18 Ağustos 2013 Pazar

Yok Artık



Vallahi artık çok sıkıldım bu yanlış anlaşılma halinden!

Bir önceki yazıda ülkemi yerdiğim falan yok.

Benim sinirlendiğim ve üzüldüğüm 'burası Türkiye' edebiyatı ile her şeyin insana hak görülmesidir.

Bunu Japonya'da yaşadığım için de söylemiyorum üstelik!

Çok şükür Türküm ve Türkiyeliyim!

Ama yeter artık bu bir bahane olmasın kimse için!


Bir de bu kendimi açıklama halleri bir son bulur umarım!

Beni yolun başından beri takip edenler niyetimi biliyor zaten ama yazılarıma ya da videolarıma denk gelmiş birileri tarafından yargılanmaktan,etiketlenmekten yoruldum!


18 yorum:

  1. Türksün ya hani türkiyede doğdun ya ülken için kötü bi söz söylemeye ülkeyi yermeye hakkın yok gibi düşünen insanları anlamıyorum...Saçmalık.
    Bazı konularda yerilmicek gibi değil bu ülke.
    At gözlüğünü takanlar şunu bi kenara atsınlarda çevrelerindeki insanların tavırlarına olup bitenlere tepkilere vs baksınlar.
    Hem hangi ülke 4/4 lük?
    Yazılarında şikayette edersin güzelliklerinide aktarırsın kendi kaleminden.
    Kim nasıl anlamak isterse anlar düşünür kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin.Çeşit çeşit düşünce çeşit çeşit kafa yapısı hangi biriyle başa çıkılır yoksa:)

    YanıtlaSil
  2. Sizinde dediğiniz gibi sizi bilen biliyor, ve bazı insanlar sırf konuşmuş olmak için konuşur. İnsan kendine hakim olamaz böyle bir durumda, eminim sinir oluyorsunuzdur fakat boşverin madem beğenmiyorlar niye bide size yorum yapıyorlar, hiç değmez böyle şeyleri takıp düşünüp üzülmeye, sinir olmaya.. Takılmayın böyle şeylere ,rahatsızlarsa zorla tutmuyosunuz, ama bence sizden örnek alsalar bazı şeyleri iyi olur..

    YanıtlaSil
  3. Kim nasıl düşünürse düşünsün sen sadece Türkiyede olan bir gerçeği anlattın ve kişilerin yüzüne söyledin.Bizim ülkemiz eleştiriyi sevmez hep sürekli aman çok iyi aman çok güzel denecek.Kimsede seni bu konuda yargılama yapacak durumda değilki.Ben henüz yeni tanıdım seni ve paylaştığın herşeyde çok güzel ben çok sevdim blogunu ve seni.Önce insanlar kendilerine bakıp sonra karşıdakini yargılamalı yorumlamalı boşver açıklama yapıpta prim verme kimseler sen böyle iyisin :))))

    YanıtlaSil
  4. Sergül,
    Eleştirine sonuna kadar katılıyorum.Sorun sadece müşteri hizmetleri vs değil bu ülkede yeri geliyor insan hayatı boya kapağından önemsiz oluyor .Sorun bu bakış açısını değiştirebilmekte bence.
    Seni çok kısa bir zaman önce takip etmeye başladım ve niyetinin ne olduğu gayet açık.
    Yolun hep açık olsun sevgiler..

    not:samimiyetin,hayata bakışınla,enerjin harika.

    YanıtlaSil
  5. Burası Türkiye lafı bir türlü kendi ülkemizin hatalarını görememekten ve göremediğimiz için düzeltememekten kaynaklanmıyor mu zaten:) Ben sizin yerinizde olsam bu eleştirenleri hiç görmemiş gibi yaparım hatta görmem varlıkların farkına varmak ve cevap vermeye tenezzül etmek bu insanlar için fazla diye düşünüyorum. Gerçek eleştiriden bahsetmiyorum iyi niyetle yazan insanlardan da, ama kalabalık bir güruh halinde hata arayan ve topluca saldıran bir kesim var ki onlardan herkes muzdarip, hem ne derler bilirsiniz "Bilmeyene öğretirsiniz ancak cahile öğretemezsiniz" bu yüzden kendinizi anlatmak için uğraşmayın,zaten anlamayacaklar...

    YanıtlaSil
  6. Karşılaştırma yapabilecek imkanın olduğundan tabii ki artısı ve eksisini anlatmak en doğal hakkın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Al işte bir kere daha dedirtiyorlar insana zorla; Burası Türkiye!!

    YanıtlaSil
  8. Bana bir cevap hakkı doğdurduğun için buradan yazıyorum ki konu diğer post ile alakalı sadece düşüncelerim bilinsin,bil diye yazıyorum!
    Öncelikle bana kırıcı ve kusura bakma ama küstahca bir hitamda bulunmuşsun olayda ki kişilerle yani adı geçen firmayla uzaktan yakından alakam olmadığı halde...
    Konuyu yeni baştan anlatıyorum lütfen iyi dinle ve ön yargıyla okuma!Lütfen!!
    Öncelikle dediğim gibi diğer hesabımla youtube kanalını izliyorum onunda linkini bulup en kısa zamanda eposta'na atıcağımdan şüphen olmasın.. İnstagram'da ''takip ettiğim kişilerin haberlerine'' bakarken Hesionka'nın senin bir fotoğrafında ya yorum ya da beğeni yaptığını gördüm ki seni instagram'dan takip etmiyorum ''manic panic'' ürününü fotoğraflayıp instagramda yayınlamışsın sonra hesabına tıkladım sonra'da bşyerde ya okudum ya da blog linkini gördüm ve post'unu okudum... Hatta telefonum açmamıştı o sırada pc'ye geçip işlerimi halletim.. Neyse durumu okuyuncada yorum yaptım..


    *******


    Gelelim firmayla bağlantın var iftira'na öncelikle bu markayı evvel'den beri tanırım kuzen'imn sayesinde ama boyanın yarı kalıcı olduğunu bilmiyordum evde duruyordu..neyse detaylar umrumda bile değil yani diyeceğim o ki kesinlikle firmayla alakam olmadığı gibi ürünle seninle tanışmadım..hesionka bir video paylaşmıştı orada yarı kalıcı olduğunu görünce bende bağlantısına yorum yapmıştım (http://www.hesionka.com/2012/02/dye-hard-renkli-sac-jolesi-uygulama.html)

    ha gelelim şu olay'a platin sarısı saçlarım ve ürünler bende bizzat renklerini veriyor vermesine ama firma'dan alışveriş yapmadım bende ki üründe yıllardır durduğu için çoktan çöpü boyladı..zaten detaylarıda orada yazdığım diyeceğim şu ki... firma'dan bir çıkarım olsaydı firma'da ki bütün ürünler benim blogumda olurdu ben o ürünleri almayı beklemezdim..hemde saçlarımın platin sarısı olduğu şansı varken...


    ************

    Sitelerindeki telefon numarasını aradım ve durumu anlattım.

    Onlar da bu konuda daha önce şikayet aldıklarını ama suçun kargo görevlisinde olduğunu söylediler.
    Boya 'kullanılabilir' durumda olduğu için böyle kullanmamı istediler.

    Kapağı kırık boyayı bir kerede kullanmayacağım için açık kapaktan hava alıp boyanın kuruyabileceğini söylediğimde ise eczaneye gidip ilaç kutusu satın almamı ve ona aktarmamı söylediler.


    ***sen bunları söyleyip üstüne firma yetkilisin söylediklerini okuduk ardından olaya tepki verdim ben olayı sadece 1 kişi tarafından dinlemedim.. Sen direk kutu alın ona koyun demişler diyorsun resmen o yazıda bunu anlatmaya çalışıyorum ben ama 2 gündür anlatamıyorum...


    Firmayla uzaktan yakından alakam yok ama şu tavrına ve insanları benim o firma'nın bir tanıdığı olmama ittiğin için en kısa zamanda bir alışveriş yapacağım hatta bizzat arzu hanımla tanışarak..

    kötü niyetle yazmadığım yorumum nerelere geldi..

    YanıtlaSil
  9. Sana yükleniliyorsa sebebi var; yurtdışında yaşaman ve bazılarının isteyip bir türlü olduramadığı şeyleri oldurman.Milletimiz ilerleyenin ayağına köstek olmaktan olduğu yerde sayıyor.Seni yeni takip etmeye başladım ve benim gurbet arkadaşım oldun.Bana şans dile İsviçre'de okulda ilk günüm olacak.

    YanıtlaSil
  10. Bizim ülkemizde diğer bütün ülkeler gibi mükemmel değil ne yazıkki. Eksiğimiz yanlışımız çok, eleştirmessek düzeltemeyizde..

    YanıtlaSil
  11. Bir önceki yazıyı da, yorumları da şimdi okudum. Olay nerden nereye gelmiş... Ayrıca bir insanın ülkesini eleştirme hakkı yok mudur? Ki yazdıkların da doğru, hepimiz zaman zaman deliriyoruz; "ay yok artık, bu ancak Türkiye'de olur yani" diyoruz.

    Firma sorumsuzlukları, kargo sorumsuzlukları hepmizin canını sıkıyor ve sen bunu yazarken ağır bir dil de kullanmamışsın. Bu kadar büyütülecek ne varmış, hiç anlamadım. Ne kadar üzülmüş ve sıkılmış olabileceğini anlıyorum. Bu olaydan da kendine pay çıkarıp bizim sevdiğimiz Sergül olarak yoluna devam edersin nasılsa, biz de seni keyifle okumaya devam ederiz! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Sergül,
    bu yorumu bir önceki yazıya yazmak isterdim, yorumlara kapatmışsın. Buraya yazmaya da tereddüt ettim canın sıkılmasın tatilinde diye.

    Karşılık yazılan blog yorumunda, seni -hadi kibar haliyle yazayım- sanki yanlış bilgi veriyormuşsun gibi bir duruma düşürmüşler. Fakat yazmış oldukları yorumda , artık bana mı böyle geldi bilmiyorum, bir kaç küçük nokta var ki ben fark ettiğim zaman "hımm keşke bu yorumu yazmasalardı daha çok hataları ortaya çıkmış" diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım. +++

    YanıtlaSil
  13. +++ Bu noktalardan en çok dikkat çekeni kargo şirketiyle ilgili yaşadıkları sorun. Tamam olabilir, kargo şirketleri öyle mükemmel değiller. Tüm gün evde olduğumuz halde kapı bir kere dahi çalmadan "geldik evde bulamadık" diye not yazıp gitmelerine üstüne telefon ettiğimde gelip kendiniz alın cevabı verdiklerinde çok kereler tartışma yaşadım. Pek çok kerede çoğumuz elektronik olsun, kırılacak ürünler olsun kargoyla alışveriş yapmışızdır.

    Yani kapağın kırılma hadisesinin kargo şirketine yüklenmesi benim bir nebze anlayabileceğim bir şeyken; sen şunu da belirtmişsin "ürün koruma bantı yok".
    Kapak kırılırken o bantta mı yok oldu taşıma esnasında? Bunu kargo çalışanlarının yapması gerçekten de imkansız. Çünkü sana gönderilen paketi açmaları ve yeniden paketlemeleri gerekiyor. O paketin yeniden paketlendiğini anlamak ise çok zor bir şey değil. Ya ikinci bir bant izi olur ya da olmaması gereken bir bant olur. Hadi diyelim yeni bir pakete geçirdiler, eğer ürün kargo poşeti ile gönderildiyse adresleri hiç üşenmeden yeniden pc çıktısı mı aldılar? +++

    YanıtlaSil
  14. +++Tamam kargo şirketine suçu atın da, mantıklı davranın azıcık. O ürün bir şekilde daha kargolanmadan evvel bu olaya maruz kalmış, bana göre. Hani olay seni yalancı çıkartmaksa, kendilerini savunmaya çalışırken, bari bunu biraz daha ince bir şekilde yapsınlar. Biz iki bayanız, kendi emeğimizle bir şeyler yapmaya çalışıyoruz vesaire diye -üzgünüm ama bana bu sadece "bel altı" vurmak gibi geliyor- yazmaktan çok daha mantıklı olurdu bu. Zira kendi adıma konuşmam gerekirse sizin kaç kişi çalıştığınız vb. durumlar beni çok fazla ilgilendiren bir şey değil. Ben bana sunmuş olduğunuz hizmete bakarım. Eğer iş yapıyorsanız, işiniz beni ilgilendiriyor, kalanı profesyonellikten uzak.

    Dahası, yine iddia ettikleri gibi bu olayı kargo şirketine mal ediyorlar ve fakat her ne kadar firma adı vermeseler dahi, bir başka kurumu da zan altında bırakıyorlar ki o firmanın adını sanını sen biliyorsun. İki firma arasındaki bu uyumsuzluğu kargo firmasının müşteri hizmetlerine ilettiğinde -onların yazmış oldukları yazıyla beraber- bu bildirim emin ol çok daha dikkate alınacaktır çünkü 3. bir kurum belk ide olayla hiç alakası olmadığı şekilde lekeleniyor. Çünkü dediğim gibi ürün koruma bantının olmadığından bahsetmişsin ve bu demektir ki şahsına ait bir eşya senin iznin, haberin olmadan elden geçiyor. Kurala vs. aykırı olmasını geçtim, etik olarak ayıptır bu. +++

    YanıtlaSil
  15. +++Ek olarak; satış yaptıkları siteye ait tasarım gerçekten çok kötü ve alışveriş için bende güven bırakmıyorlar. 14 senedir internet kullanıcısıyım, bu konuda iyi bir yerde olduğumu düşünüyorum, ve tecrübelerimle ilerlersem bugüne kadar asla öyle bir yerden alışveriş yapmadım, yapmam da. Mesela bak lensmarket'i de tavsiye etmişsin ve memnun kaldığını belirtmişsin. O siteden alışveriş yapabilirim, sadece sen tavsiye ettiğin için değil, siteye girdiğim zaman gerekli tüm bilgileri düzenli halde gördüğüm için. Site tasarımına ayıracakları bütçeleri olmayabilir fakat bu daha derli toplu ve güven veren bir site tasarlayıp ürünlerini sunmalarına da engel değil. (Böyle de bir feedback yazayım, belki okuduklarında fikir olur kendilerine de).

    Son olarak; -çok uzattım biliyorum- seni kaç senedir okuduğumu bilmiyorum. Sen blogda yansıttığı kişiliği ile epostalarındaki kişiliği farklı olan biri değilsin. Twitter'ın da, blogun da, facebook sayfanda neysen birebir görüşmelerde de O'sun. Ve ben tüm bunların sonucu olarak şunu düşünüyorum, yapılan telefon görüşmesinde olayı bu kadar uzatmak yerine sana "Ya kusura bakmayın, durum böyleyken böyle, çok mahçubuz ama işte şu şekilde yaparsak bizde çok mağdur olacağız." şeklinde gerçekten de samimi olan ve gerçeği yansıtan bir açıklama yapılsaydı ben sanmıyorum ki sen tepki verirdin. Sonuçta hepimiz insanız ve tatlı dil gerçekten de yılanı bile deliğinden çıkartır. Kaldı ki; hepimiz bir şekilde iş yaşamının içinde yer alıyoruz/yer aldık ve hepimiz illa aksiliklerle karşılaşıyoruz...
    +++

    YanıtlaSil
  16. +++ Elimden geldiğince objektif bir şekilde yazmaya çalıştım bu yazıyı, hadiseyi bir şekilde yeniden aklına getirip canını sıkmak istemezdim, fakat kendilerini savundukları bir yazıda seni yanlış bilgi aktaran" kişi olacak bir hale düşürmeleri hoş değil. Belki bu niyetle yapmış olmayabilirler ama en azından detaylar hususunda daha dikkatli olmaları -bence- gerekli.

    Sevgilerimle

    NOT: Çok özür dilerim, gayet uzun bir yorum olduğu için parça parça göndermek durumunda kaldım.

    YanıtlaSil
  17. Bence sadece işine gelen yorumu kabul eder olmuşsun!! Bana attığın iftira yorumuda sil ozaman madem öyle ;)

    YanıtlaSil
  18. biz kimin ne olduğunu biliyoruz sergül hanım hiç üzülmeyin.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül