21 Nisan 2015 Salı

İnstagram ile Pazartesi #177

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



İyi haber bugün Pazartesi değil :) Dün unutmuşum ya ben yazmayı. Bugün Salı olunca anladım. Olsun olur öyle arada :)
Buralar hep Efsun'lu :) Üzerindeki tulum Hatice'nin hediyesi :) Teşekkür ederiz :)

Yoshi Tokyo'ya gidince bende bir bayram havası :) Gitmesine sevinmedim de, dönüşüne sevindim. E tabii bir de eli dolu dönünce daha da güzel oluyor.


Yoshi Efsun'la benim kirpikleri karşılaştırmak istedi. Tam o an anladık ki beyazlamış kirpiklerim. Tek tel beyazım var. Uğur olsun!


Demiştim buralar Efsun'lu diye :)

3 kişi fotoğraf çekilme çabaları. Tamam ben de ara sıra özenle çekilmiş fotoğrafları seviyorum ama böyle doğal olanları daha çok seviyorum. 5 kilo makyajlı doğum fotolarını falan biraz yapay buluyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Alın bir doğallık daha :D Plansız, bir anda ve olduğu gibi halimiz :)


Annem mayısın ortasında dönecek. Ben şimdiden başladım ağlamaya, sinirlenmeye falan! Ne git diyebiliyor insan ne de gitme. 7.5 sene oldu hala alışamadım gelmelere, gitmelere.


İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

12 yorum:

  1. Oy efsunum çok tatlııı gıdısından yerim onu :)

    YanıtlaSil
  2. allah nazardan saklasın sizi

    YanıtlaSil
  3. Efsun = Füsun :) Adaşız kızınla. Allah sağlıklı, keyifli, başarılı bir ömür nasip etsin. Şimdi en duygusal zamanların, annenin gitmesi daha da etkiler seni ama, artık senin şahane bir arkadaşın var. O sana öyle güzel yol arkadaşı olacak ki annenin gidişine hemencecik alışacaksın.

    YanıtlaSil
  4. Maşaallah bu ne güzel bir bebek :) Allah nazarlardan saklasın, nasıl tatlı bir şey, hele o beyaz tulumla kar tanesi gibi, fıstık yeşili olan da güzel, ay karar veremiyorum çok çok sevimli her bir fotoğrafta. Ne güzel bebek kokuyordur hem şimdi o.

    Anneanne torun ne de güzel :) İçim açıldı bakarken fotoğraflara zira Insta Pazartesi Efsun'la çok çok daha güzel. Paylaştığın için çok teşekkürler.

    Hamilelik yakıştığı gibi Anne'likte yakışmış maşaallah :) Doğal hal en güzeli bence de ama mesela benim bir arkadaşım makyajla kendisini daha iyi hissetti ve öyle çektirdi. Anneliğin büyüsü öyle bir şey ki ne kadar makyaj vs. de olsa bir şekilde o doğal yoğun duygular açığa çıkıyor her fotoğrafta. Her ikisi de güzel ama benim oyum doğala.
    Ay onun o dudaklarını yerim ben, sanki kalemle çizilmiş gibi Rabbim ne güzel yaratmış maşaallah. 41 kere maşaallah!

    YanıtlaSil
  5. maşallah maşallah allah nazarlardan korusun efsun prensesi

    YanıtlaSil
  6. Maşallah kocaman bi! :) Hep mutlu olun, hep sevinçle dolun! :))

    Annecik için de, bol bol günlerin tadını çıkarma vakti... :) Güzel günlerde daha da kavuşmalı zamanlar olsun sizin için! :)

    YanıtlaSil
  7. Herşeyin doğalı iyidir :))

    YanıtlaSil
  8. 3 kişilik çekirdek aile tablonuz pek hoş :)

    YanıtlaSil
  9. Ya o kadar tatlısınız ki *.* Efsun bebek çok güzel. Hep böyle mutlu olun <3

    YanıtlaSil
  10. Bütün kareler sicak,sevimli, dogal ve mutlu..Allah nazarlardan saklasin...:)

    YanıtlaSil
  11. Maşallah :) Allah anneli babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül