28 Nisan 2014 Pazartesi

Yazlık Arkadaşları


Her şey Mustafa Sandal'ın bu şarkısı ile başladı. Bu ara sürekli bunu söylüyorum. Bu albümün benim için yeri ayrı. O seneler Kuşadası Kadınlar Denizi'nde yazlığımız vardı. Kasetten dinlerdim. Döndüre döndüre :)
Villa Medusa sitesinde güzel arkadaşlıklarımız, komşularımız vardı.

Zaman zaman düşünürüm. Yolun bir yerinde kısacık karşılaştığım insanların aklına geliyor muyum diye?
Ben bugüne kadar öyle ya da böyle hayatımdan geçmiş her insanı hatırlarım. Bazılarını iyi bazılarını da kötü tabii :)

Az önce yine bu şarkıyı dinlerken aklıma 4 kardeş geldi. Yazlıkta bizim yan evimizi kiralamışlardı. Fransa'dan gelmişlerdi. Özlem, Barış, Cihan ve Seyhan :)

Biz ablamla zaman zaman konuşuyoruz onlardan. Acaba onlar da bizi hatırlıyor mudur? Bana bir oyuncak bırakmışlardı giderken. Ne çok sevinmiştim. Ablama az önce soyadlarını sordum. Soyadlarını hatırladığı yetmiyormuş gibi bonusu da yolladı.



Ablamın iğrenç yazısını görmezden gelelim :)

Bu fotoğraftaki herkes umarım iyi ve mutludur :)

Öyle esti işte :)


10 yorum:

  1. hatırlanmazmı hiç ya cocukluk ayrıbı guzel sergul abla *-*

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,
    bende bir an düşündüm şimdi.. Acaba şimdi ne yapıyorlar ? Herkes mutlu huzurlu olsun gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de eskiden tanıştığım daha sonra görmediğim insanları hatırlarım, unutmam:) aklıma kim geldiyse,çoğu zaman, o kişiyi daha sonra görüyorum ya da hakkında bir şeyler öğreniyorum:) içime mi doguyo artık, bilmiyorum:D İnsallah sana da böyle olur, yani onları en kısa zamanda görürsün. Eski dostu yeniden görmek çok farklı ve güzel bir duygu. Size iyi haftalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de eskiden tanıştığım daha sonra görmediğim insanları hatırlarım, unutmam:) aklıma kim geldiyse,çoğu zaman, o kişiyi daha sonra görüyorum ya da hakkında bir şeyler öğreniyorum:) içime mi doguyo artık, bilmiyorum:D İnsallah sana da böyle olur, yani onları en kısa zamanda görürsün. Eski dostu yeniden görmek çok farklı ve güzel bir duygu. Size iyi haftalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel.. Benim de aklıma Şeyda ismindeki yazlık arkadaşım geldi. Ama bizim bir fotoğrafımız bile yok..

    YanıtlaSil
  6. Nasılda çok uzakta kaldı çocukluğum ..

    YanıtlaSil
  7. ne güzel şey.. eski şarkılar çocukluk.. özledim..

    YanıtlaSil
  8. Şarkı çok garip hissettirdi yahu :) Mustafa Sandal'ı küçükken çok ayrı severdim, bu şarkıda da küçükken dinlediğim şarkılarını hissettim :) Sanki geçmişte tanıdığım insanları sadece ben anıyormuş gibi hissediyorum bazen, onlar beni hiç hatırlamıyorlarmış gibi...

    YanıtlaSil
  9. bende aynı hisleri sibel alaş dinlerken yaşıyorum,

    YanıtlaSil
  10. İlkokul birinci sınıfta Damla diye bir sınıf arkadaşım vardı, çok iyi anlaşmıştık ama okula gelmek istemiyor çok ağlıyor diye ailesi bir sonraki yıl göndermek üzere okuldan almıştı. Nedendir bilmem hep o gelir aklıma yıllardır ara ara.. Umarım iyidir, çok mutludur

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül