30 Ekim 2009 Cuma

Dönmek*Kendime-Evime-Size


30 gün tam tamına hemencecik bitiverdi SANKİ....
Havaalanından eve dönerken hiç gitmemiş hissettim kendimi.
Belki de alıştım artık buralara...
Türkiye'de buraya özlem ,burada Türkiye'ye ...Aslında hiç gitmemek lazım başka yerlere.
Bir önceki yazıya yorumlarda
'hadi bakalım, ne tuhaf değilmi, Japonya ya döndüğünde bize de dönmüş oluyorsun:)))'
demiş Lale Ablam ne kadar güzel ve doğru söylemiş.Çok hoşuma gitti.
Kabul ederseniz ben döndüm artık ...
Kendime
Evime
Size

20 yorum:

  1. ohh be özlemiştik:) hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  2. kendine
    evine ve
    bize
    hoşgeldin:))))

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldinnnnnnnnnnnnnn özledikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin Serrose, gerçektende yazını okurken bu duygulara kapılmıştım. Şimdi artık bir tık ötemizdesin. Umarum herşey yolunda gitmiştir. Türkiye anılarında buluşmak üzere sağlıkla mutlulukla

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin..Ama düşün hiç gitmeseydin bir yere yukarıdaki mutlu fotoğraflar olmayacaktı belki..İyi ki gitmişin :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin evine Serrosecum..
    Çok yazı bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldinnn bekliyoruz güzel yazılarını

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldiniz.... zaman geçtikçe daha çok anlıcaksınız insanın kendi evi kadar hiçbir yer rahat gelmicek ne kadar ailenizi özleseniz bile....

    YanıtlaSil
  9. Bize hoşgeldin
    Evine hoşgittin.

    <:))

    YanıtlaSil
  10. Serrose, hoşgeldin . Gurbetçiye her yer gurbet oluyor değil mi?

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin canım...evine ve bloguna...

    YanıtlaSil
  12. Pammuk

    Hosbuldum ben de ozledim

    YanıtlaSil
  13. Bubenmishim

    Hosbuldum :))Tesekkurler

    tugbatugba
    Hosbuldum ben de ben de ben dee

    Lale Abla
    Duygularina saglik ablacim,cok mutlu ettin beni bilmeden.Evet 1 tik kaldi aramiz.Hersey olmasa da bircok sey yolunda gitti.Anilar yazilmayi bekliyor
    Sevgilerimle

    Haydins
    Canim hosbuldum.Evet elde kalan en buyuk kanit binlerce fotograf :)

    nazo
    Hosbuldum canim
    Evet elimden geldigince yazacagim :)

    YanıtlaSil
  14. GeCe
    Yavas yavas basliyorum yazmaya sen de cok ara verme ama :)

    aysemin
    Hosbuldum.Evet evet haklisiniz kesinlikle simdiden bu duygu var.

    Abuk Kraker
    Hosbuldum Canim

    Mayri
    Tesekkur ederim canim

    Cocukla Cocuk
    Hosbuldum.Evet bu da cok guzel bir soz oldu !

    Smilena
    Hosbuldum canim

    Tesekkurler Hepinize

    YanıtlaSil
  15. ayrica bana dondun askos
    iyiki dondun
    1 ay 10000000yuzyil gibi geldi
    cook ozlemistim seni canimin ici
    HOSGELDINNNN

    YanıtlaSil
  16. Sermoonum

    evet evet sana dondum :))
    ben de cok ozledim senii
    hadi gel gariii :)

    YanıtlaSil
  17. Ya arkadaş :D Masaüstü fotoğrafım bu desem ne dersin ? Kuşadası ?Güvercinadası harika yaa

    YanıtlaSil
  18. Ashley
    oo sen baya eskilere gitmissin :)
    Evet Kusadasi guvercin ada :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül