı ama gülerek.
Gülmenin salgıladığı hormon sebebi ile daha kolay bir doğum olsun diye sırıtıyordum sürekli.
Ben sırıttıkça annem ve Yoshi de sırıtıyordu.
Hemen sancı odasına alındım, Nst'ye bağlandım.
Doğal sancılarla doğum sürecim başlamıştı.
Ben hala sırıtıyordum.
Saatler 8'i gösterdiğinde ben artık yorulmuş, kafama binbir düşünce doluşmuş ve karamsarlamıştım.
Zaten bir ilerleme de olmuyordu.
Bu süreci böyle uzatmak bebeğe iyi gelmeyeceği için suni sancı vermeye karar verdiler.
Hem doğal sancı, hem suni sancı ile yeni bir süreç başlatıldı.

Veee olanlar oldu.
Serum takıldıktan sonra ben kendimi psikolojik anlamda kaybettim.
Hani durmadan, düşünmeden beni vurdukları konu var ya.
Hani benim unuttuğumu, umursamadığımı ya da abarttığımı düşündüğünüz şey!

İşte o beni aldı, yerden yere vurdu.

Şöyle ki Efsun, onu doğuruşum, onu kaybedişim, bu bebeğe de bir şey olacak, olabilir, olmasın
yerine ben öleyim duygusu beni aldı, parça parça parçaladı.

ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre bağıra bağıra, hıçkıra hıçkıra ağladım.
Sonrasında ise beynimin, düşüncelerimin kontrolünü kaybettim.
Ben öleceğim, kalbim duracak, nefes alamıyorum
beni kesin, bebeği alın diye feryat ettim.
Herkes durumumu bildiği için beni sakinleştirmeye çalışsalar da ben odadan bile çıktım.
Koridorda yardım edin lütfen, ben öleceğim bana inanmıyorlar diye feryat ediyordum.

Tabii zihinsel durumum böyle olunca, sancılarla savaşacak gücüm olmadı.
Beynimin çok az bir yüzdesi Sergül topla kendini diye cılız bir sesle bana seslense de, ben korkularıma teslim olmuştum.

Tabii arada bağıra çağıra sancılara da teslim oluyordum.
Derken beni doğum odasına aldılar.
Orada da 1:30 saat boyunca Japonca bağırdım.
Yapamıyorum
Acıyor
Olmuyor
Yapamıyorum
Olmuyor
Acıyor diye
Birbuçuk saat bağırmışım.
En son çığlığım ise Türkçe anneee yeterrrr olmuş.
Ve Nefes Aika dünyaya gözlerini açtı.

Bu süreci böyle anlatmak hiç benlik bir şey değil. Benim anlatacağımdan, anlatmak isteyeceğimden fazlası var burada.
Çok fazla detay vermek istemediğim.
Ama anlattım
çünkü ne kadar zor olduğunu bilin istiyorum
benimle aynı süreci yaşamış
kişilere karşı bilerek ya da bilmeyerek acımasız olmayın istiyorum
evladını kaybetmiş biri varsa yanınızda, yörenizde
onun ne düşündüğü
ne yaşadığını
nasıl dayandığını
bilmenize imkan yok!
anlamanıza da imkan yok ki inşallah hiç bilmeyin, hiç anlamayın!

Hadi yenisini yap demek çok kolay
ama o süreci taşımak çok zor
hamileliğinden doğumuna kadar
doğdu bitti mi bitmiyor.
Ben sabaha kadar nöbet tutuyorum başında, uyuyamıyorum.
hıh dese elim ayağım titriyor
geçecek mi bilmiyorum ama
herhangi bir anneden 63646902 kere daha fazla korkuyorum.

sobaya elini değdirmiş bir çocuk, bir daha sobanın yanına gidemez ya
onun gibi düşünün

Yani aslında susun belki de susmak en güzeli.
Ha illa açılacaksa o ağız.
güzel şeyler söyleyin!
En çok ona ihtiyaç var.
Yaparsın, aslansın, kaplansın, geçti, bitti
Her şey çok güzel
gibi

Yeniden anne olmak dünyanın en güzel şeyi inkar edemeyeceğim
Ama kendimi hiç bu kadar kırılgan ve güçsüz hissetmemiştim.
Korkuyorum
Korktuğum için daha da korkuyorum!
Allah'ım diyorum
sen kalbime ferahlık ver!



Bu fotoğrafım ağlatıyor beni.
Yüzüm sanki acının gözle görülür hali gibi!
Bittiği için rahatlamış ama...
Neyse...
Çok şükür bugünüme!


181 yorum:

  1. Sen dünyanın en güzel annesisin ❤️ Hayat sana yeniden bir nefes verdi ���� Bütün güzel günler sizin olsun

    YanıtlaSil
  2. Ağlaya ağlaya okudum Sergül abla, sen bu hayatta adı altın harflerle yazılası kadınsın. Attığın her adımda Allah sana güzellikler getirsin, korkuların yerini keyifli neşeli günlere bıraksın tez zamanda. Gezi videolarında gördüğümüz o yemyeşil yerlerde aldığın ennnn derin nefes gibi iyi gelsin sana minik Nefes, sizi çok ama çok seviyorum. Seni ve güzel aileni. Allah'a emanet ol ❤

    YanıtlaSil
  3. Seni seviyorum Sergül. Büyüğümsün ama öyle içten geldin ki bana dostum gibisin. Ne gösterdiysen o kadar tanıdım seni ve çok sevdim. Bağımlın oldum. Çok güzel yazıyorsun. Kızdığında da, sevindiğinde de çok içtensin. Sahicisin. Gerçeksin. Seninle hiç tanışamasak da ben seni hep sırf bunun için seveceğim. Allah sana gönül ferahlığı versin. Yardımcın olsun hep yanında olsun. Çok konuşmak bir işe yaramaz. Sadece içten bir şey söylemek istiyorum. Seni seviyorum. Ve daima mutlu olmanı istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kurban olurum vereneeee. Okurken yaşadım seni gözümde bir damla yaş ama yüzümde aptal bir gülümseme. Biz seni tanıdık bildik ögrendik. Bu kadarını bile paylaşmıcağını düşünürken bak ankatabilmissin az da olsa :) Muhteşem bir annelik duygun var ve en güzel şekilde başarıcaksın ben bundan eminim! Nefes görgülü, bilgili, akılcı ve tıpkı annesi gibi yüreğiyle hareket eden bir kız olucak... Hadi Sergül arkandayız!! :)

    YanıtlaSil
  5. Bütün güzellikler sizinle olsun, sen mükemmel bir annesin❤️

    YanıtlaSil
  6. Sen tanıdığım belki tanımıyorum gördüğüm diyeyim en güçlü insanlardan birisin bunu teslimiyetine bağlıyorum ve gıpta ediyorum sana, inan Sergül inan başaracaksın en güzel şekilde üstelik,Dilerim Nefes Aika hanımın en güzel günlerini göstersin rabbim ve dilerim son nefesine kadar yanında olsun nefesin💜💜💜

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hem çok güzel duygular hemde en ağır bir imtihan ve acının ardından rabbim sana tekrar bir mucize göndermiş bebeğin sana ve ailene hayırlı olsun sağlık lı hayırlı evlat olsun bundan sonra yüzün hep gülsün

    YanıtlaSil
  8. Ateşin etrafında gezen ateşte yananı anlayamaz derim her zaman. Ateş senin yangın senin acı senin... ne söylesem kalbine su serpemem ama tek birşey var söyleyeceğim: Seni çok seviyorum öpüyorum bütün acılarından. Nefes Aika'ya hayırlı sağlıklı uzun ömürler diliyorum. Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  9. Okuyamadim gercekten yarisinda aglattiniz beni su an hic tanimasam da gelip size sarilmayi boyle simsiki tutmayi o ladar cok istiyorum ki Allah anali babali hayirli uzun omur versin bebeginize biraz toparlaninca sonjnu da pkumak icin gelirim Insallah

    YanıtlaSil
  10. Ateşin etrafında gezen ateşte yananı anlayamaz derim her zaman. Ateş senin yangın senin acı senin... ne söylesem kalbine su serpemem ama tek birşey var söyleyeceğim: Seni çok seviyorum öpüyorum bütün acılarından. Nefes Aika'ya hayırlı sağlıklı uzun ömürler diliyorum. Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  11. Nefes size büyük destek ve neşe kaynağı olacak eminim, ilk 6 aylık bebeklerde bütün anneler çok tedirgin oluyor ben hep çenesine dokunurdum dudağını büzerdi ohh derdim yaşıyor:) inşallah çok kolay bebeklik dönemi olur rabbimin yardımı ile işini kolaylaştırır bu minik ama evine çok güzel bir güneş doğdu tadını çıkarmanızı gününüzün keyifli geçmesini çok istiyorum hoşçakal :)

    YanıtlaSil
  12. Yazıyı okuduktan sonra bir 10 dk duvara boş boş bakıp düşündüm, kelimelerin anlamsız yetersiz olduğunu düşündüğüm bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  13. Nefes; size nefes, deva, yeni bir dünya olsun inşallah. Onunla iyileşin, onunla yeniden başlayın. Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  14. Bizi de aglattin abla. Umarim harika bir hayatiniz olur. Yalnız hissetme artık. Güçlü bir insan ol kendin için, Nefes'in de bu vicdansiz dünyada ayaklarinin üzerinde korkusuzca durması için.

    YanıtlaSil
  15. Allahım korkularından emin kılsın seni güzel yüreğin kadar güzel bir ömür sunsun evladına ❤️ Üzülme sıkılma güzel anne allah yanında melekleri yanında evladınla sana uzun güzel ömürler nasip etsin anlayamam seni ama hep dua ederim yüreğin ferahlasın diye ���� Sabah sabah ağlattın ya ��

    YanıtlaSil
  16. Sağlıkla ve mutlulukla yasayacaginiz çok guzel gunler var önünuzde. Nefes senin gibi bir anneye sahip oldugu icin cok sansli😊. Sevgiler IZMIR'den.

    YanıtlaSil
  17. Allah size ve bebeginize ve butun sevdiklerinize uzun, mutluluklarla dolu, huzurlu ve her seyden once saglikli bir hayat versin insallah. Sabrin sonu selamettir. Tabiki yasananlarsan sonra korkacak, panikleyeceksiniz ama hepsi gececek insallah. Anneliginiz hayirli olsun.

    YanıtlaSil
  18. Ya Sergül çok güçlü bir kadınsın. Nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama kalbinin güzelliğini bize çok iyi yansıtıyorsun. Sen aslında bilmesen de bana bir konuda çok iyi bir rehberlik yapıyorsun. Allahım gülen yüzünü soldurmasın. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. Kalemin de yuregin de o kadar güçlü ki inanıyorum hersey daha da guzel olucak Sergul:) Mis kokulu,bol uykulu zamanlar sizi bekliyor.Iyiki dogdun Nefes,iyiki doğurdun Sergul. Simdi zaman Nefes'le birlikte büyüme, öğrenme yasama zamani..

    YanıtlaSil
  20. ♥️♥️♥️♥️♥️

    YanıtlaSil
  21. Sanırım ilk defa yazıyorum size yaşadıklarınızı evet biliyoruz ama sizi gibi hissedemeyiz. Nefes bebek ile bütün bunların üstesinden geleceksiniz ve biz de buradan bunu göreceğiz. Bence herşey çok güzel olacak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Sen bu dünyada ki en güçlü annesin. Ve sen herşeyi en laiki ile yapabilecek ve yeni bir Nefes alıcak annesin. Sen hep herşeyin üstesinden gelmiştin ve her zaman da geleceksin. ��������

    YanıtlaSil
  23. Gönlü güzel olan güzel günler görür.içinde iyilik olan iyilik bulur 😊 sen güzelsin ve iyisin.Gerisini Allah'ın izniyle düşünme.güzel kalpli insan ❤

    YanıtlaSil
  24. Analı babalı büyüsün.Gözün aydın. Hoş geldi kızın dünyamıza.

    YanıtlaSil
  25. Nefesin sende hayat buldu cok guzel gunler seni bekliyor 😊 icini karartma mutlu ol hep 🎈

    YanıtlaSil
  26. Nefes'in de senin de sağlıklı olmanıza o kadar sevindim ki... Korkman çok normal ama sen güçlüsün, gücünün farkına var. Buraya kadar gelebildin bundan sonrasını da daha kolay atlatacağına inanıyorum. Gönlünü ferah tut. Çok seviyorum seni😘😄

    YanıtlaSil
  27. Doğumda aynısını hissettim Sergül. Titredim doğurana kadar, ağladım, bağırdım. Büyütürken de acı çekiyorsun ama kimse anlamıyor. Kaybetme korkusu ile savaşmak o kadar zor ki. Bunu bir yaşayan anlar. Bir gün Japonya'ya geleceğim ve seninle dertleşecegim Sergül. O zamana kadar sen de bu konuları konuşabilecek kadar yüzleşeceksin acılarla. Öperim çok süt kokulu kuzundan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Allahım hep iyi günler göstersin sizlere.Nefes Aikayı sağlıkla huzurla musmutlu büyütün inşallah. Güzel günler göreceğiz bir de bakmışsınız koskocaman olmuş minik meleğiniz . hoşgelmiş Sefa’lar getirmiş annesinin yüreğine

    YanıtlaSil
  29. Tüğlerim diken diken oldu, çok güzel dile getirmişsiniz hissettiklerinizi. Anlamak güç anlamak imkansız tam manasıyla. Diliyorum nefes hanım nefes olsun ömrünüze���� Çok seviliyorsunuz güçlü kadın ve bir o kadar da hayranlık uyandırıyorsunuz�� izmirden kucak dolusu selamlar sevgiler ��

    YanıtlaSil
  30. Öncelikle bol nefesli günleriniz olsun herşey mucizedir ve herşey göründüğünden daha da iyidir�� minik nefesiniz hoş geldi hayatınıza , hayatımıza ���� korkularınız da muhakkak ki haklısınız ama lütfen bilinçaltının me ma eklerini önemsemediğini sadece dediğinizin köküne indiğini ve onu kodladığını unutmayın..o yüzden nefesle çok güzel bir ömrümüz var ve her an daha da güzelleşiyor,,kızım çok sağlıklı çok mutlu çok huzurlu..ben ise daha keyifli daha rahat kaygılarımdan arınarak anın tadını çıkarıyorum gibi olumlu cümleler kurun lütfen her gün çünkü çok geçmeden siz inandıkça bilinç altınız bunu kabul edip enerjinizi o yönde salgılamış olacaksınız inşaallah���� Ve efsun kuzusu...Allah’ın size yaşattığı tek sınavınız olsun..iyi tarafından bak bir gün bi yerde güzel bi aile olarak buluşacaksınız bu şahane���� 2.Allah senden aldığını başka bi silüetle sana geri verirmiş ve öyle de oldu ne kadar muhteşem ne kadar güzel değil mi���� İyiki doğdu nefesin iyiki��

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel anlatmışsın en güzel dilekler senin olsun 😊

    YanıtlaSil
  32. Ah ağlattin ya sabah sabah :) hıçkırıklara bogulmamak icin hızlıca kapattım sayfayı, yorum bırakmak için geri döndüm şimdi. Bişey de diyeceğimden değil ya, buradayım demek için yalnızca. seni çok seviyorum Sergül, kimse üzmesin artık seni. Birlikte, sağlıklı, mutlu, uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  33. Ben çok zor bir hamilelik ve çok zor bir doğum geçirdim. Kimsem yoktu yapayanlizdim. Seni çok iyi anlıyorum diyemem ama seni dusunuyorum. Seni Allah için seviyorum benimle bı alakam olduğun için değil. Demem o ki eğer dünyanın bir ucunda ki bir insan senin için dua ediyor, yazını okuyor ve hissedebiliyorsa Allah seni çok seviyor demektir. Dualarım hep sana senin gönlüne. Yanlız değilsin. Ve sen harika bir annesin. Nefesin daha iyi bir annesi olamazdı. Rabbim onun yüzü suyu hürmetine ikinizede en güzel nefesleri o nefesleri nefeslerle huzuru versin. Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
  34. İnsanlar konuşuyor ne olduğunu ne yaşadığını bilmeden sadece konuşuyor. Ben üç buçuk yaşında annemi kaybetmişim. Babam asla yanımızda ölümü konuşamaz annemi anlatamaz bana. Ama küçüklüğümden beri o kadar çok ah vaha o acı doku bakışlara maruz kaldım ki içimi acıtan. İnsan bakma diye karşıdakinin gözünü oyası geliyor. Neyse büyüdüm ve anne oldum yani aradan 20küsür yıldan fazla geçti. Oğlum üç buçuk yaşına geldi ve bende her gece bir korku bugün öleceğim yarın öleceğim oğlumu yalnız bırakacağım nasıl dayanacak buna diye diye ağladım geceleri. Sonra kendimi düşündüm nasıl atlatmışım basıl alışmışım basıl annecimin gelmeyeceğine ikna etmişler diye beni. Demem şu ki geçmiyor biz yaralıların yarası kabuk da tutmuyor hep taze en küçük bir darbede kanıyor ama öyle dışına doğru değil içimize doğru. Kendimiz kendimize yara bandı olmayı öğrendik biz. Kendimize geçecek demeyi kendimize unutturmayı hatırlatmamayı. Sizler sadece şefkatle bakın sevgiyle ama acımadan bakın yeter bize. Seviyorum seni sergül. Bir ömür mutlu olasın.

    YanıtlaSil
  35. Sen harika bir annesin..❤️ Soluksuzca okudum yine yazını! Nefes..küçük surat❤️. Kalp kırmak en büyük günah! Senin o güzel ve aslında cok yıpranmış olan kalbini, boş konuşup kıranları da Allah ıslah etsin! Yanındayız, yalnız değilsin Sergül’üm❤️ boş yapan cahiller olduğu müddetçe, karşılarında seni sevenleri bulurlar!! Hadi bakalım hodri meydan!
    Siz yeter ki üzülmeyin, bir ömür mutluluk,sağlık,huzur yanıbaşınızdan ayrılmasın. Sizi seviyorum Kato ailesi❤️

    YanıtlaSil
  36. sadece şu insan hani görmeden de sever ya ... öyle işte seviyorumm seni .... birde sen nelerin üstesinden geldin korkma Allahım sana güç kuvvet versin herşey bak nasıl güzel olucak inşallah ... bu arada hamileliğinde çok daha güzelleştin şimdide ayrı bi güzelsin ... maşAllah Allah sana sağlık sihat versin gerisi çok güzel olucak Annesi kızında sende çok tatlısınız (yazım da hata olduysa almancılıktan kusura bakma olurmu öptüm çok)

    YanıtlaSil
  37. senin durumunu yaşamış biri olarak seni okadar iyi anlıyorum ki ne desem boş ama allaha şükürler olsun ki bir tane daha güzel masum bir evlat daha verdi darısı benim ve tüm isteyenlerin olsun.sen çok iyi ve çok güçlü bir annesin sergulcüm biliyorum dışarıdan öyle gözüküyor ama içind e ne fırtınalar kopuyor yosi için de aynı şekilde ama lütfen efsunun hep kalbinin en önemli yerinde ve derinliklerinde kalarak yeni bir sayfa yi açmayı dene ve kötü şeyleri aklına getirme içini ferah tut.allahin sevdiği kulusun biliyorsun değil mi seni okadar çok seviyor ki nefesi ni armağan etti.hadi bakalım bundan sonra efsun kalbinde sen yosi ve nefesin le beraber güzel günlere yelken ac ve güzelliklere doğru gidin olumsuzlukları kulak arkası et nolursun.bu arada allah nazarlardan korusun ve en kısa zamanda toparlanman ümidiyle sevgiyle kal.özlem E.

    YanıtlaSil
  38. Ne güzel bir isim, 41 kere maşallah...
    Tüm güzellikler sizinle olsun...

    YanıtlaSil
  39. Güzel yürekli sergül❤️
    Hamılelık surecını ogrendıgımden berı senle yatıp senle kalkıyoruz cok sukur geldı kızımız dıyorum cnkü evladımdan ayırmıyorm senı sen aılemız oldun en hassas noktamız oldun ıyıkı guzel yuregınle bızım hayatımıza kendı hayatına bızı dahıl ettın����
    Dualarımızla kalbımızle hep yanındayız Allah hep saglık huzur mutluluk nasıp etsın ınsallah ❤️

    YanıtlaSil
  40. Herşey çok güzel olacak ������

    YanıtlaSil
  41. Sergül hanım size oyle guzel seyler yazmak ıcınızd su serpebılmek ıstesemde bu duyguları kelımelere dokmeye ımkan yok. Inanın bır akrabam kadar cok sevıyorum sızı. Guclu kadınlar guclu kadınları anlar. Evet zorlanacaksın, korkacaksın, aglayacaksın, endişeleneceksın. Ama sergul sen basaracaksın. Sen muthiş güçlü muthiş becerıklı bir insansın. Bu kadar sene de cok ıyı tanıdım senı. Soke gelınıyım bende ıstanbul da yasıyorum. Bir denk gelemedı tatıllerımız yoksa hep senınle tanısmak ıstedım :) senı mutlu gordukce ınan ıcım freahlıyor. Allah ım aılenıze saglık mutluluk huzur dolu bır omur versın. Bence senı cok guzel gunler beklıyor.. bırak kendını toplamak zorunda degılsın acını da yasa mutlulugunu da mınık Nefes zaten nefesın olup senı toplayacak zamanla. Suan hormonlar cok karısık zaten her duygu katlanıyor. Hayatta hıc bırsey ıcın kendını suclama sen cok ıyı bır insansın. Ve hayatın senı sınama seklı bıle senı kotu edemefı. Saygıyla egılıyorum onunde. Senı cok seven ıstanbul da ki kız kardesın..

    YanıtlaSil
  42. Nasıl içten nasıl samimi yazmışsın. Yazmasan da bizim gibi hayatın zorlugunu tadmış kişiler, duygularını anlardı.... Her saniye ağladım okurken. Nasıl Rabbime teslimiyetin, hayranım. Nasıl güzel bir annesin... Nefes Aika ve Yoshi Enişte ile bu çekirdek aile daha da büyüyecek inşallah. Tekrardan tebrik ediyorum, bebeğin hayırlı ugurlu olsun ❤

    YanıtlaSil
  43. Sana kotu yorum yapanlari asla anlamayacagim. Empati yapmaktan yoksunlar. Vicdan sifir. Yazdiklarin okadar insani ki her annenin bunu icinde hissetmesi gerekir. Insallah nefes sana nefes olur, ilac olur. Nefesle birlikte butun korkularinda biter insallah.

    YanıtlaSil
  44. Sen nasıl güçlü nasıl güzel bir anne oldun ablacım💕 Bizi de ağlattın ama bundan sonrakiler mutluluk sevinç ağlamaları olur inşaallah Sen süperdin süpersin ve böyle olmaya devam edeceksin!

    İsmiyle yaşasın nefesine nefes katsın ailesine sevdiklerine gurur kaynağı Annesi gibi akıllı ve güzel yürekli ayrıca anneli babalı hayırlı mutlu ve huzurlu yaşamı olsun inşaallah

    YanıtlaSil
  45. Hayat sana güzellikler getirsin.Bir solukta okudum.Dilin kemiği yok malesef.Konuşulanların insanı nasıl kırdığını tahmin edemiyorlar.İzmir den sevgililer❤

    YanıtlaSil
  46. Yapardın sen Sergül yaparsıın, öyle güçlü bir yüreğin var ki yaparsın allahın izniyle. O’na sığın ve başka bir şey düşünme ♥️

    YanıtlaSil
  47. Sakın güçsüz hissetme kendini, artık senin gücün nefesin olacak. Ona sımsıkı sarıl. Korkma hersey çok güzel olacak, sen mükemmel bir anne oda mükemmel bir kız çocuğu olacak. Rabbim ailenize uzun ömürler versin. Korkma sergül sakın korkma, korkularına yenik düşme, Allah sana ilacını gönderdi, onunla nefes alacaksın, Cook mutlu olun, bütün kötülükler uzak olsun size. Senin için dua eden birsürü insan var. Dualarla koruycaz seni, etrafına kalkan olacak bütün dualar. Tanıdığım en güçlü kadınsın, sen güçlüsün yaparsın başarabilirsin. Sadece seni çok iyi anladığımı bil istedim, oğlum 1bucuk yaşında yandı çok feci bir şekilde ve ben etrafında pervane heran birsey olacak korkusu. Güçlü insanların imtihanlarida büyük oluyor. Ama biz anneyiz güçlüyüz öyle olmak zorundayız ve bunu başarabiliriz. Ellerimiz bir olmasada kocaman yüreklerimiz bir bizim, ve senle birlikte yüreği atan tüm annelerin. Iyiki tanıdım seni. Hersey güzel olacak. Allaha emanetsiniz 💜

    YanıtlaSil
  48. Rabbim sağlıkla buyutmenizi nasip etsin İnşallah.Yurekten diliyorum.bence o kadar insanın bunu yürekten dilemesi seni ferahlatsin.su dünyada en yüksek güç duadır.Duaaa

    YanıtlaSil
  49. çok şükür bitti gitti.şimdi bebeğine sarılma öpüp koklama zamanı. allah iyi günlerini göstersin, analı babalı büyütmeyi nasip etsin. herşey iyi olacak inan.sevgiyle kal güzel kızım.

    YanıtlaSil
  50. Seni o kadar iyi anlıyorum ki yaşanış şekli farklı olsada acı aynı bende insanlar tarafından.çokça hırpaladım bilirim...hoşgeldi Nefes o senin ve eşinin nefesi birlikte iyi olacaksınız dualarındasın unutma seviyorum seni

    YanıtlaSil
  51. Geçti Sergül, Nefes'le önünüzde harika bir ömür var. Beraberce nice nice yıllar çoook güzel günler görün, hep gülün, sağlıkla, mutlulukla.

    YanıtlaSil
  52. Aslansın, kaplansın, çok güzelsin.... bunlar az bile. Sen en iyisisin. Blog okumayı seninle sevdim, çünkü dibine kadar yaşatıyorsun. Yazacak çok şey var ama kelimeler kifayetsiz... hoşgeldin nefes aika... annene,babana ve bu kocaman aileye:))

    YanıtlaSil
  53. Canım Sergülüm seni daha çok yeni tanıdım ama endişelerin o kadar tanıdık ki. Nefes Aika senin yaralarına derman olacak inşallah, tüm kalbimle inanıyorum birlikte yenilenip, yeniden büyüyeceksin onunla.

    YanıtlaSil
  54. İnan gozlerim dolu dolu okudum yazini sen gonlunu ferah tutki nefes inde ferahlasin Allah anali babali buyutsun. canim dunya nin obur ucunda seninle sevinen seninle huzunle nen dost larini unutma emi guzel gozlum 💓

    YanıtlaSil
  55. Canım benim sen şahane bir annesin.❤❤❤

    YanıtlaSil
  56. Her şey güzel olacak.. Dualarım ve kalbim sizinle, Nefes’imizle🙏🏻♥️

    YanıtlaSil
  57. Sandığından da güçlüsün çünkü sen bir annesin hemde harika bir anne 😘❤️
    Rabbim gönül ferahlığı versin, çok güzelsiniz maşallah size 🙏

    YanıtlaSil
  58. "Ve Nefes Aika dünyaya gözlerini açtı." cümlesine geldiğimde artık göz pınarlarımda biriken yaşlar akmaya başladı. Tüm o anlar gözümün önünde canlandığında içimi sızlatan ama her şeye rağmen bana güç veren duygunun bir tarifi yok.
    Kendimce üstesinden gelemeyeceğimi düşündüğüm zorlukları "bu yaşadığın nedir ki.." diye atlatabilmeme yardımcı olan güçlü rol modelim... Her fırsatta "Toparla kendini Sergül" telkinlerinle, dilinden düşmeyen şükürlerinle üstesinden gelemeyeceğin bir zorluk yok! Bakara suresinde geçtiği gibi "Allah hiçbir nefse gücünün yeteceğinden öte yük yüklemez."
    Nasıl güzel gönüllü, güçlü ve umut dolusun. İyi ki ben ve benim gibi pekçok insanın yoluna ışık oluyorsun. Dualarımız sizi korusun.

    YanıtlaSil
  59. Ağlattın beni Sergül... Dilerim bundan sonra her şey çookk güzel olur. Sen çok güçlü bir kadınsın Nefes de uslu bir kız olacak hiç üzmeyecek annesini. Yol arkadaşlarının en güzeli, hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  60. Plansız bir bebek ya Nefes, inanıyorum ki Allah katından sana nefes olmak için gönderildi o melek. Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  61. Her şey daha güzel olacak ! Nefesle daha parkta koşup oynayacağın günler gelecek ve ben o süreçte de burda senin yazdıklarını okumaya fotoğraflarına bakmaya şuan seninle nasıl üzülüyorsam o zaman da seninle mutlu olmaya devam edeceğim. Sen Harika bir kadınsın! ❤️

    YanıtlaSil
  62. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  63. Allah bağışlasın sizi maşallah sergülcüğüm
    Nefes olsun size Nefesi ile upusun sağlıklı bol şanslı ömrü olsun
    kocaman sarılıp öpüyorum güzeller güzeli anne kocaman yürekli anne seni

    YanıtlaSil
  64. Canımsın nasıl da güzel bir yüreğin var. Duygularını bu kadar güzel anlatamazdın. Kızınla güzel Nefes ler alın gülümseyerek. ❤️

    YanıtlaSil
  65. Rabbiimmm kalbine ferahlık versin GÜZEL Sergül.Yavrunuzla bir ömür boyu sağlıklı ve mutlu yaşayın dilerim.

    YanıtlaSil
  66. Rabbiimmm kalbine ferahlık versin güzel Sergül💜Yavrunuzla sağlıkla ve mutlulukla yaşayın.

    YanıtlaSil
  67. Annesin sergül! Herkesten iki kat! Herşeyden iki fazla ama bir eksik annesin!
    Yavrularını herşeyden çok sevdiğine ve ölene kadar seveceğine eminim.
    Nefes ile bu cihanda efsun ve nefes ile her iki cihanda mutlulukların olsun.
    Allah başka acı göstermesin herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  68. Bunca insanın dualarındası, inşallah her şey gittikçe daha kolay olacaktır. Allah yardımcınız olsun, her Nefes'iniz mutluluk getirsin <3

    YanıtlaSil
  69. Herşey geçecek herşey güzel olacak sen çok güçlüsün rabbim güzel günler nasip etsin aileni sana seni ailene bağışlasın inşallah

    YanıtlaSil
  70. Aman da aman bebiş hoş gelmiş. Herşey cokk güzel olacak. Allah hayirla huzurla büyütmeyi nasip etsin maşallah

    YanıtlaSil
  71. En temiz kalpli, en iyi niyetli, en güçlü ve en güzel annesin ❤ senin kötu kalpli insanlara en güzel cevabın o güzel kalbin ❤

    YanıtlaSil
  72. Sen çok iyi bir annesin, kaldı ki hangi anne kötüdür. Herkes elinden geldiğinin en iyisini yapar. Yaşadıkların çok zor herkes anlayamaz damdan düşeni damdan düşen anlar misali. Ama şuan böyle olmanda sebep hormonlarda var. Lohusalıkta sana şuanda köstek olabilir amaa bilmiyor ki karşısında Sergül var. Yakın zamanda gidecek. Korkularının olması sabaha kadar beklemeler vs. Vs. Çok normal. Kendini güçsüz hissettiğin an Nefese sarıl öp kokla gücün yerine gelecek. Sen harika bir annesin, Nefes çok çok şanslı. Hayatınız neşe mutlulukla dolu olsun. Güzellikler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  73. Canım benim öncelikle hayırlı olsun. Nefes melek hoşgeldi. Çok şanslı bir çocuk o senin gibi bir anneye. Yoshi gibi bir babaya, Şerife teyzem gibi bir anneanneye sahip olduğu için. Dualarımız hep seninle. Yaşadığın acı olayda hiç tanışmıyoruz ama sana binlerce kez dua ettim. Allahım Sergüle sabır ver güç ver diye. Şimdide Allahım sağlık sıhat huzur mutluluk ver Sergül ve ailesine diye edeceğim. Tüm videolarını severek takip ediyorum. Ama sanırım en hosuma gidenler Yoshi ile yeni restorantlara gidip keşfetmeniz ve japon yemekleri :)) Buda dipnot olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  74. Evet zor, çok zor, hep korku hep endişe ama bu noktaya gelmiş olman o endişelere dönüp koca bir gülüş atman demek zamanla. Kendine izin ver, geçecek, hafifleyecek... Sen hem zeki hem de sağduyu sahibi bir kadınsın, bir süre sonra bu endişelerle gerçekleri dengeleyeceksin ama şimdi erken. Herşey yeni başlıyor ve heryerde pembe pembe
    kalpli balonlar var ...Biraz zaman çokça sevgi.. Biz seni çok seviyoruz, evimizin kızı derler ya öyle birşey. Nefes'e, kendine, ailene, hayata bi de istersen bizlere sıkı sıkı sarıl hep beraber çıkalım... Vee tabiki yaparsın, aslansın, kaplansın, geçti, bitti
    herşey çok güzel 🙏❤️😚

    YanıtlaSil
  75. Nefes Aika ile aşka merhaba. Güzel isimli tatlı yavru, annene ve babana hep rahatlık, ferahlık, huzur ve ismin gibi nefes vermen dileğiyle.. Sergül, sen bana anlayışlı olmayı öğrettin, yazdıklarını okudukça yazdıklarımı daha iyi okumam gerektiğini anlıyorum. Hep karşımdakini düşünerek konuştuğumu zanneden ben, hassas konularda daha da ihtimam göstermem gerektiğini anladım������Korktuklarından emin , umduklarına nail olasın ������������

    YanıtlaSil
  76. Korkmakta endişe etmekte çok haklısın ama geçicek merak etme zamanla bütün korkuların biticek inşallah mutlu sağlıklı neşe dolu bir ömrünüz olsun iyiki doğdun nefes 🙏

    YanıtlaSil
  77. Allah'ım... yazınızı okurken nefesim kesildi,kendi dogum hikayemi istesem bir başkası bu kadar guzel hissedip yazamaz,ayni duygulari yasamisiz. Mutlu son olsun her daim insallah... hosgelmis yeni Nefesiniz ��

    YanıtlaSil
  78. Canım benim, sen çok güçlü ve harika bir kadınsın. Her şey çok daha güzel olacak emin ol. Kalbine İnşirah Suresi ferahlığını diliyorum Nefes Aika ile güzel günler başladı bile:) Daha güzelleri de yakındır emin ol güzel kardeşim.

    YanıtlaSil
  79. Ne desem bogazim dugum olmus ne desem bilmedim Allahım kimseye çekmeyeceği yükü yuklemezmis ya iste öyle sen ojadar güçlüsün dmekki uzun ve saglikli analı babalı büyüsün nefes ❤ İzmirden slmlar

    YanıtlaSil
  80. Uzulmeyin her sey cok guzel olacak! Siz bunun da ustesinden gelirsiniz ben buna cok eminim. Ben kuluma iki emniyeti birden vermem, iki korkuyu da birden vermem."
    Sizi bir korkuyla sinayan bir daha sinamicak insh. Siz yavrunuza skica sarilin, opup oksayin. Bu anlar bir daha geri gelmicek neden kaygilara harcayasiniz ki! Yeniden tebrikler! Cok mutlu olun!
    Sevgilerle!

    YanıtlaSil
  81. Allahım beynime kadar tüylerim diken diken oldu rabbim bundan sonra güzel eylesin yüzünü bu minnosla guldursun dilerim rabbim den nedemek boş anlayamayiz ama güzel günler kapıda sergul um oldu çok güzel oldu nefes her daim nefesin olsun öpüyorum ikinizi de ����

    YanıtlaSil
  82. Ne güzel yazmışsın yine tüylerim diken oldu bundan sonra hersey güzel olacak nefes nefesin olsun kalplerini daima birlikte atsın sevgiler iyi olun 😍😘

    YanıtlaSil
  83. Allah'a çok şükür, Nefes Hanım dünyaya teşrif etti. Ne mutlu ona ki güçlü, bilinçli ve kendini güzel ifade eden bir annesi var. Maaşaallah nasıl tatlı bir bebek üstelik :) Annesinin gücüne güç katacak o bak görürsün. Annen yanında, eşin yanında, en önemlisi Nefes Aika yanına, inşaallah her şey çok güzel olacak.

    Yazdıkların için çok teşekkürler, okumak bile içimi acıtırken bunları tecrübe etmenin nasıl bir şey olduğunu tahayyül bile edemiyorum ama umarım yazıya dökmek, paylaşmak belki biraz iyi gelmiştir.

    YanıtlaSil
  84. Ne güzel ve ne hisli anlatmisin güzel kadin güzel Anne güzel insan iyi ki dogurdun hosgelmis kizimiz aramiza evimizin ve serrose grubumuzun en kücük en minik yol arkadasimiz hosheldin.
    Sen gercekten harika güclü ve muhtesem bir insansin sergülüm 😘🙏👍

    YanıtlaSil
  85. Allah gönlüne ferahlık versin.. Herşey harika olacak..

    YanıtlaSil
  86. Kuzum benim...seni milyonlarca yürek çok seviyor .seviyoruz...Nefesin sana nefes olur inşallah ..İkinizde en Emine .emanetsiniz..Herşey çoook güzel olacak..����

    YanıtlaSil
  87. Allahım kalbine ferahlık versin inşallah 40 günden sonra daha güzel olucak herşey lohusaligi bitir bi kuzucum. Aslinda yarı kirki çıkınca biraz daha rahatlıyor insan hormonlar normale dondugu icin, sende kademe kademe rahatlicaksin inşallah senle birlikte bizde tabi... sevincini içtenlikle paylaşıyorum kuzucum 5 yıldır sessizce takibimdesin. seni tanıyorum gibi geliyor beni tanımasanda. Allah kolaylıklar versin kendini uykusuz harab etme senin dinlenmem çok önemli biliyosun bebeğini Allaha emanet et dinlen içini ferah tut

    YanıtlaSil
  88. Maşallah size nefes olacak bu can her sey güzel olacak sen gördüğüm en güçlü annesin. Allah sağlıkla mutlulukla huzurla büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  89. Rabbim öyle bir güç öyle bir ferahlık versin ki içinize tüm korkular tüm olumsuzluklar uçsun gitsin�� anne değilim hislerinizi ne kadar tahayyül etmeye çalışsam da tamamen anlamam çok zor ama yine de okurken kendimi tutamadım. sizi çok seviyorum çok inanıyorum çok güzel bir kalbiniz, aileniz var sevgi ve zaman herşeyi iyileştirecek��

    YanıtlaSil
  90. Peki sancıdan bitmiş halde olduğun fotoğrafında bile güzel olman 🤷‍♀️💖 Evladınla, ailenle harika upuzun bir ömür dilerim. Gözünüz aydın ve daha nice aydınlık günlere 💖💖💖. Hoşgeldin Nefes 🐣

    YanıtlaSil
  91. Canım canım canım bu kadar korkma her şey çok güzel olacak. Çünkü sen çok güzel çok iyi bir annesin. Bak anneciğin de yanında o da yardımcı olur. Sen içinin güzelliği temizliği sayesinde her şeyi başarırsın. Uykusuz gecelerinde sabır diliyorum. En güzel en neşeli günler seni bekliyor.

    YanıtlaSil
  92. Yaşadığın hezeyanı anlamaya çalışarak ve ağlayarak okudum..çok zor günler geçirdin buna hepimiz şahidiz.. defalarca yarana tuz basılmasına rağmen sen bunların üstesinden gelmeyi bildin..Mevla hiç beklemediğin bir anda yaralarınıza şifa yolladı.. Doğan her varlık kendi kaderiyle doğar bunu unutma.. aklına gelen fena düşüncelerin vesvese olduğunu bil ve onlara aldırma..gelecek güzel günleri düşün.. Allah hayırlı bereketli afiyetli uzun yıllar nasip etsin bebeğinizle sizlere..biz de buralardan ortak olalım mutluluğunuza inşaAllah��

    YanıtlaSil
  93. Nefes’in nefes olsun bütün ailene.. Allah yardımcın olsun hayatta herşeyin en güzelini nasip etsin.. 🤲🏼

    YanıtlaSil
  94. Ya gözlerim doldu ama ağlayamıyorum. O gözyaşı size gitmesin diye. Rabbim zorunu kolaylaştırsın. Nefes' e de hayırlı sağlıklı sıhhatli hep yanında olacağınız uzun bir ömür versin. Çok iyi bir annesin sen, unutma sakın. Sarıl kızına herşeyin çaresi sen o ve eşin. Herşey geçecek Allahın izniyle. Kocaman Öpücükler Kato ailesine��

    YanıtlaSil
  95. Okudukça ağladım, sizi bu duruma getiren insanlardan nefret ediyorum, sizi çok seviyorum her şey çok güzel olacak,siz çok güçlüsünüz ama sizi sözleriyle kıranlar çok aciz...

    YanıtlaSil
  96. Resimde en sonunda rahat bir Nefes almış gibisin. Mübarek olsun tebrik ederim. Tüm yaraların iyileşsin dilerim.

    YanıtlaSil
  97. Aglayarak okudum. Annemle seni cok seviyoruz. Sen uzgunsen uzuluyor mutluysan mutlu oluyoruz inan ki. Aklima geldikce dua ediyorum senin icin. Allah hepinize, bir arada geçireceğiniz, mutlu, huzurlu, saglik dolu, guzel, uzun bir omur nasip etsin insallah. Allah a emanet olun.

    YanıtlaSil
  98. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  99. Nefes her nefesinizde güç ve mutluluk versin,bir ömür yoldaşınız olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  100. "guzel gunler gorecegiz cocuklar
    motorlari maviliklere surecegiz"

    guzel gunler goreceksin Sergul. Nefes'le beraber derinlere dalacaksin, goklere cikacaksin ama hep gulumseyerek.

    YanıtlaSil
  101. Aslında yazmak istediğim çok şey var ama gözyaşlarım izin vermiyor.Nefes,nefes olsun sana can olsun.Öyle mutlu ol ki,acı dolu günlerini hatırlarken bile gülümseyebilesin <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  102. Merhabalar sizi yakından takip ediyorum ama nadir yorum yazanlardanım bu yazınıza da yapmadan geçmiim dedim 29 yaşındayım ve ben belkide sizin kadar güçlü birisi görmedim bu duygu geçişinide en güzel en iyi şekilde atlatıcağınızı biliyorum allah ta size bunun için güç kuvvet vericektir hiç şüpheniz olmasın çünkü artık bir nefesiniz var allah analı babalı büyütsün inşallah kendinize çok iyi bakın

    YanıtlaSil
  103. Hoşgeldin be Nefes ❤️ Ooohhhh be. Sergülcüm -demek istiyorum. Bu duyguların o kadar normal ki lütfen kendini anormal hissetme olur mu? Bunu hiçbir şeyle ilişkilendirme . Bunun senin kişiliğinle geçmişinle hiç bir alakası yok. Çünkü HORMONLAR BACIM �� geçecek . Yeri gelecek kucağında ağlamadan durduğu insanları boğasın gelecek, biberonu kıskanacaksın. Tükrüğü sütü genzine kaçınca delireceksin . Tırnaklarını kesemeyeceksin. Ama sen süper bir insansın herşeyden önce ve harika bir annesin . Efsun Nefes onlar çok şanslılar ki senin gibi güçlü çelik gibi bir anneleri var ve süper bir babaları var. Lütfen sen güzel yüzün kalbin gibi düşün. Herşey muhteşem olsun. Nefesini çek içine filmi başa sar görüntü bulanıklaşınca �� seni seviyoruz . Doyasıya sevin birbirinizi bu düşüncelerle kafanı meşgul etme . Şu hayatta her anımız o kadar kıymetliki biliyosun kıymetlilerimizden çalmayalım olumsuzluklar yüzünden. Seni seven be anlamaya çalışan Derya. Sevgiler ve öpücüklerimle.

    YanıtlaSil
  104. En güzel dualarımla dileklerimle yanındayım, bazen durup dururken aklıma geliyorsun ve dua ediyorum sana. Çünkü yapabileceğim bir tek bu var. Bazen yazarken bile korkuyorum seni incitecek bir kelime yazarsam diye. O yüzden okuyorum, takipteyim, seni seviyorum ve dua ediyorum, çok yazmasam da . Hep güzellikler içinde ol, o kocaman yüreğin gibi. 💙💙💙 Bana ve pek çoklarına ilham veren kadın.

    YanıtlaSil
  105. Nefes herseye iyi gelir saglıkla büyüt seviliyorsun memleketinden sevgiler Aydın’dan

    YanıtlaSil
  106. Sen dünyanın en mükemmel annesisin..����
    Duygularını yazıya dökütüğün satırları okurken ağladım allahım sana sabrın ve gücün en fazlasını versin ki zaten sen çok güçlü ve mükemmel bir annesin❤️
    Seni çok seviyorum canım ablam��

    YanıtlaSil
  107. Sen ne güzel bir insan ne güzel bir annesin... nefesin nefes hayat olsun sana...guclu kadın yürekli insan en guzel anne ve daha çok şeysin...gözün aydın rabbim sütüne bolluk enerjine enerji uykuna ferahlık ve evlâdın esin ve bütün sevdiklerinle mutluluk içinde huzuruna huzur katarak yasamanı daim etsin.cok seviliyorsun iyiki varsın yol arkadaşım...

    YanıtlaSil
  108. Harika bir anne, evlat, eş, abla olarak gorduk seni bizlere de uzaktan dost oldun arkadas oldun her anı yaşadık beraber nicelerine de şahit olacağız inşallah ama insanın görmeden sevmesini yaşadık beraber iyi ki varsın varsınız nefes hayatınıza yeni bir soluk olsun hoş gelmiş iyi ki size gelmiş harika anne sergüle, harika baba yoshiye nefes olmuş... O kadar çok geldin ki rüyalarıma öyle ağladım, güldüm ki seninle tanımadan ancak bu kadar se ilir. İyi ki varsın tanışacagız birgün yada belki de telefonla konuşacağız çok inanıyorum gurbette arkadaşım oldun .. Teşekkür ederim... Gurbet kardeşin mübra:) seviliyorsun hemde çooook

    YanıtlaSil
  109. Ben okuyamadım bile ağlamaktan . sen çok akıllı güçlü cesur ve kibar bir kadınsın. Nefes de senin gibi çok akıllı ve kültürlü bir kız olucak. Dünyada kötülük acı hiç bitmez ama mutluluk her zaman içimizde. Seni çok seviyorum. ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  110. Bir tek sen değilsin mutlu teyze oldum ben burda! Seni çok seviyorum çok. Dünyanın aydınlık suratı 🤗 Allah ım sana binlerce şükür. Gurur Gemici Arkalı

    YanıtlaSil
  111. Seni çok ama çok seviyorum Sergül. Yüz yüze hiç tanışmasakta yıllardır takibi bırakmadığımsın. Sen gerçekten çok güçlü bi annesin, buna emin ol. Herşey geçecek Allah’ın izniyle...Mutlu ol güzel kalpli kadın.

    YanıtlaSil
  112. Öncelikle tebrikler, güle güle sağlıkla büyüsün inşallah.senin acının yanında zerresi olamaz ama korkularını bir nebzede olsa anlıyorum.cunku bir önceki bebeğim karnimda öldü.o bebekten sonra bir oğlum daha oldu cok sukur.sen doğumu beklerken hep korktum ben, nolur kendini kaybetmesin, Allahim ne olur yardım et diye.o korku en şiddetli acılara, ağrılara bedel zaten.ama yavas yavaş azalarak geçiyor bunu bil istedim.yeni bebek yeni NEFES oluyor insana,eminim sizede... Allah yardımcın olsun....

    YanıtlaSil
  113. Merhaba guzel bayan gecmis olsun umarim cabucak gecer agrilarin sen guclusun ve sen iyi olmalisinli minik Nefese bakicak gucun olsun opuyorum Kanadadan selamlar

    YanıtlaSil
  114. Sergul abla sizi uzun zamandan beri takip ediyorum sizi cokkkk seviyorummm.sizi iyiki tanimisim iyi ki hayatima girdiniz.hersey cok guzel olucak allajin izniyle siz sadece allaha siginin o herseyin hayirlisini bizden daha iyi bilir.Siz sadece evladinizin tadini cikarin gerisi onemli degil hicbirseyi kafaniza takmayin.ve bizi sensiz birakma lutfen nefesli vidyolari heyecanla bekliyoruz allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  115. Hosgeldin nefes aika cokk mutlu ol ailenlee. cok tatlisinizz sergul youtube kanalinizza bayiliyorummm ozellikle market
    Poseti ve yemekler😍

    YanıtlaSil
  116. Sergülcüm Allah yardımcınız olsun...
    Sağlıkla uzun güzel bir ömrünüz olsun Yoshi Sen ve Nefes Bebeğin tüm dualarım seninle��

    YanıtlaSil
  117. Rabbim NEFES'in yar ve yardımcısı olsun ...annesi ve babasıyla sağlıklı mutlu uzunn ömür doya doya yaşatsın.Rabbim sanada yardımcı olsun Sergül kalbine ferahlık versin yavruna huzurla bakasın...Dualarım sizinle Allahım yardımcınız olsun☺

    YanıtlaSil
  118. En vgüze şeyleri hak ediyorsun... Hep birlikte, mutlu olun..Allah sizleri birbirinize bagislasin

    YanıtlaSil
  119. Bundan sonrası inş hep mutluluk gözyaşları olur. Hayat çok garip

    YanıtlaSil
  120. Sergül, biz seninle hiç tanışmadık ben 25 yaşındayım ve 18'imden beri sen bir şekilde hayatımdasın. O yüzden ablam sayılırsın. Çektiğin acılara iki damla gözyaşı ile ortak olabildim yine bu yazdıklarınla.
    seninle gerçekten gurur duyuyorum. Acını acım diye sahiplenmenle de, sevdiklerin için yaşamaya devam etmenle de! Şimdi ise yeniden anne olmak çok güzel demenle o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Bu mutluluğu hak ettiğini ve bir gün yaşayacağını biliyordum. Allah sana ve Nefes'e huzurlu, mutlu, sağlıklı ömür versin :)

    YanıtlaSil
  121. En güvenli makama emanet et onu, bizi bizden daha çok düşünen ve herşeyin dizgini onda olana. Sonra derin bu nefes al çünkü emanetin hic kimsenin zararı dokunamayacagi makamda. Allaha emanet.

    YanıtlaSil
  122. Sen mükemmel bir annesin ��

    YanıtlaSil
  123. huzurla sevgiyle büyüt bebeğini,gözünüz aydın olsun canim...

    YanıtlaSil
  124. Helal sana. Yüreğine sağlık . Mutlu anne Mutlu bebek unutma����

    YanıtlaSil
  125. Canim Sergulcum, laf olsun diye degil, cidden hissediyorum her sey cok guzel olacak! Samimiyetine, kalbine ama en cok da icindeki gücüne hayranim, yavrunla, esinle, ailenle en guzel gunler senin olsun <3

    YanıtlaSil
  126. Çok güzel, mutlulukla şansla dolu bir ömrü olsun inşallah güzel kızımızın.
    Size de çok sabırlı günler diliyorum. Plansız geldi demişsiniz ya aslında bence ruh ne zaman hazırsa bebek o zaman geliyor. Siz çok güçlüsünüz diye sabredemememiş olabilir Nefes kavuşmak için :) Sevgiler ve geçmiş olsun dileklerimle..

    YanıtlaSil
  127. Koccaman sevgiler gönderiyorum size...Maşallah... Hoş geldin Nefes Aika...<3

    YanıtlaSil
  128. Mutlu huzurlu sağlıklı ve şanslı bi hayatı olsun�� insanlar aşina olmadıkları acılar hakkında yorum yapıp ahkam kesmeye bayılıyo belki ama herkesin acısı kendi içinde, ondan başkası bilemez. Kötü yorumları hiç kafana takma, onlardan kat kat fazla iyi yorum, güzel dilek ve bol bol dua var emin ol. Günlük hayatımda tanıdığım bi insana nasıl mutlu oluyosam Nefes’in aranıza katılışına öyle mutlu oldum���� Bundan sonra hep güzel günler hep����

    YanıtlaSil
  129. Mutluluk ve sağlık sizinle olsun. 🙏

    YanıtlaSil
  130. Şansı çok bahtı güzel olsun ve siz hep birlikte güzel anılar biriktirip paylaşın insallah...

    YanıtlaSil
  131. Saglikla, sevgiyle, anali-babali buyusun, ne tatli bir bebek! Ismini de cok sevdim. Aika, sevdigin ve sevildigin bir hayati yasa bebegim, hep birlikte nice guzel yillara.

    YanıtlaSil
  132. Hoş geldin Nefes! Ne kadar şanslısın, daha şimdiden seni seven binlerce insan var :) Ve Sergül, Allah kalbine ferahlık versin! Güle güle büyütün miniğinizi <3

    YanıtlaSil
  133. Tebrik ediyorum Sergül. Güzel günlerde, sağlıkla ve hayırla büyüt inşallah yavrunu. Rabbim sana ferahlık versin, kaygılarından arındırsın inşallah. Allah' a emanet olun. Seviyorum seni ve aileni.
    Hatice

    YanıtlaSil
  134. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Çok anlamlı, keyifli bir yolculuk. Tebrikler..

    YanıtlaSil
  135. Herşey çok ama çok güzel olacak buna inanın 🙏🏻

    YanıtlaSil
  136. Allah analı babalı sağlıkla büyümeyi nasip etsin::))

    YanıtlaSil
  137. Bu heyecanlar tedirginlikler kaygılar anne olduğun anda başlıyor. Helede bir bebek kaybetmişsen. Bende ilk bebeğimi kaybettim. Ikinciye hamile kaldırımda ben yeniden bu acıya katlanamam doğurmayacağım dedim. Nasıl bir düşünceyse benimki. doktorumda dogurursan acın geçicek dedi. Evet sergulum kaygılar tedirginlikler le dolu bir çocuk büyütme serüvenim var anlat anlat bitmez şimdiki aklım olsaydı yapmayacağım bir sürü şey ama yaşamada öğrenemiyor insanoğlu. Sabahlara kadar uyumamak uykusunda parmağımı ıslatıp burnuna yaklaştırıp nefesini kontrol etmek.birgun geliyor kaygıların bitiyor çünkü okadar yoruluyorsunki teslimiyeti seçmek zorunda kalıyorsun. 64 yaşındayım 45 senelik evliyim oğlum 39 yaşında turizimci. Siz güzel bir ailesiniz hayatını kaygılarla karartmamani diliyorum sizleri seviyorum sağlıklı uzun ömürler diliyorum hepinize ve nefesinize.

    YanıtlaSil
  138. Sevgili sergul herşeyden önce Allah yavrunu analı babalı büyütmeyi nasip etsin.Sakin korkma sen büyük bir imtihandan geçtin sonundada ikinci evladını kucağına aldın Rabbime çok şükür.Simdi dua ile şükür ile evladını güle oynaya büyüt.Rabbim seninle minik meleginle unutma 😍😍😍

    YanıtlaSil
  139. işte bak Nefes geldi, Nefes oluverdi.
    Senin de hep dediğin gibi, Allah yardım ediyor.
    Çok sevdiğim sözü bırakıp, gülücüklerle kalplerle gidiyorum; Rabb'im ne eylerse, güzel eyler.

    Sen, ben ve bizim gibiler, gücümüz Rab'dan.
    Huzurunuz, keyfiniz, sağlığınız, paranız, neşeniz, mutluluğunuz, ağız tadınız daim olsun.
    Güzeller güzeli Nefes'e ve sana bir cumhuriyet taktım farzediver, ben de huzurlu uyuyayım .)

    Sevgiler, gülücükler size hepinize

    YanıtlaSil
  140. Yüreğinin en derinlerini paylaştın tüm benliğimde hissettim... yavruna sağlıklı musmutlu gülücüklerle dolu bir ömür diliyorum (çok şanslı bir bebek sana sahip sende ona tadını çıkar) kocaman dünyaya küçücük ellerinle el salla hoşgeldin nefes...

    YanıtlaSil
  141. Her şey çok güzel olacak. Sen mükemmel bi annesin seni çok seviyorum. Hep gülsün yüzün 🌹

    YanıtlaSil
  142. O kadar güzel bir kalbin var ki. Tanrı yüzünden gülücükleri hiç eksik etmesin.♡
    Seninle hiç tanismadik muhtemelen de hic tanismayacagiz ama... Yine de seni cok seviyorum ablacım. Ablamla yasit olduğun icin böyle hitap ettim. Kendine dikkat et. ♡

    YanıtlaSil
  143. Canım Sergül o kadar acıyor ki içim bu yazini okuduğum da kaçınci okuyuşum inan bilmiyorum.. Kelimeleri toparlayıp seni incitmeden yazabilmeyi umuyorum şimdi.. Kelimelerimi seçmek istiyorum.. En ufak hatam seni üzer diye ödüm kopuyor. Melek annesi, ben de kabul edersen meleğimizin teyzesi olarak tüm dualarım da geçiriyorum adinizi.. Hayat çekilmez bir yok önümuz de serili duran. Hepimizin acısı sınavi farklı.. yürek yangınına su serpecek bir iki güzel laf edecek insanlar biriktir hep yanında yakınin da.. Ötekiler varya hani körüklerini sırtlanıp gelenler, cevap verip açiklama bile yapma onlara. Yangın senin yanginin onun yaprağı tutuşmadi bilmez ağacın nasil yandığini.. Çok şukur nazlı kızimıza sağsalim kavuştuk. Yüreğinin yangının da ona da yer bulacak o güzel kalbin. Sen güçlü kalacaksın. Biz burda oldukca sana size güç dua gönderecegiz. Çok uzattım bak benim de elime klavye geçmesin ciğerimi seresim var önüne.. Canım Sergül harika bir annesin, harika bir eş harika bir abla/kardeş ve harika bir ablasın. Nefes'ini guzel ailenle sevgi dolu büyutmen dileğimle. Seni kocaman seviyor kocaman sarılıyorum. Deli bir yol arkadaşın.��

    YanıtlaSil
  144. Dunya Sinav DUNYASI Herkezin YASADIGI Iyi Kotu GUNLERI Var Cnm KIZIN icin saglikli nefes al

    YanıtlaSil
  145. Benim güzel ablam öncelikle maşallah ve geçmiş olsun doğum süreci zorlu sen bunu hakkıyla da atlatmışsın. Hislerin korkuların yaptıkların aslında çok doğal şeyler kendini hiiiç zorlama yapamam edemem diye kesinlikle Allah’u teala kimseye taşıyamayacağı yükleri vermez senin taşıyacağını biliyorduki sana bunu verdi. Aslında lütfetti bu durumu öyle gör bu zorlukları çektiğine büyük şükürler et çünkü o seni unutmamış o sana kendini hatırlatıyor. Bu konularda gerilme kendini teslim et sana bebeğini veren de o, alan da o, senin sabrın da senin mükafatını getirecek olan. Bak bu dünyada bile mükafatını gördün bebeğin oldu bunun birde diğer dünyası var. O yüzden kafanın içindeki düşünceleri korkuları tedirginlikleri bırakmak istiyorsan bence teslimiyet içine gir dua oku, hiç bir şey kaybetmezsin. Allah’u tealanın bir bildiği var ki bunları yaşıyorum de ben rabbime güveniyorum bundan sonra işlerim hayır içinde gidecek de, hep hayırlısı için dua et. Benim büyük dertlerim yoktu ama psikolojik sorunlarım vardı bana iyi gelen tek şey dua ve teslimiyet rabbe güven duygusu oldu. O yüzden sen de bebeğin de Allah’a emanet olsun. Ona emanet olanın başına hiç bir şey gelmez. Sen bebeğini Allah’u tealaya emanet et. Buna kalpten inanırsan dünyanın en huzurlu insanı olursun. Seni suçlamaya çalışanlar da cahil insanların teki onlara kulak asmayacaksın da artık. İnsanı en iyi bilen Allah, insanın içini de ne istediğini de en iyi bilen o. Ne isteyeceksen sadece ondan iste güveneceksen sadece ona güven eğer inancında samimiyet varsa o seni yarı yolda bırakmaz. Allah’im hepimizi inşallah hidayet ve huzurlu yolda daim etsin.

    YanıtlaSil
  146. Hayırlı olsun ablam sağlıkla büyüsün nefesimiz bizimde nefesimiz oldu hoş gelmiş onu çok seven ve onun için büyük bir çaba içinde olan sergül annesi var dünyanın en şanlı çocuğu olabilir ben biz sana inanıyoruz sende inan kendine Rabbim yar ve yardımcın olsun allaha emanet.

    YanıtlaSil
  147. Yazını okurken çok duygulandım .ikinci hamileliğim bebeğin kalbi durduğu için sonlandırıldı.Dunyada kötü insanlar iyi insanlar var.kötu insanların söylediklerini düşünme.Bizi insan yapan yaşadığımız acılar ve bu acılarla olgunlaşıp dahada iyi bir insan olmamiz .mükemmel bir anne olacaksin

    YanıtlaSil
  148. Allahım sen ne kadar kalbi güzel bir insansın yaa seni çok ama cook seviyorum ruhu güzel kendi güzel ANNEE. Allahım bebeğini bağışlasın hayırlı evlat etsin inşallah

    YanıtlaSil
  149. Ne kadar etkilendim yazından hıçkırıklarla okudum sonra bi daha okudum...Herşeyin bir sebebi olduğuna inan .Sahip olduğun bu güce inanamıyorum.Senin kadar güçlü kadın azdır .Hoş geldi Aika’n ve ne mutlu ona senin gibi bir kadın onun Annesi.Gözlerinden öperim.��

    YanıtlaSil
  150. Rabbim yâr ve yardımcın olsun bol bol felaket ve nas sureleri oku bebeğin için güzel anne maşallah

    YanıtlaSil
  151. Hayata hoşgeldin Nefes Aika 💕annen, baban, tüm sevdiklerin ve sevenlerinle upuzun, sağlıklı, neşeli bir hayatın olsun. Siz çok ama çoook mutlu olun❤️🍀

    YanıtlaSil
  152. zaten duyguluydum...

    yazıyı okumamla birlikte koyverdim kendimi...

    senede 1-2 defadan fazla ağlamayan beni ağlattınız,

    size, yoshi beyefendiye, minik meleğinize kalbiniz kadar güzel bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  153. Önce videoyu izledim ve beş ay önce doğum yapmış biri olarak sen sancı çekerken acını hissetim. Vlog yazını okuyunca ise içindeki yaranın derinliğini gördüm,senin dediğin gibi anlayamam belki ama anlamaya çalışıyorum. Her hissetiğinde okadar haklısın ki..... Sergül unutma artık sen annesin ve sana senden daha çok ihtiyacı olan küçücük,habersiz,suçsuz,günahsız bir yavrun var. O sana okadar muhtaç ki.... Artık onun için ayakta durma vaktidir. Sen bir ANNE sin,herşeyin üstesinden gelirsin,gelmek zorundasın. Biz kadınlar herşeyi başarabiliriz. Bizim annelerimiz bizi öyle yetiştirdi,kendi açtır “tokum” der,üzgündür “iyiyim” der, ağlamıştır “çöp kaçtı” der sadece evladım üzülmesin diye. Şimdi vakit bizim vaktimiz,biz evlatlarımıza kol kanat gerenler olma vakti. Evladına sımsıkı sarıl ve önce Rabbine sonra da kendine güven herşey yolunda olacak buna inan. Her şey gönlünce olaun Allah yar ve yardımcın olsun güzel yürekli kadın ❤️

    YanıtlaSil
  154. Ben de ağlayarak okudum. Çok geçmiş olsun. Allah ailecek hepinize sağlıklı, ferah, mutlu ve uzun ömürler nasip etsin.

    YanıtlaSil
  155. Sizinle bugün karşılaştım o ve bir kaç videonuzu izledim. O kadar sevimli bir insansınız ki... Maşallah size ve güzel ailenize�� Hep iyi şeylerle karşılaşın dünyada da ahirette de�� Allah bebeğinizi de hayırlı evlat etsin inşallah. ��

    YanıtlaSil
  156. Yaşadığınız süreç zorluydu haklısız fakat takip ettiğim kadarıa siz çok güçlü bir kadınsınız ve inanıyorum atlatacaksınız. Bebeğinizin sağlıklı, huzurlu, mutlu bir ömrü olsun. Allah anali babali büyütsün. Sizi seviyorum.

    YanıtlaSil
  157. Milyon kere maşaAllah. Rabbim size mutluluk, huzur ve sağlık dolu bir hayat ihsan eylesin.

    YanıtlaSil
  158. Allah analı babalı büyütsün inşallah.uzun zamandır sessizce sizi takip edenlerdenim.bebeğin dünyaya geldi mi diye de meraktaydım.görünce çok sevindim.allah sağlıklı büyütmeyi nasip etsin.o size nefes olacak.onunla gülecek eğleneceksiniz.siz endişe duyduğunuz dakikalarda yutubdan rukye süresini acın hem bebeğimiz hemde siz dinlenirsiniz.bir şifa süresidir.bol bol dinleyin.endişeli dakikalarını inanın boşa geçen dakikalardır.dualarım sizin için gelsin.korkmayın.o size güzel bir hediye.allah sizi seviyor.ve sabırlı olmanız için size minnacık çok tatlı bir bebek gönderdi.şükürler olsun.her anınızı huzurlu ve bebeğinizin gözlerine bakarak geçirin size cennet kokusu ve bakışı geldi.kıymetini bilmelisiniz.güle eğlene büyütün allahın izniyle.ona hiçbirşey olmayacak buna inanın.hissedin.görüşmek konuşmak isterseniz ben buradayım.geçmiş olsun.Aile içi iletişim mühendisliği ve psikolojik uzman zeynep filiz bilicisevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  159. Çok güçlü bir anne ve eşsin Rabbim bebeğini sana babasına bagislasin rabbim korkularından arindirsin yasatmsn şükür et sabret rabbim sabredenlerle beraberdir sen bir melek annesisin bununla gurur duy ve mutlu ol

    YanıtlaSil
  160. Sergül sen çok güçlü bir kadınsın gerçekten, herşeyin üstesinden geleceksin, Nefes sağlıkla büyüyecek, inan güzel günler sizi bekliyor, sıkıntılar olamıycak mı elbet olur ama hep kalacak değiller ya onlarda geçip gidecek, kendine çok yüklenme bazen akışına bırak, zamanla rahatlıycaksın inşllh, Rabbim gönlüne ferahlık versin, hep güzel düşün, zaten pozitif bir insansın bu süreci de atlatacaksın inşllh, sevgiler hep mutlu olun....

    YanıtlaSil
  161. Sen çok iyi bir annesinin mutlu ol anı anında yaşa

    YanıtlaSil
  162. Sen çok iyi bir annesinin mutlu ol anı anında yaşa

    YanıtlaSil
  163. O kadar iyi bir anne olmuşsun ki kaybettiğin evladına bak Allah sana yeniden yaşatmış o güzel duyguyu, yeni bir nefes vermiş koynuna ne kadar iyi bir anne olduğunu anlaman için. Ve yeniden himayesine almış seni de evladını da. Ne kadar güzel dualar aldın seni hiç tanımayan bunca insandan. Hele tanıyanlar kimbilir nasıl yalvardılar Allah’a senin için. Ne mutlu sana cennetle müjdelenmişsin. Allah sağlıkla, huzurla büyütmeni nasip etsin. O yorgun gönlün NEFESİNLE şifa bulsun inşallah������

    YanıtlaSil
  164. Allah yavrunu bağışlasın kızım.İki evlat kaybı yaşadığım için seni anlıyorum.Şimdi tek kızım var ve tek dileğim ondan önce ölmek...

    YanıtlaSil
  165. Merhaba,
    Yıllar öncesinde takip ediyordum blogunuzu. Şimdi yeniden açtım ve bebeğiniz olduğunu gördüm. Allah size bir hediye daha göndermiş. Ne mutlu size. Bende anneyim, yazdıklarınızı okumak içimi parçalıyor. Zor bir imtihandan geçmişsiniz, belli. Ama kurallar hepimiz için geçerli. Aciziz ve sadece emanetçiyiz bu dünyada. Dileyelim ki dünyada bulunduğumuz her saniye dolu dolu ve şükürle mutlulukla geçsin.
    Gözünüz aydın olsun. Evladınızın hep güzel günlerini görürsünüz inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  166. biraz geç gördüm, kusura bakma, çoook tebrik ederim, harikasın, bütün mutluluklar sizin olsun, Allah bağışlasın, maşallah, biz de çoook mutluyuz :)

    YanıtlaSil
  167. Super bir haber .Allah analı babalı buyutsun😊

    YanıtlaSil
  168. Sergulcum Allah bagislasin canim benim.Masallah cok guzelsiniz.Herseyin ustesinden geleceksin insallah.
    En zor zamanlarimda senin yazilarini okuyarak ferahlattim kendini.Cektigin videolar resimler hayatimin bir parcasi oldu buyuk bir donem artik bitti gecto Nefesle muhtesem bir hayat onunuzde sevgiler Pinar

    YanıtlaSil
  169. Çok güzel maşallah güç kollarında (bebegin)artık boşver gerisini

    YanıtlaSil
  170. Muhtesem varlik kollarinda

    YanıtlaSil
  171. Sergül hemen geldim bloğuna 😊dualarım seninle gerçekten seviliyorsun her şey gönlünce olsun🙏

    YanıtlaSil
  172. Çok harika bir anne olacağınızı biliyorum. Evet başınızdan çok zor şeyler geçti. Allah'ın taktiri yapılabilecek bir şey yok. Her zaman içinizden atamayacağınız bir korku olacak ama bazen bazı şeylere müdahale edilemiyor. Siz sadece bebeğiniz ve ailenizle bol bol gülücüklü güzel anlar geçirmeye özen gösterin. Hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
  173. sergul bebegim iki haftalikken ölďü sandim uyandiramadim kafamda gömdüm onu. Gercek olmadigi halde ben halen travmasini yasiyorum. Suan 4 yasinda cok sukur saglikli ama o uyurken elim ona korka korka gidiyor ayni durum ile karsilasmaktan korkusundan. Terapiye bile gittim. Ve sen bunlarin gercegini yasadin. Sen cok guclusun! Sen zeki kadinsin bu cumlem neler barindiriyor anlarsin. Rabbim yar ve yardimcin olsun daima

    YanıtlaSil
  174. Ben de okurken çok etkilendim ağladım çok zor çok yaşarken daha da zor kalbim titredi rabbim yardım etsin kalbini ferahlandirsin tüm güzel dualarım seninle

    YanıtlaSil
  175. Geçecek ve her şey çok daha güzel olacak inşaallahh.. Yalnız doğum yapmış biri olarak yazınızda dikkatimi çeken bir ayrıntı Türkiyede olsa herhalde daha ilk yapamam deyişinizde sezeryane alırlardı. Tabi sizin için en doğrusu hangisi olurdu siz daha iyi bilirsiniz ama keşke bizim doktorlar da normal doğumda ısrarcı olsa..

    YanıtlaSil
  176. Tüylerim diken diken okudum, nasıl bir anlatım, nasıl bir duygudur bu bilmiyorum. Teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül