24 Şubat 2017 Cuma

Yeni Tabaklar


   Ne olacak bu halim?  Evdeki çay kupalarını toplu halde görünce artık almıyorum. Sıra tabaklara geldi sanırım.
Bu balıklı seti görünce duramadım!


 Renklere ve desenlere bakar mısınız? Japon seramiğine bayıldığımı 3837634201. kere söylemek istedim :)



  Sonra bunları gördüm. Ve böyle dibim düştü. Set olarak almadım, 2 tanesi benimle geldi. Baktıkça annemi hatırlatıyor. Yıllardır onun salonu bu renkte boyalıdır.




Eeee Yoshi'nin meşhur domatesli spagettisine bu güzelleri almamak olmazdı. Bundan da 2 tane aldım. Aldım alalı spagettilerimizi bunlarla yiyoruz. Bir şey diyeceğim süper oldu :)

Kupalarımı gördünüz mü?

9 yorum:

  1. Yoshi'nin meshur domatesli spagetti tarifinin videosu var miydi ya? Bildigimiz spagetti nasil cok farkli ve guzel olur, isin sirri nedir merak ettim paylasir mi acaba eniste bey :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  3. Su anda aşık oldum :) Bende istiyorum bunlardan. Özellikle balıklı olanlar.:)

    YanıtlaSil
  4. Arşivi tek tek okuyorum. Biraz baştan biraz sondan derken 2013 kaldı bir tek. Teşekkürler içten paylaşımlarınız için.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller, güle güle kullan. Bütün desen ve renklere bayıldım. Hele o yeşil tabaklar :)

    YanıtlaSil
  6. Allah iyiliğini versin :)) birini bıraksan diğerine başlıyorsun demek illa bir şeyleri koleksiyon yapıcan :)

    YanıtlaSil
  7. Ya yoshi abinin yemek tarifi videolarını özledim . Yapamasamda izlemek keyifli:D

    YanıtlaSil
  8. İlk iki fotoğraftaki her şeye bayıldım.Güzel günlerde, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül