17 Ağustos 2013 Cumartesi

Burası Türkiye


Burası Türkiye!
en çok arkasına sığınılan cümle olsa gerek.

Garsondan ayran sipariş edersin kola getirir.
-burası Türkiye

İce tea istersin buzlu diye de ilave edersin buzsuz gelir
-burası Türkiye

Paralı tuvalete girersin,pisliğine bakıp şoka girersin
-burası Türkiye

Yani bu ülkede paranla çok güzel rezil olursun.
Gerçekten çaresizlikten bu duruma düşülen zamanlar olsa da çoğu zaman kimsenin iş yapmaya niyeti yok.

Saçımı 2 gün önce pembeye boyadım biliyorsunuz.Boyayı da Manic Panic Türkiye sitesinden aldım hatta size de tavsiye ettim.Yazısı burada tık tık 

Pembe boya kargo poşeti içerisinde korumasız olarak gelmişti.Sağlam geldiği için sorun etmemiştim.Ama ikinci siparişim olan mavi boya az önce elime ulaştı.

Kapağı kırık geldi.Kapaktaki koruma bandı da üzerinde yoktu.Boyanın üzerinde bulunan beyaz kısım ise duruyor.

Sitelerindeki telefon numarasını aradım ve durumu anlattım.

Onlar da bu konuda daha önce şikayet aldıklarını ama suçun kargo görevlisinde olduğunu söylediler.
Boya 'kullanılabilir' durumda olduğu için böyle kullanmamı istediler.

Kapağı kırık boyayı bir kerede kullanmayacağım için açık kapaktan hava alıp boyanın kuruyabileceğini söylediğimde ise eczaneye gidip ilaç kutusu satın almamı ve ona aktarmamı söylediler.

Neden 40 lira 50 kuruş ödediğim bir boya için bir daha para ödemeliyim?

Neden bu yanlış telafi edilmeye çalışılmıyor?

Neden boyayı geri yollamam teklif edilmiyor?

Neden bunun bedelini ben ödemek zorundayım?

Neden biliyorum aslında!

BURASI TÜRKİYE!!!

Bir daha bu siteden asla alışveriş yapmam ve size de tavsiye ettiğim için üzgünüm.
Boyanızın kırık gelebileceğini düşünüp alışveriş yapın derim ben!


26 yorum:

  1. Merhaba Sergül,

    İnternetten yaptığın alışverişlerde 7 gün içerisinde ürünü sorgusuz sualsiz iade edip, paranı alabilirsin. Yalnız kendini korumaya alman adına şikayetini mail yolu ile ilet ve onlardan gelecek yanıta göre ürünü iade göndereceğini belirt. Yanıtı mutlaka bekle, malum burası Türkiye, firma ürünün kapağını senin kırdığını iddia edemesinler. Parayı iade etmeleri bu mantıktaki firmanın uzun da sürebilir, sürekli Türkiye'de yaşasan uğraşmaya fırsatın olur. Bence yine de şansını denemelisin.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Soyledigin cok iyi oldu herkes isini iyi yapsin

    YanıtlaSil
  3. şikayet var.com a bu sıkayetını yazarsan sıtenın boyayı degıstırmesını saglayabılırsın.2 yıl once bende netten nem alan bır alet almıstım sıte aynen sana verılen gıbı kustah cvp verıp delırtmıstı benı bende sıkayetvar.com da sıteyı rezıl ettım aynı gun bendekı urunu gerı ıstemede yenı urunumu kargoladılar bana.laftan anlamayanı rezıl etmek cok etkılı oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Şebnem Hanım merhaba. Cevabımızı okumanızı önermeden geçemeyeceğim.
      Renkli Günler....

      Sil
  5. şikayetvar.com benim için de iyi bir çözüm olmuştu, ukala satış görevlileri bir anda müşteri memnuniyetini önemseyen kişilere dönüşmüşlerdi. Muhtemelen herkeste aynı etkiyi yaratmaz ama şikayetvar.com u bir çok kişi okuduğu için oraya yazılan yorumları şirketler önemsiyor

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, ismim Bircan Özen Manic Panic Türkiye'nin sahibiyim, yani konusu geçen firma. Telefonda direkt benim ile konuştunuz, size boyanın dökülüp dökülmediğini sordum. Siz de bana hayır sadece kapağı kırık dediniz. Bunun üzerine ben tekrar, yani boya kullanılmayacak durumda değil, öyle mi diye sordum, sizde evet dediniz. Bunun üzerine nerede yaşadığınızı sordum, siz de söylediniz. Size, madem boya hasar görmemiş ve hala kapalı tekrar kargo ile uğraşmayın, geri alabiliriz ama süre gereksiz uzar hasarda görmemiş madem kullanın dedim. Sizde bana yurt dışına gideceğinizi söylediniz, bende o zaman kapaklı bir kutuya aktarabilirsiniz dedim. Siz de peki dedikten sonra görüşmemiz sona erdi. Bu arada kargo firmasından bu hafta bu tarz şikayetler geldiğini ve Gn.Md.lüğe şikayet ettiğimizi, gerekli işlemlerin yapılacağını da belirttim.

    Şu anda mail ile blogunuzda paylaştığınız yazıyı bize yollamışsınız. Üzülerek görüyorum ki sizi takip edenler de son derece acımasızca eleştirilerde bulunmuşlar. Arkadaşlar, biz 2 bayan ortağız. Birimiz Ankara'da birimiz Kanada'da yaşıyor. İşimizi de son derece severek ve hassasiyetle yapıyoruz. En ufak bir sorun ya da müşterilerimize sıkıntı yaşatmak istemeyiz. Ancak bu maalesef sanal alem zaman zaman çok acımasız olabiliyor. Elbette ürünü iade edebilirsiniz ve elbette yatırmış olduğunuz parayı aynı gün hesabınıza aktarırız. Lütfen bize banka hesap numaranızı iletin, ürün iadesini takiben aynı gün paranızı çıkartalım.

    Bu yazı ile kendimizi ifade edebilmiş olmayı umar, renkli günler dileriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadığım şey neden ülkeni bu kadar aşşagiladigin ? Gayet doğal şeyler bunlar.. Ucunda ölümde yok inan bana o ilk başta saydıgın şeyleri alninin teriyle para kazanip gunde bilmem kac saat para kazanan insanlarin hatasi gerci haklisin evde oturup sirtini yastiga yaslayip bunlari yazmak cok kolay erkek arkadasim staj yaptigi donemde bir deri bir kemik kalmisti dalgin olmalari ise cok normal gunde 10 saat calisiyorlar... Ayrica diger olaya gelecek olursak gayette yapilabilecek seyleri biliyorsun karsi tarafi dinleyince neyin ne oldugu anlasiliyor kesinlikle sanirim senin niyetin gayet acik hic bir islem yapilmadan yenisi gonderilsin istiyorsun olayi iki taraftan dinleyince ustu kapalida bunu anliyorsun alt tarafi bir kapak zarar gormus bildigin ilk once ovdun sonrada yerden yere vuruyorsun

      Sil
    2. Anlamadığım şey neden ülkeni bu kadar aşşagiladigin ? Gayet doğal şeyler bunlar.. Ucunda ölümde yok inan bana o ilk başta saydıgın şeyleri alninin teriyle para kazanip gunde bilmem kac saat para kazanan insanlarin hatasi gerci haklisin evde oturup sirtini yastiga yaslayip bunlari yazmak cok kolay erkek arkadasim staj yaptigi donemde bir deri bir kemik kalmisti dalgin olmalari ise cok normal gunde 10 saat calisiyorlar... Ayrica diger olaya gelecek olursak gayette yapilabilecek seyleri biliyorsun karsi tarafi dinleyince neyin ne oldugu anlasiliyor kesinlikle sanirim senin niyetin gayet acik hic bir islem yapilmadan yenisi gonderilsin istiyorsun olayi iki taraftan dinleyince ustu kapalida bunu anliyorsun alt tarafi bir kapak zarar gormus bildigin ilk once ovdun sonrada yerden yere vuruyorsun

      Sil
    3. gayet dogal dedıgınız seyler gelısmıs ulkelerde cok buyuk sorumsuzluk olarak kabul edılıyor..sız bu kdar genıs olabılırsınız ama olması gerekenlerı ısteyenlere de neden ıstıyorsun dıye soramazsınız olay sızın basınıza gelseydı sız kullanırdınız belkı ama ben de sergul gıbı sıfırına para vermısken kullanmazdım..herkes bırseyler ıcın saatlerce calısıyor hatasız olacaklar dıye bırsey yok ama fırma her zaman musterısını memnun etmeye ugrasmalıdır magdur etmeye degıl...

      Sil
    4. Dilonika blogumdan ve bu yazidan anladiginiz buysa benim anlatacak bir seyim yok size.Uzgunum cok farkli kafalardayiz.
      Olaya erkek arkadasiniz boyutundan yaklasmaniz da isi daha da gariplestiriyor.
      Siz Burasi Turkiye edebiyati ile yasamaya devam edin o zaman ama uzgunum benim tahammulum yok!
      Sadece hizmet aldigim icin degil hizmet verirken de isimi iyi yapanlardanim ben!

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Firma gorevlisi bayan kargo ile ugrasmanin zaman kaybi olacagini bu sebeple eczaneye gidip kutu alip ona aktarmami onerdi.
      Yani geri yollama bir secenek olarak sunulmadi.Bos verin onunla ugrasmayin tarzinda idi tavir.

      Blog yazimdan sonra cok ilgili oldular.
      Mail ve yorum yolu ile ulastilar hatta iadem de yapildi.
      Yarin boyayi yolluyorum sirkete.
      Yani size aktarmadigim bir sey yok.
      Bunca zamandir beni takip etmenizi ispatlamaniza gerek yok ama eksik anlattigima ya da olayi carptirdigimi dusundugunuze gore firma ile benimle olandan daha uzun bir iliskiniz olmali.
      Oyle ya ben de yazdim onlar da yazdi.
      Bana bir teklif sunulmadi.Sunulsa boyle bir yazi blogumda olmazdi.Memnuniyetimi belirttigim gibi memnuniyetsizligimi de belirtmek benim hakkim.
      Olayda bir yanlis aktarma soz konusu degildir.

      Sil
    7. Merhabalar; Ben bahis konusu olan firmanin ve bu bloga yazi yazan degerli insan Bircan Ozen'in Kanada'da yasayan ortagiyim. Yazismalari takip ettim ve birkac satir yazmaktan kendimi alamadim. Oncelikle sevgili Dilonika, sevgili Sergul bizim daha once tanistigimizi varsayiyor ancak sizi ilk defa bu blog'da gordugumu burada belirtip sizi tohmet altinda kalmaktan kurtarmak istiyorum. Ayrica sizin olaylara bakis aciniza ve objektifliginize hayran kaldigimi vurgulamak istiyorum ve size icten tesekkurlerimi sunuyorum.
      Evet, sevgili Sergul'e gonderdigimiz boyanin kapagi catlamis. 2,5 senedir kargolarimizi ayni paketleme ile gonderiyoruz ve hicbir olayla karsilasmadik. Son 1 hafta 10 gun icerisinde birkac kirilma olayi ile karsi karsiyayiz ve gereken onlemi almak icin gerekli mercilere basvurumuzu yapip boyalari kirilmis musterilerimize yenilerini gondererek magduriyetlerini giderdik. Sevgili Sergul, sizin mailinizi aldigimda Ankara ile gorustum ve boya zarar gormedigi icin yenisinin teklif edilmedigi bilgisi geldi ki yanlis bilgilendirildigimi sonra ortagim Bircan Ozen ile gorustugumde ogrendim. Size kendisi blog yazinizdan once 'Yenisini gondermeyi' teklif etmis, ancak hasar kucuk boyutta oldugu ve boyanin hic zarar gormemis olmasindan dolayi 'kargo ile ugrasmayin isterseniz' diye bir onerisi olmus, ki siz de buna katilip 'peki' demissiniz. Bu gorusmeden sonra bu tarz suclamalara inanin anlam veremedim. Sizi de anlamaya calisiyorum, sanirim gorusmede bir kopukluk yasanmis.. Biz 2,5 senedir Turkiye pazarinda hizmet veren ve binlerce musterisi olan bir firmayiz. Bu blogda onyargi ile yorum yapan degerli hanimefendileri de saskinlik icinde izliyorum. Binlerce musterilerimizden degil sikayet, tesekkur mailleri aliyoruz ve bugune kadar hicbir musterimizi magdur birakmadik. Buyrun, firmamizi arastirin, musterilerimizle gorusun ve ondan sonra elestirilerinizi yapin. Sevgili Sergul, sizin blogger olmaniz bizim icin hic onem tasimiyor, biz tum musterilerimize ayni hizmeti veriyoruz. Sizin blogger olmaniz ve blogunuzda yayin yapmis olmaniz bizim hizmetimizde bir degisiklik yaratmiyor. Bu konuda ilk ve son kez dusuncelerimi ve gercekleri sizinle paylastim. Herkese renkli gunler diliyorum.

      Sil
    8. keske gorusme telefon ile degil de mail yolu ile yapilsaydi.
      Giderek daha da pisman oluyorum 2. alisverisi yaptigima.

      Bir de yalanci cikacagim uzerine.

      BIn pismanim satin aldigima o mavi boyayi!


      Sil
  7. Kargonu görevlinin yanında acıp , hasarlı ürün için tutanak tutturabilirdin , anında geri yollayabilirdin böylelikle, aklında olsun

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, ismim Bircan Özen. Manic Panic Türkiye'nin sahibiyim, konusu geçen firma. Bu gün telefonda direkt benim ile görüştünüz. Bana boyanın kapağının kırık olarak geldiğini söylediniz, ben de size boya akmış ya da dökülmüş mü diye sordum. Siz de bana hayır iç kapağı duruyor dediniz, ben de size yani boya hasar görmemiş dökülmemiş öyle mi diye sordum, sizde evet dökülmemiş dediniz, bunun üzerine nerede yaşadığınızı sordum, siz de söylediniz. Ben de kargo ile uğraşmayın, madem kullanılabilir halde bu sefer bu şekilde kullanın sonuçta boya da hasar görmemiş dedim. Siz bana yurt dışına gideceğinizi söylediniz ben de boyayı geri alada biliriz ya da siz kapaklı bir kutuya aktarabilirsiniz dedim. Size ayrıca bu hafta konuyla ilgili şikayetler geldiğini ve kargo firmasının Gn.Md.lüğü ile konuştuğumuzu gereğinin yapılacağı hakkında da bilgi verdim. Böylelikle konuşmamız sona erdi. Ancak bize bloğunuzda paylaşmış olduğunuz yazıyı mail atmışsınız. Paylaşımınızı üzüntüyle okudum ve hatta sizi takip edenlerin de acımasız yorumlarını görünce cevap vermek istedim.

    Arkadaşlar, biz 2 bayan ortağız. Ben Ankara'da, ortağım Arzu Hanım Kanada'da yaşamaktadır. Yaklaşık 2,5 yıldır işimizi son derece severek ve keyifle yapıyoruz. Kendimiz de ürün kullanıcıları olarak asla ve de asla müşterilerimizin sıkıntı yaşamasına, onların mutsuz olmasına izin vermeyiz. Ancak maalesef sanal ortamda bazen bu tarz tatsız şeyler olabiliyor (gerçi firmamız ile ilgili ilk defa karşılaştık) size ve sizi takip eden sevgili takipçilerinize konuyu aktarmak istedim.

    Elbette ürünü iade edebilirsiniz, elbette ürünü gönderdiğiniz gün içinde paranız iade edilir. Bu konuda hiç bir sıkıntı yaşamazsınız. Lütfen bize hesap numaranızı mail atın parayı hesabınıza aktaralım.

    Bu vesile ile size kendimizi ifade edebilmiş olmayı umar, renkli günler dileriz...

    YanıtlaSil
  9. çok var böyle ama bizim insanımız şikayet yolunu yada iade yolunu seçmiyor alıp kullanıyor onlamı uğraşacağım diyor ne yapacaksın önce insanlarımız buna özen göstermeli :(

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle haklisin Sergul. Delirmemek elde degil. Hem suclu hem gucluler.

    YanıtlaSil
  11. Bir köpük (çıt-pıt) naylon alıp sarmak zor olmamalı.Kırılmalar önlenebilir.İade-değişim bir yana poşeti açınca kırılma riskini göze almamak ve canımı sıkmamak için bende vazgeçtim şimdi.Saçlarım da yeşil,turuncu,kırmızı olmayıversin.Hiç güzel canımı sıkamam.Öptüm

    YanıtlaSil
  12. Bir balonlu naylona sarmak zor olmamalı.O kadar alışveriş yaparım hiç kırılan,dökülen olmaz.Bütün firmalar özenle balonlu naylona sarar yada kutuya koyar gönderir.

    Böylece tatsız şeyler yaşanmaz.Çok istemiştim bu boyalardan fakat acaba kırılacak mı,dökülecek mi diye sıkıntıya girmektense almamayı tercih ediyorum.

    Tamam binde bir oluyor muş fakat güzel canımı hiç sıkmak istemiyorum.

    Öptüm

    YanıtlaSil
  13. Böyle şeyler her ülkede olur. Kıytırık bir cafe, müşterilerini önemsemeyen online satış siteleri sadece bu ülkeye özgü değil. Ülkeyi değil firmayı yargılamalı, onlara kızmalısın.

    YanıtlaSil
  14. Tüketici haklarına şikayet edin hemen, gerçekten faydalı oluyor. Ben neredeyse gördüğüm her aksaklığı şikayet ediyorum. Oh canıma değsin:D

    YanıtlaSil
  15. Türkiye' nin aşağılandığı falan yok. Ne kadar da güzel olayı saptırmış sitenin sahibi ve kendi adamları. Düzgün kutulama ve kargolama işlemi yapın. O kadar para veriyoruz ve karşılığında hizmet istiyoruz. Çok mu?

    YanıtlaSil
  16. Para verip hizmet satın alınıyor, en iyi şekilde gelmesi, orijinal olması gerekli.
    Kesinlikle haklı olduğunu düşünüyorum Sergül, sen olması gerekeni yapıyorsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil