11 Eylül 2014 Perşembe

Brooklyn


Brooklyn sakızları en sevdiğim yurt dışı hediyelerindendir. Hatta her duty free alışverişimde almaya çalışırım. Özellikle sarı paketi kalp ben :)

Geçen gün Güzelçamlı Migros'ta görünce inanamadım. Artık Türkiye'de de satılmaya başlamış anlaşılan. Orada 2 çeşidi vardı. Kuşadası 5M Migros'ta 3 çeşidi vardı.

Bunları Güzelçamlı'dan aldım. Tarçınlı ve naneli.

Tarçınlı olan lohusa şerbeti gibi aynı. Hiç tarçınlı şerbet içtiniz mi bilmiyorum ama onun sakız hali gibi. Tarçın tadı ne çok yoğun ne çok az. Kararı yerinde bence. Ben sevdim bu değişik sakızı.

Naneli olan ise çok yoğun geldi bana. Yoğun naneli sakız ve şekerler midemi ağrıtıyor. Bu yüzden yeşilini bir daha almam sanırım.

Siz denediniz mi Brooklyn sakızlarını? Sever misiniz?


12 yorum:

  1. mavisi benim favorim nane benimde midemi bulandıyor astımımı tetikliyoo :)

    YanıtlaSil
  2. Küçüklen İzmir Natodan alırdık fosforlu sarısı vardı sanırım :) artık epeyce şey bulunabiliyor bizim memlekette:)

    YanıtlaSil
  3. eskiden de vardi ben ortaokulda falandım. tarcinlisini pek bir severdim. ben de gecen migrosta gordum, aa yeniden cikmiis diye sevindim ama almadim. malum bizim evde bir sakiz canavari var :)

    YanıtlaSil
  4. beyaz olan çok daha güzel sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. Sakız çiğnemeye bayılırım ama 3 yıldan beri çiğneyemiyorum dolgularımdan dolayı kesinlikle YASAK :(

    YanıtlaSil
  6. Çiğnerim ben böyle yasağı deermişim tabiki yapamam sonra doktorum canımı okur valla

    YanıtlaSil
  7. Bende bayılarak alıyorum bunları. Migros'a geldiklerini görünce delirdim. Yeşil olan bana da yoğun geliyor. Ben beyaz olanını alıyorum genelde. Onun nanesi tam kararında

    YanıtlaSil
  8. Ben naneli olanı beğendim, tarçınlı olan bana ağır geldi :) üçüncü çeşidine rastlamadım henüz deneyemedim

    YanıtlaSil
  9. Çooook severim , hep Almanya 'ya gittiğimde bir kaç tane alırdım bende migrosta görünce yine bol bol aldım :)!!

    YanıtlaSil
  10. sergül abla tarçınlı olanını bende denedim ama fazla beyenmedim :)

    YanıtlaSil
  11. denemiştim uzun zaman önce ama o kadar güzel anlatmışsınız ki hemen arayıp bulup denemek istiyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben tansaşta onun 3 çeşidini buldum beyaz pakette olanıda hoşuma gitti, tarçınlıyı aldım ama bir türlü deneyemiyorum, cesaret edemiyorum nedense.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül