5 Ocak 2011 Çarşamba

Yürekteki Ok











2011'in okunan ilk kitabı Yürekteki Ok oldu.Dünya yazarlarının şiirleri Türk yazarlar tarafından çevrilmiş.
91 sayfalık bir kitap.
Çok eski zamanlardan çevirilmiş şiirler de var yakın zamandan da var.Daha önce okumuş olduğum bir şiir olmadı.Hepsini ilk okuyuşumdu sanki bilinir şiirlerden kaçınmışlar bu açıdan güzel bir kitap.
Ama çok dokunmadı bana.Zaten şiir çok okuyan ,bilen biri değilim.Zaman zaman okudum tabii.

Seren'im teşekkür ederim tekrardan

Okuma Listesi kalan kitap sayısı 2 :)

Az önce Ahmet Ümit'i bitirdim onu hemen yazmak için bu postu aradan çıkarayım dedim :)




4 yorum:

  1. Ne yapsam ne etsem siir okuyamiyorum hele de okumayi cok sevdigim halde. O yuzden benden sana kocaman tebriks :)

    YanıtlaSil
  2. ne zamandır şiir kitabı geçmedi elime alıp okumalı

    YanıtlaSil
  3. Şiirin üstüne bişeyler denk gelmiş okunmuyor, yazsan ya merak ettim o iki dizeyi

    YanıtlaSil
  4. Dudu

    Yani benim de pek severek okudugum soylenemez !Ama okuyorum iste ;) tesekkur ederim ;)


    Mine

    Guzel bir tane denk gelirsen tavsiye et lutfen ;)

    Vamos Bien
    nasi yani ne denk gelmis ?

    Her gece,golgesi gelir diye dusumde,
    Yarisini ona ayiriyorum ustumdeki yorganin

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül