6 Mayıs 2016 Cuma

Alıntılar Defteri



Kitap alışverişlerimde sık sık babil.com'u kullanıyordum. Bugüne kadar memnun olmadığım bir alışverişim olmadı (tahtaya vur)

Şimdi size bir haberim var. Eğer alışverişlerinizde serrose kuponu kullanırsanız yukarıda görmüş olduğunuz 'Alıntılar Defteri 2016 - Franz Kafka' sepetinize hediye olarak ekleniyor.

Benimki yola çıktı. Belki siz benden önce kavuşursunuz (kıskan modu on)




Kupon nasıl kullanılır diye soranlarınız olacaktır. Normal alışverişinizi yapıyorsunuz. Almak istediğiniz kitaplarınızı sepetinize dolduruyorsunuz.
Sonra ödeme kısmına geçmeden önce, yukarıda görülen İndirim Kuponu kısmına serrose yazıyorsunuz.



Ve taaa-daaa karşınızda hediyeniz.


Kimler alacak ya da aldı bana haber edin, defter kardeşi olalım :)


24 yorum:

  1. Ben aldim heyecanla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy gelince de haber et benden önce kavuşacaksın :)

      Sil
    2. Ben de bu ayki kitap alışverişimde alayım hemen :)

      Sil
    3. Ve... Tebrikler, bu kodu kullanarak alıntılar defteri kazandınız.!!! Teşekkürler SERROSE ! Not:441tllik psikoloji kitabı aldım bitirme tezi için maalesef hiç roman yok sepette :( aa yalan oldu senden esinlendiğim huysuz kitapçı fikry var :D

      Sil
  2. Ayy bende görür görmez aldımmm:)

    YanıtlaSil
  3. Bende görür görmez aldım.Sabırsızlıkla bekliyorum ama pazartesiye kalacak gibi:)

    YanıtlaSil
  4. Snapchatten haberim oldu ve az önce babil.com dan ilk kez kitap aldım. Her kitap alışverişimde heyecanlanırım ama bu sefer ki farklı ;)

    YanıtlaSil
  5. snapchatten gördüm ve babil.com dan ilk kez alışveriş yaptım. Her kitap alışverişimde heyecanlanırım ama bu seferki farklı ;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bu avantajı kaçırmıcam.

    YanıtlaSil
  7. Sılanın Mürekkep Albümünü alacaktım Baktım Bloğunda böyle babil.com la ilgili birşeyler yazmışsın babil.com dan alıyım dedim siparişi verdim bakalım serrose kuponunuda ilk kez kullanmış oldum :) Teşekkürler şimdiden Sergül Abla...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Çok ucuzmuş alayım bende bir tane kitap heves geldi :)


    YanıtlaSil
  10. ben şimdik gördüm akşama kitab alıcaktım ekleyim vuhuuuu yaşasın defter kardeşliği seninle bir bağımız daha oldu teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  11. Ben denedim ama sadece 0.1 tl indirim yaptı defteri sepete eklemiyo 😮😦😳

    YanıtlaSil
  12. ben de sipariş verdim epeydir istediğim kitapları,ilk kez babilden alışveriş yaptım,şimdi heyecanla bekliyorum :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Ben de aldım galiba:) Bail indirimden almak istediğim kitaplar da vardı ama alsam mı almasam mı karar veremiyordum. İtici güç oldunuz. Çok teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler :)) bende aldım sevgiler

    YanıtlaSil
  16. ne zamana kadar geçerli acebaaa^^ çok güzel gözüküyoo

    YanıtlaSil
  17. Aldım, gelmesini bekliyoruum :)

    YanıtlaSil
  18. Defter elime ulaştııı 🙈 Sizin gibi tatlı bi insanı hatırlatan bi defterim var artık. Kıyıp kullanabilecek miyim bilmiyorum. 🙈 Çok teşekkür ederimm. Günümü güzelleştirdiniz 💕

    YanıtlaSil
  19. Sergül'cüm sende benim gibi yurt disindasin malum. Japonya'ya Babil kargo fiyati ne kadar aliyor acaba? Merak ettim?

    YanıtlaSil
  20. Kargom geldi ama hem kitabın ulaşım aşamasında hem de elime ulaştıktan sınrasında çok büyük hayal kırıklığı yaşadım. Babil.com' dan ilk defa alış veriş yaptım ve sanırım bu aynı zamanda son alış verişim oldu. Kargom 10 günde geldi ki istediğüm kitapların aciliyeti vardı sınavlarım için. Ve kargoda hediye defter falan da yoktu.Yani kazandınız denen defter gönderilmemiş. Hayırlısı olsun. Ama kötü bir tecrübe oldu benim için babil.com. Tek iyi tarafı iyi paketlenmiş oluşu ve bolca ayraç koymaları hediye bir kalemle birlikte

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül