17 Nisan 2011 Pazar

Pazar Fotoğrafı #3



Geçen pazar gününden beri alerjik astım ve gribi çekiyorum.Bir kaç günden beri daha iyiyim sadece öksürük nöbetlerim var.Keyfim yok nette vakit geçirmek istemiyor canım.Bu yazıyı Seren'in gazı ile yazıyorum.


  • Odaları değiştirdik.Daha içime sinen bir oturma odamız ve çalışma odamız oldu.
  • Alerjim için hava temizleyici aldık.Daha rahat nefes alıyorum,süpermiş
  • 3 kitap bitirdim.Gelir belki yazıları.
  • Bir de çook istediğim polaroid makine aldım filmleri bugün geldi.Süper heyecanlıyım :)
  • iphonuma istediğim gibi bir kalıp buldum sonunda o da geldi.

Böyle işte kısacık bir özet.

Yokluğumu farkeden Kurabiyegiller'e çok teşekkür ederim.

Bu hafta rengarenk olsun :)

5 yorum:

  1. Geçmiş olsun Serrosecim,ne geçmez ne bitmez bu sene hastalıklar.Bende bir kuru öksürük ve grip hali geçmez oldu.Kendine dikkat et.İyi dinlenmeler.

    YanıtlaSil
  2. Çocukken babamın 36 renkli bir kuruboya seti vardı aynı senin fotoğrafındakiler gibi. Ben onlarla sadece resim yapmaz evcilik de oynardım. En sevdiğim renkleri anne-baba ve çocuklar yaparak iyi mi:))
    Kalemlerini görünce bir an uçuverdim o yıllara.
    Geçmiş olsun diyorum canım sana, bahar mevsimi alerjiyi en azdıran mevsimdir, dikkatli ol. Yeni gelen herşeyini de güzel günlerde kullan, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. İphone kılıfları için ben nerdeyse bir telefon fiyatı harcadım sonunda sadece altını koruyan delikli bir kılıf aldım sen ne aldım valla merak ettim :)
    bu arada geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Şu tuz odalarından olduğun yerde var mı araştırsana bi, astımlılar için olan?

    YanıtlaSil
  5. Icimden Geldigi Gibi
    Tesekkur ederim.evet sanki her sene giderek gecmeyen hastaliklar ediniyoruz :(
    Sana da gecmis olsun!

    Leylak Dali
    Ben bilmeden sizi bir yerlere goturuyorum ve siz beni yorumla bu aniya dahil ediyorsunuz ya bayiliyorum bu hisse :)
    Tesekkur ederim.Evet malesef alerji mevsimi bu yuzden surekli evdeyim :(
    Sevgilerimle

    esra
    aynen hic ucuz degiller ama neyse icime sineni buldum mutluyum :)
    tesekkur ederim

    Vamos Bien
    tuz odasi ne ki?sorayim bakalim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül