10 Mayıs 2011 Salı

Almayacağım #4


Almayacağım serisinde sıra parfümlerimde.Az az kaldılar bir azimle bitirip 2 adet en sevdiğimi kullanmayı düşünüyorum.

Soldan sağa


  • christian dior addict
  •  Chloe Perfume By Karl Lagerfeld 
  • Armani She 
  •  Victoria's Secret Feel Rich İndulge 
  • Aquolina pink sugar 
  • Avon Soft Musk (annem geldiğinde bırakmış ) 
  • Avon Rare Pearls
  • The Body Shop Midnight Bakula 
  • Burberry weekend
  • Burberry Touch
  • Hugo Boss

Hadi bitin güzeller :)

1 yorum:

  1. merhaba mesaj gönderdim ama iletildi mi emin olamadım, sergül hanım resimdeki midnight parfümü aradım bayağı fakat bulamadım. Rica etsem bana nerden aldığınızı söyleyebilir misiniz..?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül