8 Ekim 2013 Salı

Aradığınız Blogger'a Şuanda Ulaşılamıyor

2 günlüğüne Osaka'ya gidiyoruz.Bol fotoğraflı yazılar görmek istiyorsanız bunu blogger'ınızın bilmesini sağlayın :)
Mesela onu sevin :)
Yorum yazın :)
Güzel geçsin tatilin dileklerinizi iletin :)
Azıcık şımartın :p

tamam tamam gidiyorum ben ya :) Bu yazı otomatik yayınlanacak.Nasipse çoktan yoldayız biz.Aile gezisi olacak birazcık.Bu sebeple bol şans da dileyin :)

Hüznümü Osaka'da bırakıp dönerim inşallah! (Amin dediğinizi duyar gibiyim)

Gözüm arkada kalmasın bloğuma iyi bakın :)
Yarın yani 9 Ekim sabahına da bir yazı hazırladım.Hadi bakalım gittim ben :)

1. Güle güle git bütüüüün hüzünleri bırak gel canımm :)) biz buralardayız hatta işe gelip çalışmaya başlamak yerine sayfaya yorum atmaktayız ;)) bu arada yukarıdaki fotoya da bayıldım. Çılgın haller yakışıyo sana. Bizz de hüznümzü bayramda aileyi İzmir'i ziyaret edince atıcaz inşş.. Yoshi'ye de selam gezin siz fıtı fıtı :)) (İşler Güçler izlimişsindir inş!!)

2. Az önce bi dünya şey yazdım ama hesaptan girmedim diye gitti ühühühü :(( neyse tabi ki bozmuyorz morali yine yazarız :) size musmutlu tatiller gezmeler. Hüzünleri bırak gel inşş canım. buraları da merak etme. Bak işe gelip çalşmaya başlamadan buraları kolaçan ediyoruz biz ;)) Biz de hüzünlerimizi bayramda İzmir'İ aileyi ziyaret edince bırakcaz inşş. Bol fotolar bol yazılar bekleniyor haberin ola :))

3. Iyi tatiller Sergul'um.
    Eminim cok guzel bir tatil olacagina, huznunu de orada birakacaksin.

Postunu merakla bekliyorum, cok opuyorum

4. Ohh ohh sefaaan olsuun gez bakalıım keyifli gezmeler bizle riçinde resim çekmeyii unutmaa =) ♥

5. Güle Güle tatlım, çok güzel geçsin gezin innşşallahhh :)

6. Aynen dediğiniz gibi tüm hüzünlerinizi oralarda bırakıp güzel anılarla dönün olmaz mı:))

7. Çok şekersin seviyoruz seni tatlı kız :))

8. İyi yolculuklar canım, bol foto, bol video isteriz. Sağ salim, sağlıcakla dönün İnşallah

9. bol bol gezmeler hüznü unuutt gel oralardaa ve ailenle güzel olur gezmelerrr iyi şanslar :) :) seviliyorsunuz tarafımdan öpüldünüz gıdınızdan

10. Sana iyi tatiller, güzel anılar ve bol fotografla dönmen dileğiyle, sevgiler..

11. Bol bol guzel fotograflar cektigin, bol bol eglendigin, bol bol mutlu oldugun, bol bol guzel yerler gorup guzel mamalar yedigin, ve biz yol arkadaslarinla paylasmak icin biriktirdigin bol bol guzel anilarla dolu harika bi gezi olsun insallah.osaka seyahatnamesini sabirsizlikla bekliyoruz;) huznu unut ama mutlu olmayi sakin ama sakin unutma ;) boool bolll... :o)

12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

13. iyi gezmeleerr :)
    inşallah güzel bir seyahat olur :)
    bol fotolu bir yazı bekliyoruz :)))

14. canım inşallah Osaka'da çok güzel bir tatil geçirirsin. hüznünü bırak gerçek sen olarak geri dön inşallah :D öpüyorum seni

15. İyi tatiller serroseee! 🙏💕☺️

16. Umarım çok güzel vakit geçirir, mutlu hislerle dönersiniz :) İnşallah bir gün eşim ve bana da güzel bir Osaka seyahati kısmet olur :)

17. Güle güle Sergül ablaaaa Osakadakilere selam söyle adettendir :)))

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır