26 Eylül 2017 Salı

Kaligrafi Kursuna Gittik Anne Kız



Bu yaz kendim için yaptığım en güzel şeylerden biriydi Modern Kaligrafi kursuna katılmak. Aslında Nurdan'ımın bana hediyesiydi ama o gün kendimi iyi hissettmediğim için gidememiştim İzmir'e.  Başka zamana annemle gitmek nasip oldu.


Annemi gayretle yazmaya çalışırken izlemek çok keyifliydi.



Kolay görünüyor diyen karşısında beni bulur. Ayyy nasıl zorlandım anlatamam. Ama mürekkebe bulanmak, ince oldu, kalın oldu diye uğraşmak çok dinlendiriciydi.


Evdeki mürekkeplere bayram ilan edeceğim. Çünkü çalışmalara evde de devam etmeyi planlıyorum.


Etkinliğin yapıldığı yerden de bahsetmek isterim. Annem de ben de bayıldık. Originn Coworking  Bornova'da. Eğer İzmir'de yaşıyorsanız ve ofis ihtiyacınız varsa kaçırmayın burayı derim.
Yeni nesil çalışma ortamları sizi alıp, başka bir aleme götürüyor resmen. Ben şahsen öyle bir ortamda blog yazmak isterdim :)


Ofislere ilgi duymuyorsanız da orada yapılan etkinlikleri kaçırmayın derim ben. İnstagramda @originncoworking hesabından güncel bilgileri takip edebilirsiniz.


Eserlerimizle fotoğraf çekildik tabii ki :)



Mavi elbiseli kurs öğretmenimizdi ne kadar genç ve dinamik değil mi? Onu da @type_and_joy hesabından takip edebilirsiniz.
Kurs arkadaşlarım da birbirinden yetenekli :)

Ekinliklerden haberdar olmamı sağlayan, buralar dutluktu diyebileceğimiz kadar eski blog arkadaşım Çağrı.
Bloğu için buraya tık tık 
İnstagram hesabı da @doorstepping
  Zeynep Hanım ve kızı çok tatlılardı. Zeynep Hanım'ın seramiklerine de bayıldım onu da @zeyns_atelier hesabından takip edebilirsiniz.




 Eeee biz de anne-kız kapanış pozu çekilmese miydik?

O günün bir de videosu var tabii ki. İnsanın kendi için bir şeyler yapması, öğrenmesi, çabalaması ruha çok iyi geliyor. Bu kaligrafi olur, örgü olur, seramik olur, çiçek yetiştirme olur... Tamamen size kalmış.


4 yorum:

  1. Harika olmuş, devam edersen haberimiz olsun olur mu yazmaya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel şeyler yazacağına eminim yeniden kaligrafi ile ;-)) Sevgiler...
      (Bunaltmıyorum di mi?) ;-))

      Sil
  2. Jikad'da kaligrafi tarzı çalışmalar yapıyorlar ama hiç bulaşmadım. ^^

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş... ilham kaynağısın...iyiki hayatım dasın

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül